اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      http://www.youtube.com/watch?v=kTA6uF76pm0
    • 31
      استفسار خفيف كده انا شايف موجود شخصيات كده متهيئلى اعرفها هنا فى المنتدى ولا ده تشابه اسماء ولا ايه الدنيا شايف زهيرى على مصريه يعنى مصريه على مسافر ذاده الخيال على مجموعه هايله ولا ده تشابه اسماء عموما برحب بالجميع واحلى من الشرف مفيش ياهاى ياهاى صباحكوا فل وورود بلدى على ابوه وكل سنه والجميع بخير وعيد سعيد عليكوا كنت عاوز احطلكوا شويه ورود كده بس المنتدى مش راضى يقبل لصق الصور مش عارف ليه
    • 51
      إنا لله وإنا إليه راجعون توفت الى رحمة الله والدة الفاضل بندق افندى ربنا يرحمها ويجعل مثواها الجنة ويصبر اهلها ان شاء الله
    • 42
      السلام عليكم يا اهل المحاورات الكرام انا عملت 1000 مشاركة بطلوع الروح (1000 مشاركة فى سنتين ونص :blink: ) عشان كده المشاركة الاولى بعد الالف لها قيمة كبيرة كبيرة عندى و متغلاش على عمو بندق افندى ارحب بيه فيها شخصية اعتز بمعرفتها فى احد المنتديات "الصديقة" rs: شخصية احترمها واقدرها....و ستقولوا نفس الكلام بعد ان تعرفوه عن قرب ان شاء الله (على الله بقى يقصر رقبتى :beee: ) يالا بقى من فضلكم رحبوا بالاستاذ ابو احمد الذى انضم الينا اليوم باسم بندق افندى rs: ....
    • 3
      [size="5"]بسم الله الرحمن الرحيم فيه مقولة قديمة بتقول " مفيش دخان من غير نار " .. ولكن الدخان الذى ازكم انوفنا فى غربتنا .. ناره لسة ميعادها مجاش .. معادها يوم الحشر .. والحساب العادل الكبير .. امام محكمة الرحمن .. والمعتقل هناك بدون دخان .. ليس به مدير أو غفير .. ولا حبس انفراد .. ولا تعذيب .. ولا للعذاب طوابير .. ولكن طوابير لمن فقدوا الضمير .. الدخان اللى ازكم انوفنا هنا الحكايات التى تتردد حول حكاية قديمة – مش قديمة قوى – من حكايات وزارات الخراب المستعجل والمقنن .. وزارة تنظيف جي
  • أضف...