اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

لخبطه

لخبطه

Recommended Posts

طبعا بدور على بداية تليق بالناس فموش عارف انا كنت بفعص على موضوع مش عارف كان ايه ولا فاكر من كام شهر المهم اتكعبلت في منتداكم لانه صادف كلمة البحث بتاعي وشدني مقال قريته و علشان انا قديم نت يعني تقدروا تقولوا من ايام ما كنا بنكتب الهوتميل بحرف (O ) وايام ما كان الياهو 2 ميجا فموش بشترك في أي منتدى يقابلني لانه ساعات بتلطش في عيال من الفاضيه اللى كل شويه باعت لك ايمل عنوانه كدا ( لا يفوتك صوره لمش عارف الممثله مين وهيا بتعمل ايه ) وفي اخر الايمل يكتب لك الله يستر عليها وهو فضح الشارع اللى هيا ساكنه فيه :lol: او تقع في عيل سايق السوبيا ومسمي نفسه نوره وباعت لك ايمل يستجدي فيه انك تشارك في منتداه الفاشل الشاهد انى للاسباب دي مش بشترك لكن المنتدي بتاعكم شدني جدا وبدأت اتابعه يومياً تقريبا لانه فعلا جدير بانه يقرا من جمال الناس اللى فيه وخفه الظل اللى مالهاش حل فقولت سجل ياد فيه رد على الواد وقالى هتروح فين ياصعلوك وسط الفطاحله دول لكن اهو انا سجلت واللى كان كان بتنمي لكم نجاح اكبر ان شاء الله وتقبلوني معاكم عضو صغير

أنا لا أكتب الأشـــعار فالأشعـــــــــار تكتبني

أريد الصمت كي أحيا ولكن الذي ألقاه ُينطقني

رابط هذا التعليق

عزيزى الأخ لخبطة,

لقد وصلت إلى مكان يقدر العضو و يحترمه, و يرحب به, و يصادقه, و يعاونه, و يهنئه.

مرحبا بك فى المحاورات,

تقبل تحياتى.

أعز الولد ولد الولد

إهداء إلى حفيدى آدم:

رابط هذا التعليق

جزاك الله  خير  استاذ افوكاتو واتشرف بمرورك وردك

رابط هذا التعليق

يا بختك يا لخبطه

اول ما تصادف .. ..الاستاذ يطلع ويرحب بك

يارتني زيك.....لخبطه

حمد الله علي سلامتك..

ونتمني ان تشركنا وتشاركنا معك

يامصر... يامصر...يامصر

ياااااااااااااااااااااااااااااامصر

رابط هذا التعليق

والله انا محظوظ يا استاذ ميدو بوجود بينكم كلكم وانا بردو زميل للاستاذ افوكاتو يعني زيتنا في دقيقنا .............. شكرا عمي على الترحيب الراقي :blush:

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 3
      كالمعتاد ... لخبطونا في تحديد هلال شهر مُحرم .. وبالتالي أصبح يوم عاشوراء غداً وليس بعد غد وحيث إني لسه عارف الخبر ومتأكد منه دلوقت ... فأنا فاطر اليوم وكنت ناوي اصوم الأربعاء والخميس لكن كده مضطراً لازم أصوم بكره اللي هو عاشوار وبعد بكره كمان لمخالفة اليهود وأقتداءً بسُنة الرسول الكريم وطمعاً في تكفير ذنوبي في العام الماضي والله قادر على كل شيء وعلينا العمل وعلى الله قبول الطاعة وإليكم الخبر وأرجو أن تبلغوا به أصدقاءكم .. أقصد من هم بالسعودية .. فلا اعرف تحديداً ما وضع مصر مثلاً
    • 17
      كل سنة وإنت طيب يا لخبطه .. ونتمنى أنك تبطل لخبطه عشان إنت ماشي في الـ 32 دلوقت يا مان .. يعني المفروض تكون عارف راسك من رجليك نتمنى لك موفور الصحة والسعادة ورضا النفس والقناعة وفوق ده كل الستر
  • أضف...