اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      هل وحن بصدد انفجار معلوماتي حيث تاتي المعلومات من كل صوب ChatGPT نعم، يمكن أن يشعر الأشخاص في هذا العصر بأنهم في وسط انفجار معلوماتي. مع تقدم التكنولوجيا وانتشار الإنترنت ووسائل الاتصال الاجتماعي، أصبحت المعلومات متاحة بشكل كبير وسهل الوصول إليها. يمكن للأفراد الحصول على معلومات من مصادر مختلفة ومتنوعة، وهذا يشمل الأخبار، والمقالات، والمنتديات، والمدونات، ومواقع التواص
    • 0
      هل تعلم عزيزى القارئ أنه بينما نحن منغمسون غارقون من رءوسنا حتى أخمص أقدامنا فى هل يجوز للزوجة أن تفتش جيوب زوعرض الصفحة
    • 2
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته كل سكان القاهرة النهاردة سمعوا صوت الانفجار اللي حصل وماكانش انفجار طبيعي يعني ........ كنت في الشغل في الوقت دة ...... وسمعنا صوت انفجار جامد اوي وتسبب في اهتزاز المبنى ( يمكن علشان مكتبي في دور مرتفع شوية ) وبما اني قريبة من ميدان التحرير فبصراحة كنا قلقانين اوي .... لحد لما اطمنا ان مافيش حاجة والحمد لله في التحرير بس فضل الغموض هو سيد الموقف ........... وكل شوية بقي اشاعات عن حدوث هبوط في الأرض في المعادي ........ وشوية اشاعات من النوعية دي بس دلوقتي ج
    • 21
      كنت اشاهد اليوم على قناة اون تي في راي للاستاذة سكينة فؤاد وكان مكتوب في مقال لها ، بجد انتوا ريكم ان مصر اما التغيير واما الانفجار انا شايف ان فعلا ده اللي هيحصل وان الحكومة سايبة اللي بيكلموا دلوقتي من منطلق التنفيس عشان ناجل الانفجار الى حين لكنه سيحدث سيحدث ولا ايه رايكم لينك المقال http://www.saveegyptfront.org/news/?c=165&a=26271
    • 5
      وصلتى هذه الرسالة من احد المواقع كتب : أسامة الهتيمي طالب آلاف المصريون من ركاب قطارات مترو الأنفاق – اتجاه حلوان - في ساعة متأخرة من مساء أمس السبت بإسقاط نظام حسني مبارك وإقالة رئيس هيئة المترو وذلك خلال تظاهرة حاشدة في كل من محطتي طره البلد وحلوان . وكان ألآلاف من رواد المترو قد احتشدوا على رصيف محطة مترو أنور السادات لمدة ساعة تقريبا في انتظار القطار المتجه إلى حلوان . واضطر الركاب إلى ارتياد القطار على الرغم من أن القطار كان مكدسا بركاب آخرين مما سبب الكثير من حالات ضيق التنفس واندلاع
  • أضف...