اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      منظومة الإصلاح الاقتصادى التى بدأت تؤتى ثمارها من خلال المشروعات التنموية الجديدة والشروع فى الخروج من حيز الوعرض الصفحة
    • 0
      لا يختلف اثنان على أن فئة الصم والبكم لها العديد من الاحتياجات والحقوق والتى من بينها الفهم الدينى ومعرفة أحكعرض المقال كاملاً
    • 2
      http://youtu.be/88YE9pNNUOo هل نجحت في تقليدنا ؟؟
    • 0
      زحمة أتوبيس واحد مغلّي بيغطي الرعشه ف منديلُه قرب حبه اخد الشكه ابعد يا خسيس وانا ايه ذنبي ماعامود النور واقف بيكُح و اهو حجب الشوف بعفار الشارع من تاني بجموع البشر الرغايه و كلاكس التاكسي الشرّاني ليه صحّاني صحّاني و صحاه ولاد الكلب الخوف و الرعب عملين غدّيوه على حشايا و انا جوايا الناس و الشارع و حبيبتي طلعين نجري من غول الدوشه ابو رجل اسفلت و ياريتني ما خفت !! عصفور و اتدق على قفايا قام طار بدري ياما كان نفسي تتسحب يدي و تحضنها و نصلي فروض الخوف بينا لا فى نص
    • 0
      للاسف مش هرف احط الفيديو مباشر لانه على العربيه مش اليوتيوب لكنه فيديو جميل جدا اتمنى انكم تشوفوه و دا رابط الخبر و فيه الفيديو من هنا اتمنى ان المشروع دا يوصل لكل من يعانى اعاقه سمعيه مش فى الاردن بس لكن فى الوطن العربى كله و اتمنى انهم يكبروا مشروعم اكتر بالترجمه بلغه الاشاره الاجنبيه ايضا حتى نستطيع ان نوصل كتاب الله الى شريحه جديده هم الاجانب الذين يعانون من الاعاقات السمعيه و ان شاء الله ربنا يجازيهم افضل جزاء على الجهد الذى بذلوه حتى يخرج هذا المشروع الفريد للنور
  • أضف...