اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

للرجال فقط ....لو دخلتن ستندمن !!!

احمد هادي

Recommended Posts

انا بصراحة متردد في الكتابه عن الموضوع ده

حاسس اني ممكن اتفهم غلط

وممكن الناس تحس انه فج

بس انا خارج من فترة هبوط معنوي شديد

وماليش نفس اتكلم في البلاوي اللي احنا عايشين فيها ليل ونهار

فاسمحولي يا جماعة افتح الموضوع ده

وسامحوني

وربنا يستر

مش ملاحظين يا جماعة ان نسبة الجمال (بفتح الجيم ) في مصر بتنحدر بسرعة شديدة ؟

هل ده له علاقه بالانحدار المستمر في كل نواحي الحياة في مصر ؟

ولا انا بيتهيألي

يعني مثلا لو أعتبرنا جميلات السينما مقياس

قارن بين زبيدة ثروت ومريم فخر الدين وسعاد حسني في الخمسينات والستنيات

ثم نجلاء فتحي وميرفت أمين في السعبينات والثمانينات

وصولا للجيل الحالي

تحس ان نسبة الجمال عندنا ضايعة

وان كانت البنات تبعنا أخف دما ( عشان انا عارف ان في منهم كتير هيدخلوا رغم التحذير )

لكن هن لسن الاجمل

في السنتين اللي فاتو زرت عده دول عربية

واتعاملت مع معظم الجنسيات بحكم وجودي في الامارات مع أكتر من 100 جنسية

ولاحظت ان نسبة الجمال عندهم أعلي من عندنا

بلاد زي سوريا والمغرب و فلسطين وتونس - مش محتاج اقول لبنان - بل وحتي الاردن

اما ايران فحدث ولا حرج

وانا اقصد الجمال الحقيقي

مش البويه والورنيش

ولا السيليكوني البوتكسي ( أعذروني علي صراحتي )

اعتقد انه زمان مكانتش الفجوه دي موجوده

يا تري موافقيني

حد عنده تفسير

ايه اللي جري ؟

يا امتي لا تفزعي من سطوة السلطان .....اية سطوة ؟ ما شئت ولي واعزلي ...لا يوجد السلطان إلا في خيالك

رابط هذا التعليق

انا عايز اقوم اروح بس الموضوع دا شد انتباهي فهيكون الرد على السريع والتفاصيل بعد الظهر باذن الله

شوف يا احمد باشا طبعا انت كده دست برجلك الشمال على خط كهرباء ضغط عالي 5000 وات وربنا يستر عليك وعلينا معاك

انا موافقك جدا في الملاحظه اللي حضرتك لاحظتها دي بس الحكاية مش حكاية جمال لا الحكايه حكاية {مسحة وجه } يعني ايه ؟؟؟

مسحة الوجه هي التي تظهر جمال الملامح فمثلاً اجمل الجميلات لو مسحة وجهها منقبضة على طول ومتنشنه على طول وشايله الهم دائماً كووول دا هيؤدي الى اختفاء الملامح الجميله

سيدات مصر يا سيدي نسين في غمرة الحياة ووسط اهوال السعي على الرزق ومحاولة الحصول عليه من فم الاسد وابناؤة جمال وعلاء اطال الله في اعمارهم وادام بقائهم نسو هذه المسحه الهادية وايضا نسيو معها الانوثة تحولت سيدات مصر الى كائنات او بشر وليسو سيدات للاسف هذه حقيقة ؛؛؛؛؛؛؛؛ وربنا يستر على اللي هيحصل

رابط هذا التعليق

سوري يعني هما بس نساء ايران ولبنان وغيرها هما اللي حلوين..متبص علي الرجاله كمان..ولا يعني الستات ملهاش عيون وملهاش نفس

وبعدين بقي البنت دايما بتطلع شبه ابوها..وهيا دي المصيبه :P

تم تعديل بواسطة حدوته مصريه
رابط هذا التعليق

أنا أيضا لاحظت نفس الملاحظة ;)

كما لاحظت انحدار مستوى الجمال الرجالى من رشدى أباظة وعمر الشريف و أحمد رمزى ويوسف فخر الدين

إلى فاروق الفيشاوى ونور الشريف

إلى أحمد زكى وعادل إمام

وإلى محمد هنيدى وهانى رمزى وأحمد رزق :P

أما الحديث عن تدهور مستوى رجولة الأخلاق والمظهر فحدث ولا حرج من أول شهداء مقاومة الاحتلال الانجليزى وصولا إلى تامر حسنى و خالد أبو النجا ;)

تم تعديل بواسطة Cleo

وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

المائدة - 51

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

الي بنات حواء

اللواتي دخلن موضوع عليه لافته للرجال فقط :P

ورغم التحذير الواضح

داخلين هنا تعملوا ايه ؟ ;)

