اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

فكره جديده و حلوه للدبل

مغتربة

Recommended Posts

لقيت الفكره دى و انا بتفرج على النت و عجبتنى قولت انقلهالكم تشفوها

ياعرايس ولت زمن كتابة الاسماء على الخواتم

والحين الموضة تحطي صورت خطيبك في الخاتم وهو يحط صورتك

الفكرة ابتكرتها شركة

Altınbaş التركية

ما اجمل الانوثه عندما تمتطى صهوه الحياه

رابط هذا التعليق

فكرة جديدة وشكلها ظريف شكرا لمشاركتك الفكرة معانا :give_rose:

بس أنا عن نفسي شايفة إن كتابة الاسم هو الاجمل والانسب للدبل إنما موضوع الصورة ممكن يكون مناسب أكثر لدلاية في السلسلة أو ميدالية B)

<p class='bbc_center'><span style='color: #000080'><strong class='bbc'><span style='font-size: 14px;'>"من مدحك فإنما مدح مواهب الله فيك.....فالشكر لمن وهب وليس لمن وُهِب له" ابن عطاء السكندري<br /><br />"اللهم من ضاق صدره بنا فاجعل قلوبنا تتسع له" الامام أبو حنيفة</span></strong></span></p>

رابط هذا التعليق

هههههههههه , حلوة يا أ.مغتربة

بس هو الراجل ناقص , مش كفاية في البيت , هتبقي صورتها في ايده كمان ومعاه ما طرح ما يروح, كفاية قوي الاسم.Head.gif

مع تحياتيroseopen.gif

تم تعديل بواسطة nightmare

فداك أبي وأمي ونفسي ومالي يا رسول الله

http://www.youtube.com/watch?v=yOblBbK5FqI&feature=related

رابط هذا التعليق

لذيذه قوى الفكره دى يا مغتربه .. امممم بس مش عارفه بقى الصوره وهى صغيره جدا

هتبقى باين فيها ايه .. انا رايى نحط الصورة وحنبها الإسم للتأكيد :P ;)

كل سنه وانتى طيبه :clappingrose:

لولا

طائره ورقيه

رياح شديده

خيط قصير

الطائره ليست بين السماء ولا الأرض

..هذه انا!!

لولا

رابط هذا التعليق

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

حلو اوي الشعب التركي دوت

بس لو اعتبار ان سبع الرجال هيبقي شبه الممثلين الي بيطلعوا في المسلسلات الفزيعة بتاعتهم دي.....يبقي الواحد يحط صورته في كل حتة....في الدبلة....و علي استك الساعة.....و علي غطا صينية الفرن...عشان يتشوشو...و كده يعني

طب سؤال بقي اللي مبيحبش الدبل اصلا...يعمل ايه..؟؟؟؟

ممكن نشتري طاقيتين اسوانلي و نلبسهم مع بعض.....طب جاكيتتين و برضه نلبسهم مع بعض

يعني يبقي عندنا حاجات لينا كده تبقي بعض في بعض

ع جنب بقي

لولا.....ثانيا.....ايون الصورة مش هتوضح كل حاجة يبقي احنا نعمل ايه...يعني مثلا لو زينة شباب الحتة احسن حاجة بتميزه مناخيره كبيرة....ناخدله صورة و نعمل عليها زووووم ان و اكبرهاله في الدبلة

و هي برضه لو عينيها حلوة مثلا....او لو بتضحك من الودن للودن...و دايمة طالعة كأنها في اعلان سيجنال تو.....يبقي برضه ناخدلها صورة كده....و نفكرها بيها في الراحة و الجاية

ايه رايك بقي في الرومانسية دي

اولا.....وحشتينا فوق كل كادرات الصور...اللي ممكن تتشاف او تتحس

مساكم حلا

رابط هذا التعليق

حلوة قوى فكره المناخير دى يا لمضمض :happy: :happy: :happy: :happy:

سوووو رومانتك فعلا :blink:

الناس دول فى تركيا تحفه على فكره ..يعنى شايفين الدهب غالى موت وعمال يغلى ويغلى قوم ايه يطلعوا

افكار تسويقيه مبتكره كده بدل ما البنت ترضى باى دبلة لازم تبقى الدبله لوحدها عرضهاانش عشان الصورة تبان فيها وبالمره العريس يدفع زياده غير الشبكه كمان ربنا معاه.

