اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

الحب من طرف واحد

KWA

Recommended Posts

تحياتى على الموضوع الجميل

لكن لدى سؤال خارج الموضوع للاسف prt:

هو حضرتك بتدخل ازاى على موقع الاهرام العربى رغم عدم وجودك فى مصر؟ لانهم يشترطوا الدخول برقم تليفون معين وفى احيان كثيره احاول الدخول على الموقع من الشغل وطبعا لا ندخل من خلال التليفون فيرفض دخولى ha) يا ترى ايه السر lo::

"أَمْ مَنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ وَيَجْعَلُكُمْ خُلَفَاءَ الْأَرْضِ أَإِلَهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِيلًا مَا تَذَكَّرُونٌَ"

صدق الله العظيم

-----------------------------------

قال الصمت:

الحقائق الأكيده لا تحتاج إلى البلاغه

الحصان العائد بعد مصرع فارسه

يقول لنا كل شئ

دون أن يقول أى شئ

مريد البرغوثى

رابط هذا التعليق

بركاتك يا حاج كي دبليو ...

الاهرام كان بقى له شهر مش شغال ... عملت كليك على اللينك بتاعك إشتغل النهاردة حلاوه .

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

هو حضرتك بتدخل ازاى على موقع الاهرام العربى رغم عدم وجودك فى مصر؟ لانهم يشترطوا الدخول برقم تليفون معين وفى احيان كثيره احاول الدخول على الموقع من الشغل وطبعا لا ندخل من خلال التليفون فيرفض دخولى  يا ترى ايه السر

الاخت فيروز

مع ان السؤال مش موجه لي ، الا انني خارج ايضاً خارج مصر ولا اجد اي صعوبه في فتح الموقع.

هل ممكن يكون السبب انني استخدم Dsl ( الانترنت فائق السرعه) مش عارف.

قد يكون ذلك متعلق بسرعة النت او بسبب المكان اللي بتستقبل منه ( بمعنى داخل مصر ولا خارجه).

الموضوع عاوز اجابة من مهندس متخصص.

سقراط

<span style='font-family: Arial'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'><span style='color: blue'><strong class='bbc'><br />زوجتي الحبيبه ، امي الغاليه ، حماتي الطيبه<br /><br />برجاء تجهيز مايلي يوم وصولي لأرض المحروسه :<br /><br />باميه باللحم الضاني ، محشي ورق عنب ، كباب حله ، قلقاس باللحمه ،نص دستة زغاليل محشيه ، بطه راقده على صينية بطاطس ، وزه متشوحه كفتح شهيه ، صينيه رقاق ، موزه مشويه على الفحم ، سلطة طحينه بالليمون ، مية "دقه" ، ملوخيه بالارانب ، شربة فرخه بلدي بالحبهان والمستكه، برميل تمرهندي............... وكفايه كده عشان انام خفيف.<br /><br />سقراط المصري<br /></strong></span></span></span>

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...