اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 2
      مااصعب الاحساس بأنك لاتستطيع ان تفعل اى شىء انت عاوز تعمله وانك تعمل دايما حاجات ضد الى انت عاوزه او نفسك تحقق ياترى هل حد جاله الاحساس دا قبل كده هنا فى قضايا خاصه بيه او حتى فى قضايا عامه انا شخصيا حاسس ان كل حياتى ماشيه فى عكس الاتجاه الى انا عاوزه بحاول انى ارجع الدفه مره تانى للطريق لكن شايف ان دا صعب وبواجه متاعب كتير عشان كده تعتقدوا لو الانسان مشى وخد طريق عكس الى هو عاوزه هتكون ايه النتيجه لانى شايف ان دا سبب من اسباب ضياع المجتمع نفسه وايه الحل عشان الانسان لو ماشى فى غير طريقه ميصاب
    • 0
      من يوم ما اتعلمت ازاي اشتغل على الانترنت وبكتب في المحاورات وانا بطلت ثرثرة ولكن قرأت هذا الخبر
    • 11
      فى مكان ما فى هذا الكون الشاسع ........ كانت توجد بحيرة رائعة ... مياهها صافية ......تسبح فيها اسماك جميلة ...كانت بحيرة ساحرة .. اقترب الغضب والحزن ...معا...حتى يستحما فى هذه البحيرة . الاثنان خلعا ملابسهما ......سبحا معا .. الغضب كان فى عجلة من امره ..//كعادته //..لانعرف لماذا ؟؟ سبح بسرعة ...وبسرعة اكبر خرج من البحيرة .. لكن الغضب كالاعمى ..او على الأقل لايميز جيدا الحقائق...ولهذا .. //عاريا ومتسرعا //ارتدى اول شئ امامه .. وبالصدفة ...كان هذا رداء الحزن .. ومشى سريعا . فى الناحية ا
  • أضف...