اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

من هو مطربك المفضّل ؟

وليد صفوت

Recommended Posts

طبعا الملك محمد منير لأن معاني أغانيه متفردة وغير مكررة ومتميزة جدا وكمان أحساسه العالي وتكفيه حدوتة مصرية لو مغناش غيرها

وكمان الراحل احمد منيب رغم قلة أعماله

مفيش حياة إلا عند غيرك تعيش في خيره ويعيش في خيرك

"فؤاد حداد"

رابط هذا التعليق

• الردود 42
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

اناعجبنى الموضوع الشيق ده

بس فى اخ بيقول الى شايف الموضوع حرام مايخشش الى...

بس فى نقطه عايز اوضحها

قال رسول الله صلى الله عليه و سلم ( يحشر المرء مع من احبب )

ها بتحب تسمع لميييييييييييييييييييييييين !!!!!!!!!!!!!!!!

تم تعديل بواسطة ahmedbd
علمت ان رزقى لن ياخذه غيرى فاطمئن قلبى
رابط هذا التعليق

على طول

كاظم الساهر(حاليا)

محمد عبدالوهاب

عبدالحليم حافظ

خالد الشيخ

مرسيل خليفه

شعبان عبدالرحيم (في العربيه_السياره)

الستات

فيروز

ماجده الرومي

سيمون (في الثمانينات حتى بداية التسعينات)

the Beatles

ABBA

Dr.Alban

:Zamalek: راية في البلكونه...

شاره عالعربية....

زملكاوي عيلتي كلها زملكاويه :dance:  

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 11
      بناءً على رعبة الملايين من الشعوب الثائرة ... هانتخيل بقى إن العيال اللي لموهم في البوكس دول كلهم ومشرفين في بورتو طُره إتحكم عليهم أقل واحد بحتة من أم خمسة وعشرين شنة مع الشغل أنا ما يهمنيش إنه يستجن وبس .. لكن لازم يتشغل ويشقى لما يطلع تلاته عين مامته إديها يابو أشرف وأُطلق لخيالك العنان إجمع يا نمرة أنت وهو وأرقد على الأرض 9 أستعد
    • 13
      الموضوع مش عارف ابدأ فيه منين بس اتمنى ان يكون في مكانه الصحيح الموضوع جاد جدا من وجهة نظري المتواضعة ويؤثر علينا بشكل مباشر وغير مباشر في مراحل حياتنا المختلفة غالبا ما يكون في اذهاننا نجم او قدوة منذ الطفولة نحاول دائما ان نكون مثله او نتشبه به ابدأ الموضوع بسؤال من هو نجمك المفضل مش مهم المجال المهم من تراه قدوة وتمنيت يوما ان تكون مثله وياريت كمان تعرفوا مفهوم النجم من وجهة نظركم ممكن اكتر من واحد هقولكم بعد ما تشاركوا بارائكم انا قصدي ايه
    • 12
      ما هو أكثر أيقون تميل إلى إستخدامه؟ قد نستطيع تخمين إجابه بعض الأعضاء..فمثلا حذروا فذروا من يميل الى هؤلاء: mfb: :) [:)] ومن كان الأكثر إستخداما ل rs: ؟ والأكثر إستخداما ل bk: B) ؟ [:)] وإن لم تكن تستخدم اى أيقون، ربما قد يشجعك هذا الموضوع على تبنى أحدهم :D أنا شخصيا أميل الى ال :) إبتسامه هادئه بسيطه وكلاسيكيه ومعبره و elegant :)
    • 36
      أرجو من الأخوة والأخوات إفادتى بأنواع فاخرة من العطور الرجالى والأفتر شيف والعطور الحريمى التى جربها بنفسه أو جربتها بنفسها ولاقت إستحساناً كبيراً عنده أو عندها :rolleyes: ...أنا تقريباً لا أغير العطر الذى أستعمله (ARAMIS DEVIN) وأعرف أنه نوع قديم وراحت عليه ولكنى أحبه جداً (اللى عايز يعنى يشترى لى هدية mfb: ) وأستعمل أفتر شيف (GILLETTE) وهو نفس الشئ قديم برده...ومن الأنواع الحريمى الجيدة دائماً ما أهدى عطر ( POISON) وهوه أيضاً قديم ولكنه يعجبنى...أرجو تحديث معلوماتى ولكم جزيل الشكر...مش عايزي
  • أضف...