اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      رسمياااااا...دخل اسبانيا من السياحة هذا الصيف. 50،000،،،مليون يورو نقولها كتابة أحسن. خمسين ألف مليون يورو....ف كام شهر. و..بالطبع الجميع يعلم ما حدث في برشلونة يوم 17 أغسطس.. وكيف ان ..شوية معاتيه .مرتزقة...إرهابيين...تسببوا في وفاة ستة عشر شخصا  بلا جريرة ولا زال في المستشفيات  ناس في حالة خطرة...كان عدد الجريح 130 كانوا اتناشر شبان مغاربة ..والولد اللى دخل بالسيارة وسط الناس في ممشي الرملة كان عنده 17 سنة. طيب... مش ده اللى أقصده...ولا وقته نح
    • 1
      عندما طلب الخليفة عمر بن الخطاب (رضى الله عنه) من أهل حمص أن يكتبوا له أسماء الفقراء والمساكين بحمص ليعطيهم نصيبهم من بيت مال المسلمين وعندما وردت الأسماء للخليفة فوجئ بوجود اسم حاكم حمص “سعيد بن عامر” موجود بين أسماء الفقراء. وعندها تعجب الخليفة من أن يكون واليه على حمص من الفقراء سأل أهل حمص فأجابوه أنه ينفق جميع راتبه على الفقراء والمساكين. ويقول (ماذا أفعل وقد أصبحت مسئولا عنهم أمام الله تعالى) وعندما سألهم الخليفة هل تعيبون شيئا عليه ؟ أجابوا نعيب عليه ثلاثا: فهو لا يخرج إلينا إلا وقت الضح
    • 4
      http://www.youtube.com/watch?v=FvmS9Y1bpMw&feature=player_embeddedبكاء من شيخ بالأزهر د.أحمد كريمة أستاذ الشريعة بجامعة الأزهر وتعليقات
    • 16
      بكاء الأب عند زواج ابنته غيرة أم فرحة؟
    • 14
      من أزبل الشخصيات السياسية اللي ممكن تقابلها أو تستمع غليها في حياتك ... وكداب كدب العِرسه اللي بتسرق الكتاكيت أنا في إعتقادي وده مبدأ عندي إن أي شخصية بتبحث عن ألقاب فارغه ... بتبقى شخصية فاضية من جوه زي أخينا مصطفي التُربي أو الفقي ده اللي بيقول لك : ما تقولوش عليه سياسي .. لكن قولوا لي يا مُفكر !!!!!!!!! كإنه هو الوحيد اللي بيفكر أما إحنا فبناكل مشابك الغسيل .. جتك نيله يا مُزور يا للي داخل مجلس الشعب بفضيحة على إيد الإنسانة المحترمة المستئارة " نهى الزيني " اللي فضحتك فضيحة اللحمه وهي مع
  • أضف...