اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 4
      العيد ده مميز جداااااااااا  رقم 44 مميز  و حياتي اختلفت تماما بقى لي سنتين في مصر  و كتير راهنوا اني هازهق واقول حقي برقبتي و اندم اني رجعت  معلش خسرتوا الرهان  كل ما بيفوت عليا وقت اكتر كل ما باتيقن ان قرار العودة كان هو القرار الصح في الوقت الصح الحمد لله  يمكن مش هاخبي اني اصابني توتر اجتماعي حبتين اني بقيت اربعينية رسمي  و ده كما هو متعارف عليه مجتمعيا بداية النهاية زي ما بيقولوا  رغم اعتراضي  لكن المجتمع بيعتبر اننا خلاص مبقيناش شباب  ل
    • 26
      قبل عامين .. احتفلت هنا بعيد ميلادي الأربعين لكن الموضوع فقد في أزمة فقد المواضيع التي حدثت في سبتمبر 2012 هذه السنة احتفل به في المحروسة و مع تغيرات كبيرة حدثت في حياتي الشخصية و المهنية و الفكرية و مع تولي المشير عبد الفتاح السيسي شؤون البلاد كبشرة خير نأمل فيها التوفيق لمصر بعد ضياع و فوضى طالت بداخلي الكثير .. أشياء سأبقيها لنفسي و أشياء سأشاركها مع حضراتكم ابقوا معي باقي من الزمن ساعات
    • 18
      النهاردة عيد ميلادي وعيد جوازي ... وسعيد جدا بوجودي معاكو في المنتدى الرائع الي كان ليه كل الفضل بعد الله سبحانه وتعالى في اعطاء النصيحة والمشورة ...المهم انا بقولكم مش عشان حد يقولي كل سنه وانت طيب انا ليا طلب عندكم بالمناسبة دي انكم جميعا تدعو لوالدي رحمه الله عليه الذى توفى من سنة وشهرين تقريبا ... ان يرحمه الله وغفر له ويعتقه من النار وان يجمعنا به يوم الدين في زمرة المؤمنين والصديقين يارب وان يصبرنا على فراقه فقد كان الاب والاخ والصديق ...رحمة الله عليك ياوالدي .
    • 5
      النهاردة عيد ميلادي وعيد جوازي ... وسعيد جدا بوجودي معاكو في المنتدى الرائع الي كان ليه كل الفضل بعد الله سبحانه وتعالى في اعطاء النصيحة والمشورة ...المهم انا بقولكم مش عشان حد يقولي كل سنه وانت طيب انا ليا طلب عندكم بالمناسبة دي انكم جميعا تدعو لوالدي رحمه الله عليه الذى توفى من سنة وشهرين تقريبا ... ان يرحمه الله وغفر له ويعتقه من النار وان يجمعنا به يوم الدين في زمرة المؤمنين والصديقين يارب وان يصبرنا على فراقه فقد كان الاب والاخ والصديق ...رحمة الله عليك ياوالدي .
    • 79
      طبعا خفت تقطعوا بعض على مين يفتح موضوع تهنئة فدرءً للمشاكل قررت افتحه أنا ههههههههههه مصرية متغربة: كل سنة و أنتي طيبة يا مصرصر و عمر مديد مليء بالطاعات آمين مصرية متغربة: و انتي طيبة يا حبيبتي اتفضلوا متخافوش أنا لسه بعقلي أنا بس حبيت أقدم لحضراتكم رسالة أبدأ بيها سنة جديدة من عمري ما تستناش السعادة تخبط عليك اسعد نفسك انبسط قد ما تقدر حتى لو محدش دق بابك تقدر تبقى سعيد و سعادتك اللي حتسمحلها تتحرك جواك هي اللي حتجذب كل ما يسعدك و تلاقي حبايبك حواليك بدل ما تنتظر بادر
  • أضف...