اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 1
      لا تلوم الا نفسك كان لازم تروح للدكتور خلوصي الكفائة كما ينبغي ، صحيح الدكتور خلوصي "لابس في رجله زنوبة". لكن ده الدكتور خلوصي  لعلاج الحوادث . .. حتى اسأل هالة فاخر يعجبني هذا الاعلان و أضحك بشدة عندما تزور المستشفي و تشوف حالة المريض بعد التحسن  
    • 41
      لو ما كنتش انت انت لا ....... لا مش دي لو ما كنتش بشتغل اللي بتشتغله كنت تحب تشتغل ايه؟ كتير مننا بسبب ظروف خارجة عن الارادة ما اشتغلش اللي كان نفسه يشتغله او اللي كان يحب يشتغله ايه رأيكم كل واحد فينا يقول كان نفسه يشتغل ايه عن نفسي كان نفسي اشتغل في التنقيب عن الاثار العلم دا بيبهرني اصلا لو كان ينفع نختار نعيش في انهى زمن كان هايكون ليا اختيارين الاول اعيش ايام الرسول عليه الصلاة و السلام التاني ايام الفراعنة و مش اي وقت لا وقت ما احمس طرد الهكسوس عشان تعرفوا ان الواحد الثور
    • 0
      من نظيف لأبو الغيط يا قلبى لا تحزن لم نفيق من تصريحات نظيف عن الديمقراطية حتى أتى لنا السيد/ أبو الغيط ليزرع بزره اليأس فى نفوس الناس وكأن هؤلاء المسئولين ينظروا تحت أقدامهم فقط اليس له أبناء وسيكون له أحفاد ينتظروا المستقبل فى هذا البد أم أنه ينزل الستار على الأمل ليبقى فى منصبه مطيع لرؤساءه هذا ما حدث عندما قال أبو الغيط ردا على كلام رايس عن الديمقراطية بأن بلاده تحتاج مزيد من الوقت لمتابعة خطى ألأصلاح وقال هذا المجتمع يشهد أنطلاقه وسيشهد العام القادم تعديلات كبيرة فى الدستور وفى هذا البلد لا
  • أضف...