مش قولتلكم هتندموااااا ;) ;) :D :D

يا امتي لا تفزعي من سطوة السلطان .....اية سطوة ؟ ما شئت ولي واعزلي ...لا يوجد السلطان إلا في خيالك

رابط هذا التعليق

استاذ احمد

ما هو مقايس الجمال

هل هى جمال الروح الدائم الجميل

أم جمال الجسد الفاني

كم من جميلات ( حسب مواصفاتك ) أحبهن ( ناس بريالة زي مش زي حد تاني علشان محدش يزعل مني ) واكتشفوا بعد كده انهم خدوا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وكم من متوسطة الجمال القرب منهن هو الجنة فى الارض

المهم انك الانسانة اللي تحبها تشفها أجمل انسانة فى الدنيا ( وهى كدة فعلا )

بس اللي انا فهمته من كلامك انت مش عاوز حب انت مش هقول لتزعل

أنا أيضا لاحظت نفس الملاحظة ;)

كما لاحظت انحدار مستوى الجمال الرجالى من رشدى أباظة وعمر الشريف و أحمد رمزى ويوسف فخر الدين

إلى أحمد زكى وعادل إمام

وإلى محمد هنيدى وهانى رمزى وأحمد رزق :P

أما الحديث عن تدهور مستوى رجولة الأخلاق والمظهر فحدث ولا حرج من أول شهداء مقاومة الاحتلال الانجليزى وصولا إلى تامر حسنى و خالد أبو النجا ;)

بسي انا معاكي بس ده مش تعميم

رشدي اباظة ايه وعمر الشريف ايه انت ماشفتيش صورة النسر فى اجمل من كدة

تم تعديل بواسطة محمود الشاعر

البحر موعدنا ...........وشاطئنا العواصف جازف فقد بعد القريب ومات من ترجوه واشتد المخالف لن يرحم الموج الجبان ولن ينال الأمن خائف القلب تسكنه المواويل الحزينة ......... والمدائن للصيارف خلت الاماكن للقطيعة من تعادي أو تخالف جازف ولا تأمن لهذا الليل أن يمضي ولا أن يصلح الاشياء تالف هذا طريق البحر ................لا يفضي لغير البحر والمجهول قد يخفى لعارف جازف فان سدت جميع طرائق الدنيا امامك فاقتحمها ولا تقف كي لا تموت وانت واقف

محمد ابراهيم ابو سنة

رابط هذا التعليق

الستات بهدلوك ياحمد :lol:

انا لو منك حرد عليهم واقولهم مفيش جمال عند الراجل و طبعا من المفترض ان الست تكون جميله انما مش لازم الراجل يكون شكله حلو !

بمعنى ان الجمال صفه مطلوب تواجدها عند الست أضعاف نسبة مطلوبية التواجد عند الرجال

ومعلش هي دي ضريبة الراحه في البيت و الراحه من أي مسؤليه حياتيه ملقاه على عاتق الراجل :P

يا بختكو :rolleyes:

كان نفسي اطلع ست أو على الأقل أفضل عيل!!!!!

Vouloir, c'est pouvoir

اذا كنت لا تقرأ الا ما يعجبك فقط فإنك لن تتعلم ابدا

Merry Chris 2 all Orthodox brothers

Still songs r possible

رابط هذا التعليق

على فكرة برضو لو قارنت الممثلات بتوع زمان بره ح تلاقيهم برضو كانوا احلى يعنى دي

Audrey Hepburn

ولا دى

Julia Roberts

لأ و ايه :rolleyes:

بتمثل Pretty Woman يعنى كأن الستات خلصو ...

لو بصينا للصورتين ح تلاقى الاتى :

اولاً الابيض و الاسود فعلاً بيدي شكل ملائكى زيادة عن اللزوم .. و بالتالى فعلاً بيخليها احلى

ثانياً ملاحظ جداً انهم زمان كانوا واخدين بالهم من نفسهم قوى بعكس ده الوقت .. ناكشة شعرها و واضح انه بقاله فترة ما اتغسلش ... قال موضه قال :P

اما بالنسبه لمصر فموضوع الجمال ده انا لاحظت فيه حاجه غريبة قوى : ان كل ستات مصر بيقلدوا بعض و بالتالى تحس ان الشارع كله لابس يونيفورم واحد :huh: .. يمكن عشان كده مش بتحس ان اي واحده منهن مميزه عن التانية ...

