اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

الهولكوست و سنينه عايزين خطوه ايجابيه

dr khaled

Recommended Posts

ممكن نشمر دراعتنا و نعمل حركه جريئه

ممكن نبطل سلبيه و نكون ايجبائين

ممكن بسهولة

طيب ازاي

علشان خاطر الديموقراطيه و حريه الراى بتاعتهم

عايزين نعمل كاريكتير جامد جدا علي الهولكوست و التخاريف بتاعتهم

و ياريت بعضه يكون بالانجليزي و نقوم بنشره من خلال النت

و سلملي علي حرية الراي

هل من مجيب ؟؟

ملحوظه :

هده الفكره مقتبسه من مجلة ايرانيه

رابط هذا التعليق

السلام عليكم

اخى الدكتور خالد انا مجيب معك بس للاسف انا لا اجيد او بمعنى اصح لا اعرف شيئا عن الكاريكتير ممكن تستفيد منى فى الترجمه اى اذا توصلت لموضوع معين بالعربيه اقدم خدماتى فى الترجمه الى الفرنسيه و الايطاليه و الانجليزيه و اريد ان ابدى ملحوظتان

اولا بما اننا نعيش وسط الغرب اريد ان المح الا يكون الموضوع ساخرا بالمثل كما فعلوا مع رسولنا____لا___ ان يتبنى الموضوع شكلا اخر على السخريه يعنى مثلا مايكونش على عيسى عليه الصلاة و السلام

ثانيا يوجد عضو قدير هنا فى المحاورات اخصائى كاريكتير من الممكن ان تبعث له برساله ضبط و احضار اعتقد انه لان يتاخر

mrizs2yd_ZaBaDo.gifصبح صبح يا عم الحاج
رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      مونولوج فكاهى ردده إسماعيل ياسين قبل نحو 80 عاما يلخص معنى السعادة التى يصبو إليها البشر أجمعين وعبر كل الأعرض المقال كاملاً
    • 57
      انا وجدت ان في ناس كتير لايصه في موضوع اجراءات تاشيره العمل بتاعه السعوديه عشان كده هاعمل الملف ده خطوه خطوه (بالحونين يعني ) وكل يوم هاكتب اللي اقدر عليه وياريت تدعولي ان تاشيرتي انا كمان تخلص عشان عندي شويه مشاكل: 1-بعد ما الكفيل يكلمك في التليفون انك اتقبلت ونجحت في المقابله يروح هو باعت جواب الوكاله علي مكتب السفريات الي بيتعامل معاه في مصر + العقد 0(القنصليه لا تتعامل مع افراد انما مع مكاتب التسفير المعتمده لديها فقط) 2-تروح المكتب وتمضي العقد وتاخده معاك عشان تروح التامينات تغير البطاقه
    • 2
      دلوقتي لما يتم بناء جدار عازل يقفل انفاق غزه تماما يبقى حسب وجهة النظر السائده....هيفضل فقط السلاح اللي دخل قبل كده بعد شويه هيخلص السلاح ده طالما المصدر اتقطع لو ظهر بعد كده ممكن يكون دخل مصر منين؟ غزه مقفوله يبقى فاضل حدود اسرائيل و حدود ليبيا و حدود السودان و البحر الاحمر و المتوسط هل المنفذ الوحيد لدخول السلاح المهرب هو غزه فقط؟ ماعتقدش
    • 25
      يتزفلط علينا بعض الكاريوكيين الاسلاميين كل شويه و يقولوا الانقلاب الفاشل و الذي سينتهي حتما و لعمري و كلام كده كنا عايزين نعرف امتى سينتهي تقريبا يعني ايام ولا اسابيع ولا سنين؟ اصلهم دوشونا ايام جرابيع رابعه ماكانوا بيطلعوا كل نص ساعه يقولولنا مرسي راجع...مره في 10 رمضان و مره في ليلة القدر و بعدها في العيد و بعدها في العيد الكبير ووووووو و من كتر التوقعات الفاشله من حقنا ناخد منهم مواعيد محدده بقى متى سينتهي الانقلاب؟
    • 6
      عواطف .. أم أشرف السيدة التى امتدت يد "البغل" الأخوانى لتصفعها استمعت إليها فى برنامج "الشعب يريد" على قناة التحرير سيدة بسيطة .. تخطئ فى نطق بعض الكلمات اتصلت الكاتبة الصحفية فاطمة ناعوت بعد أن انتهت المقابلة معها عبرت عن رأيها فى السيدة البسيطة بقولها مصر .. بسطاؤها نخبة بمنتهى البساطة والتلقائية والأدب والأخطاء اللغوية ردت صفعة "البغل" الأخوانى مئات من الصفعات على وجوه كل "الأخوان المذنبين" هذا مقطع فيديو لبعض صفعاتها وسيقودك المقطع إلى المزيد من المقاطع وإلى المق
  • أضف...