اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

ســــــــــــــقوط بوش - خبر كنا ننتظره

se_ Elsyed

Recommended Posts

بوش سقط من الدراجة..وأصيب بسحجات في وجهه وجسده

واشنطن أ. ش. أ:

أصيب الرئيس الأمريكي جورج بوش بجروح سطحية عقب سقوطه من الدراجة خلال عطلة نهاية الأسبوع التي يقضيها في مزرعته الخاصة في كراوفورد بولاية تكساس الأمريكية.

أعلن البيت الأبيض ان بوش أصيب بسحجات في الأنف وذراعه اليمني وأماكن أخري من جسده وأنه تلقي العلاج اللازم وبصحة جيدة.

غير ان الصحفيين المرافقين لبوش قالوا: إنهم شاهدوا آثار الجروح واضحة علي وجه الرئيس الأمريكي.

يعني ماكنتش الخبطة جت جامدة شوية وكسرت مناخيره أو جادون العجلة يدخل في عينه يقلعها له عشان كوندليزا رايس تسحبه وتدور به على الموالد والقرافات يشحتوا قرص وبلح أبريم ... معليش العجل جاي كتير .

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

دى مش اول مرة تحصل لة ...من المعروف انة كان مدمن خمر ومرة كان سكران طينة و بيرجع mf) و حالتة صعب و وقع فى بيتة و اتخبط فى التربيزة و اتعور و جت فى الجرايد ..دة طبعا قبل ما يكون رئيس ممكن يكون رجع يشرب تانى.. pps: ha)

قال الله تعالى

(وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِن دُونِهِمْ

لاَ تَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ يَعْلَمُهُمْ وَمَا تُنفِقُواْ مِن شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنتُمْ لاَ تُظْلَمُونَ )

سورة الأنفال (60)

رابط هذا التعليق

ممكن يكون رجع يشرب تانى.. 

أيوه صح .. انا سمعت إنه اليومين دول ما بيفوقش خالص .. وبيشرب منقوع البراطيش عشان يحاول ينسى المرمطة اللي بتحصله في العراق .. وبالأمارة كل ما يسكر يطلع في بلكونة البيت الأبيض ويقول " انا جدع .. انا خمسين عتريس في بعض .. أنا ماحدش يغلبني أبداً ... بت يا كونلديزا هاتي لي واحد عراقي وإدبحيه تحت رجلي .. ولا يا رامسفيلد في واحد هايطلع عين أهله النهاردة ... وهو بيقول كده راح واقع من البلكونة واتخرشم وحالته بقت نيلة.. فقال لهم مش قولت لكم في واحد هايطلع عين أهله النهاردة...

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...