عشان كده فكره المناخير المبدعه يا لمضمض ممكن تخفف شويه على العرسان فى مصر ..مش حتحتاج دبل عريضه كده وتقيله ;)

لولا

طائره ورقيه

رياح شديده

خيط قصير

الطائره ليست بين السماء ولا الأرض

..هذه انا!!

لولا

رابط هذا التعليق

عشان كده فكره المناخير المبدعه يا لمضمض ممكن تخفف شويه على العرسان فى مصر ..مش حتحتاج دبل عريضه كده وتقيله ;)

لولا

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ده من انهي اتجاه حضرتك......تخفف علي شباب الجيل ازاي يعني؟؟؟

هو حضرتك اخر مرة شفتي فيها صبة مناخير مصرية كان امتي...(وش حد بيتكلم و هو مغطي مناخيره)

من شوية كنت مع السواق بتاع الشغل عم توان خليل...من سيرلانكا....المهم الراجل حب يعمل بونط جدعنة و كده و بيقولي

انت (مش انتي...خليلي بالك...)....مصري

فبقوله ايه اكتر حاجة بتميز المصريين.....و طبعا رجعت كورسي العربية اخر حاجة لورا عشان احط رجل علي رجل و كده يعني

قولت هيقول....خفة الدم...الشقاوة...الجدعنة

كابتن خليل...قائد طيار التوك توك....قالي مناخيرك مصري

(ليه انا بقي هفت عليا مسحرية وجهة نظر لما قالك احنا هناخد حتة بالمقص....من مناخير سنية؟؟؟؟)

و انا من موقعي هذا.....(صوت اخنف علي الاخر)

انا بقول بلاها دبل.....هو الجدع يجي بالسلامة و احنا هنعلق فرعين نور علي قمة الشارع...و بعدين ابقي اخد الفرعين نور الفهم حوالين كتافي و ابقي ماشية بنور...(اومال يعرفوا اني عروسة ازاي)

اي خدمة

ع جنب بقي

مغتربة.....التوبيك دوت كان عايز موسيقي تصويرية.....ايه هنلبس الدبل..(قصدي فرعين النور)....سوكيتي يعني

حد يضربلنا زغروتة يا جدعان....و انا و تانت لولا قاعدين في الفسحة

مساااااااااكم بشاير فرح :give_rose:

رابط هذا التعليق

الله فكره جميله قوي

وأهو الراجل لو تاه ولا فقد الذاكره .. يبقى اول حاجه نعملها إننا نخلع الدبلة ونشوف المحروس يا عين أمه إبن مين

على فكره .. زمان كنت باربي حمام .. وعندي غيه وبتاع وبأطير والحركات دي .. وكان الفرد اللي غالي عليه قوي كنت أشتري له دبله معينه وأضعها في قدمه وهو صغير ويكبر والدبله في رجله تميزه ..

وانا مع فكرة إننا نحط كمان جنب الصورة الإسم ورقم التليفون ... معلومات كاملة متكاملة

ومافيش مانع طالما الطباعة بالليزر وكده وممكت الدبلة تستوعب ده كله إننا نكتب " وعلى من يجد المذكور أن يُتصل باهله على التليفون التالي وله الأجر والثواب "

ومافيش واحده بقى تعمل زي الست اللي رايحه تبلغ عن فقدان جوزها فالظابط بيسألها مواصفاته إيه يا ست ؟ قالت له : هو طويل .. وأبيضضضضضضضض وعينه صفرررررررا وشعره اخضررررررررررر.. فالواد إبنها الصغير شدها وقال لها : أمه أمه بس أبويا مش كده خالص .. قالت له إسكت يا واد خليهم يجيبوا لنا واحد حلو ...

على فكره أنا مش باطيق الدبل ولا الخواتم .... بجد ... عندي فوبيا من وأنا صغير وبأحس إني لو لبست دبله او خاتم فممكن يشبكوا في أكرة الباب وصبعي يتخلع .. والله باتكلم جد ....

في الحالة دي ممكن اعلقها في رقبتي عشان ما أبقاش زي الجندي المجهول ...

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

على فكره أنا مش باطيق الدبل ولا الخواتم .... بجد ... عندي فوبيا من وأنا صغير وبأحس إني لو لبست دبله او خاتم فممكن يشبكوا في أكرة الباب وصبعي يتخلع .. والله باتكلم جد ....

