اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

والنبى بلاش كلام سلبى.. وقولوا كلام يفرح قلبى ...

ابو صلاح

Recommended Posts

بعد ما استشفيت ان فى حالة يأس متفشيى بين افراد هذا المنتدى الديمقراطى المبجل قررت ان اتخذ موقف حاسم وحازم ..... مين حازم دة ...... واية الكلام النحوى اللى انا بقولو دة

لا بجد يا جماعة بلاش تكترو من الكلام السلبى وتعدو تقولو المساوئ بس زى ما تقولو سلبيات قولو ايحابيات برضو ..... علاشان ما ننقلش حالات اليأس لبعض ..... وبدل ما يكون واحد بس محبط بينقل احباطة ويأسة للأخرين بدون ان يدرى ..... انا ما بقولش ان احنا نطنش السلبيات ..... لأ .... احنا نحكى السلبيات وندى أمل فى حلها ..... مين أمل دى :unsure: ...... او نعرض الموقف السلبى ونقترح حلول لهذا الموضوع ...... بحيث ان يبقا فى أمل فى الحياة انها تتحسن ...... برضو أمل رجعت تانى

وايضا نقترح على بعض أعمال نطبقها على انفسنا ونكون نحن قدوة فيها للأشخاص المحيطين بنا ..... انا رجعت اتكلم نحوى تانى لية ... ما انا كنت ماشى كويس :blush:

بلاش يبقا كلام وبس .... لازم يبقا كلام بعدو فعل او موقف ايجابى نعملو مع بعض

انا ماشى بقا يا شباب .... مش عايزين حاجة ....... اصل فى محل جديد فتح جانبينا عايز الحقوة قبل الناس ما تشطب البضاعة اللى فية ... المحل دة عاندو يأس يجنن .. وعاندو كوكتيل احباط ما الوكوش علية ..... دة غير الأكتئاب ما فيش بعد كدة ... والمحل دة الناس زحمة علية اوى ..... امم بتشترى منة ....... يلا بقا علاشان عايز الحقلى حاجة قبل الناس ما تشطب علية

تم تعديل بواسطة ma.salah

اللهم أتنى فى الدنيا حسنة وفى الأخرة حسنة ، وقنى عذاب النار

ma.salah ( محمود صلاح )

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...