اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 82
      لعبه جديده نلعبها مع بعضنا فكرتها بسيطه و سهله عندنا عشر صناديق حظ اهم المفروض ان كل صندوق فيه حاجه صوره اغنيه قصه مقطع من فيلم المهم كل واحد يدخل يختار لنفسه صندوق و بعد ما يتم اختيار العشر صناديق نفسهم هنفتح الصناديق و نورى كل واحد حظه ايه لو اتنين اختاروا نفس الصندوق هحط ليهم لغز صغير و الى يحله الاول هو الى هيكسب الى فى الصندوق بس خالوا بالكوا انت و حظك بقى بالى هيكون فى الصندوق ان ملياش دعوه طلع ليه طلع عليه هو و رزقه محدش يزعل اوكيشن فاضل بس حاجه واحده عايزيين حد يترشح الاول
    • 21
      السلام عليكم عندي لعبة حلوة وانشاء الله تعجب الجميع طريقة اللعبة : أنا أختار حرف واللي بعدي يجيب اسم لـ ( ولد-بنت - حيوان - نبات - بلاد - جماد) بشرط تكون الأسماء كلها على نفس الحرف ، وبعدين يختار حرف للي بعده مثــــــــــــال: أنا أختار حرف ( م ) ولد ::::::: موكوس بنت :::::: موكوسة حيوان ::::::: معزة نـبـات ::::::: مانجة بـــلاد ::::::: مصر جـمـاد ::::::: مراية اللي بعدي يجيب اسماء تبدأ بحرف ( ص ) ياريت الكل يلعب احلى سلام
    • 30
      يارب ماتكسفونيش وتشتركوا هنا <_< وخاصة انكم لما تعرفو ايه هي اللعبه المفيده هتطلعوا تجروا ايه رايكم كل واحد يقول عيب او عيوبه وايه الي مش قادر يصلحه ولو حد يقدر يساعده في تغيره يقول وهكذا ايه رايكم في نشر الغسيل دهmfb:
    • 1
      إفتح الرابط . ما تنساش تضغط علي الإسم اللي تحت و تحرك الماوس علي وش بلير و بوش http://www.andyfoulds.co.uk/amusement/bushv2.htm :lol:
    • 13
      لعبة ان شاء الله تعجبكم بسأل سؤال ونخلي مكان النقط فاضي والعضو الي بعدي يكتب اسم العضو المناسب مثلا" ........... انا بكتب عضو بيستهبل .................؟؟؟ :sad: ويجي الي بعدي يتكب اسم العضو المناسب لعبة ان شاء الله تعجبكم دا مش شبه سي السيد؟؟؟؟؟؟؟ :ninja: :blink: :blink:
  • أضف...