اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 7
      لهواه ومحبي الشعر والاعمال الادبيه ............دوواوين الشاعر الرائع امل دنقل........الاعمال الادبيه كامله للتحميل..............تمنياتي لجميع محبي الشعر والادب بقراءة رائعه...................تحياتي :unsure: :blink: http://www.BLOCKED77/file/37435581/48280b99/___.html
    • 2
      صديق لي جاي له عرض وظيفي في شركة حلول الاعمال الوطنية ncbs من البحث ع الانترنت عرفنا انها تبع موبايلي العرض اجمالي الراتب 7500 والمسمى الوظيفي Field Sales Executive حد سمع عن الشركة ده
    • 8
      امبارح بالصدفة باتفرج على قناة الجزيرة لقيت تقرير عن مسلسل جديد بعنوان الحسن و الحسين و معاوية. رضي الله عنهم طبعا المسلسل عامل قلق جامد لانه بيقوم بتجسيد شخصيات احفاد رسول الله و الكثير من الصحابة في علماء اجازوا المسلسل زي دكتور يوسف القرضاوي و الشيخ سليمان العودة و غيرهم في حين ان الازهر رفع دعوى قضائية على القنوات اللي هاتقوم بعرض المسلسل على شاشاتها في رمضان سبق و تم عمل مسلسلات ايرانية زي مريم المقدسة و بصراحة كان مسلسل جميل بس كان في تغطية لوجه من قام بدور نبي الله زكريا عليه ال
    • 4
      إنا لله وإنا إليه راجعون هذا الرجل كان عغبارة عن إمبراطورية خير تمشي على الأرض .... وله أيادي بيضاء على كثير من الفقراء .. بل والأغنياء أيضاً .. فقد كان نهر من العطاء والخير اللهم ادخله فسيح جناتك بغير حساب .. إنك على كل شيء قدير
    • 2
      أنا كنت قاعد مع نفسي كده وقلت يا واد يا سين سين .. ماحدش ضامن الحياة والموت وزي ما توت عنخ أمون وأحمس والناس الحلوه دي خلدوا أعمالهم على جدران المعابد وعلى ورق الطرشي قصدي البردي عشان الاجيال اللي جاية اللي هما احنا يستفيدوا منها .. فقلت هو توت أحسن منك في إيه ؟ ده على الأقل إسمه مالوش معنى .. ما تدخلش بصدرك إنت كمان وأعمل ألاشيف لأعمالك - السودا - في المحاورات .. أهو ربما بعد 200 سنة ييجي جيل محاوراتي ويقدروا تلك الاعمال ويقولوا : الله يرحمك يا جدو سين سين ويبشبش الطوبة اللي تحت راسك : إدخل
  • أضف...