حبيبى وابن حبيبى

بس معلشى يعنى ام عمر موافقة ع الكلام ده

سؤال برىء...بنهدى النفوس

﴿ قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان فى الميزان حبيبتان الى الرحمن

رابط هذا التعليق

حبيبى وابن حبيبى

بس معلشى يعنى ام عمر موافقة ع الكلام ده

سؤال برىء...بنهدى النفوس

إيه يا ميدو ... هو اللي قدامك ده إسمه كوثر ؟

ده كفايه إسمي يا جدع اللي يهز أجدعها شنب

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

والله فكرة

بس أشاسا الصورة جوا الدبلة

يعني الخلقة حلوة ولا وحشة مش فارقة

زي اللي حاطط صورة في برواز وقالب البرواز على بوزه

ممكن الابتكار بقى ان المصريين يخلوها ع الدبلة من برة

أنا من رأي dream ان السلسلة أو الميدالية لموضوع الصور أجمل

بما إنكم جبتوا سيرة الدبل خدوا الفكرة دي (تحففففففففففففففففففففففففة)

آخر صيحة

بس اللي هايشتري دبل هايروح للجواهرجي

ولا

هايروح للميكانيكي؟

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      السلام عليكم لقد قمت باستخراج تاشيرة زياره عمل للسعوديه لمده شهر وحدش خطأ مش شركه تسهيل فى اسم الشركه ورفض صاحب العمل السفر على هذا الوضع هل يمككنى التقدم للحصول على تأشيره جديده فور انتهاء صلاحية هذه التاشيره مباشرة ؟ ام على ان اتبع اى اجراء كإلغاء التاشيرة او غيره جزاكم الله خيرا
    • 14
      لدىّ صديق و صديقه أعتز بهما و بصداقتهما جدا "أتكلّم عن المقيمين بمصر حيث أن لى صديقه بالخارج لا تسمح الظروف لنا باللقاء كثيرا :P" المهم .. لاحظت بكثير من الأسف و الأسى انشغال او تشاغل صديقىّ عنى مؤخّرا .. لابد أن أواصل انا السؤال عنهم بالتليفون و أنا شخصيا لا احب ان الوم او اعاتب بطريقة : مابتتصليش ليه !! وحتى حين اقترح ان نخرج معا خاصة ونحن لم نلتقى لفتره طويله يكون الرد فاترا بالانشغال .. :D الحقيقه انا طول عمرى اشعر انى لا افضّل ان يكون لى "شلّة" اصدقاء عددها كبير و افضل يكون لى عدد مح
    • 2
      لو سمحت استاذ خالد معى تصريح عمل سارى حتى الان وسوف اسافر ان شاء الله على تأشيرة جديده في شركه تانيه هل ينفع معملش جديد طالما التصريح سارى لسه ؟؟ مع الوضع في الاعتبار أن اسم الشركه في التصريح هو اسم الشركه القديمه مع خالص الشكر
    • 25
      مش عارف ايه علاقة الشك بان الواحد يشتري عربية جديده ! ما علينا البدجت عندي مفتوحه لحد 150 الف ريال طبعا قسط الشركة حتدلعني وان ماكنتش انت تدلعني مين حيدلعني ,, بقالي 24 ساعه مانمتش ,, و عشان ما ادوخكمش معايا - وانا عارف نفسي - بنصح كل زميل او زميله فاضله انه يريح دماغه وما يوجعش قلبه معايا :happy: اللي مصر يكمل ,, انا محتار ما بين العرايس دي بدون ترتيب وللآن ما استقرتش على اي واحده فيهم http://www.youtube.com/watch?v=j4fKy8wVHhk http://www.youtube.com/watch?v=Pey4tZ2hExE يتبع ..
    • 31
      يا الله الفقي لما بيسعد بقى اليوم اللي أنوي فيه إني أفتح دكان تهاني وأفراح وليالي ملاح من الباطن من ورا المعلمة عبير ... ييجي حظي في عيدين ميلاد لأتنين فنانين ساري .. وخد واجبه وعملت له موضوع مليان تمر وجاتوه ومحشي وبسلة وها هو موضوع فنانة أخرى مرهفة الحس هي اختنا مصرية يعني مصرية ... يعني المغرب العربي .. يعني الإحساس المرهف والمواهب المتعددة ... وبجد مصرية هي فنانة بكل معنى الكلمة رسم وشعر وفوتو شوب وكل حاجه حلوه ولو إنها فنانة في الغطس برضوا .. فبتضرب الغطس من دول وتقعد كاتمه نفسها
  • أضف...