اما عن البنات هنا في دبي ... فمش بأخذ بالى قوى الحقيقة :lol:

تم تعديل بواسطة Tafshan

الماتش متباع

رابط هذا التعليق

أنا أيضا لاحظت نفس الملاحظة :P

إلى أحمد زكى وعادل إمام

وإلى محمد هنيدى وهانى رمزى وأحمد رزق :lol:

أما الحديث عن تدهور مستوى رجولة الأخلاق والمظهر فحدث ولا حرج من أول شهداء مقاومة الاحتلال الانجليزى وصولا إلى تامر حسنى و خالد أبو النجا :huh:

الله اكبر..ايه الحلاوه دي

استاذه يا كليو ورئيسه اقسام

مين يعادينا..ها...في اراضينا..هاها

:rolleyes:

رابط هذا التعليق

أنا أيضا لاحظت نفس الملاحظة :P

إلى أحمد زكى وعادل إمام

أما الحديث عن تدهور مستوى رجولة الأخلاق والمظهر فحدث ولا حرج من أول شهداء مقاومة الاحتلال الانجليزى وصولا إلى تامر حسنى و خالد أبو النجا :huh:

يعنى ده مبرر ان الستات المصريات اللي كتب عليهم احمد هادى - و ده رأيه :rolleyes: - تبقى مبهدلة في نفسها و ماشية بطريقة كوبي و بيست

افففففف مليتو البلد

الماتش متباع

رابط هذا التعليق

الستات بهدلوك ياحمد :huh:

انا لو منك حرد عليهم واقولهم مفيش جمال عند الراجل و طبعا من المفترض ان الست تكون جميله انما مش لازم الراجل يكون شكله حلو !

بمعنى ان الجمال صفه مطلوب تواجدها عند الست أضعاف نسبة مطلوبية التواجد عند الرجال

احنا هنرد عالكلام اللى يعجبنا واللى مايعجبناش نعمل مش واخدين بالن منه ولا إيه؟؟ :P

طب أنا معاك فى مسألة الجمال الرجالى دى.. خلينا فى أخلاق "الرجال"

- زمان كان "الراجل" مايقبلش مليم من واحدة ست... دلوقتى وهو بيخطب ببالمفتشر كدة يقولها انتى بتشتغلى زيى زيك والمصاريف النص بالنص

- زمان كان "الراجل" يستعيب يزعق فى واحدة ست فى الشارع ويعتبرها مش رجولة.. دلوقتى بيتخانق معاها فى الشارع ويمد ايده عليها كمان

- زمان كان "الراجل" دمه حامى ومايطيقش مراته يبان ظفرها... دلوقتى يتباهى بجمال مراته وشياكتها قدام أصحابه ويخليها تسلم عليهم وتبوسهم كمان

- زمان كان "الراجل" إمعانا فى الظهور بمظهر رجولى كان يربى شنبات يقف عليها الصقر... دلوقتى بيعمل شعره ديل حصان ويلبس أنسيال وسلسلة

- زمان كان "الراجل" راجل البيت.. دلوقتى الست بقت هى راجل البيت

أستريح شوية و أجيلكم تانى ;)

أنا أيضا لاحظت نفس الملاحظة :)

إلى أحمد زكى وعادل إمام

الله اكبر..ايه الحلاوه دي

استاذه يا كليو ورئيسه اقسام

مين يعادينا..ها...في اراضينا..هاها

:rolleyes:

قطشييييعة... محدش بياكلها بالساهل :P

وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

المائدة - 51

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

العزيزه كليو قالت

طب أنا معاك فى مسألة الجمال الرجالى دى.. خلينا فى أخلاق "الرجال"

- زمان كان "الراجل" مايقبلش مليم من واحدة ست... دلوقتى وهو بيخطب ببالمفتشر كدة يقولها انتى بتشتغلى زيى زيك والمصاريف النص بالنص

- زمان كان "الراجل" يستعيب يزعق فى واحدة ست فى الشارع ويعتبرها مش رجولة.. دلوقتى بيتخانق معاها فى الشارع ويمد ايده عليها كمان

- زمان كان "الراجل" دمه حامى ومايطيقش مراته يبان ظفرها... دلوقتى يتباهى بجمال مراته وشياكتها قدام أصحابه ويخليها تسلم عليهم وتبوسهم كمان

- زمان كان "الراجل" إمعانا فى الظهور بمظهر رجولى كان يربى شنبات يقف عليها الصقر... دلوقتى بيعمل شعره ديل حصان ويلبس أنسيال وسلسلة

- زمان كان "الراجل" راجل البيت.. دلوقتى الست بقت هى راجل البيت

و الله يا كوكو البتوع دول اللى كتبتِ عنهم موجودين من زمــــــــــان قوى و كنا بنطلق عليهم صفة ما ينفعش تتقال هنا في المنتدى :rolleyes: و ده مش معناه خالص ان رجالة مصر ممكن تتعمم في الوصف اللى انتِ ذكرتيه ده ..

برضو ممكن نقول كان زمان في ستات بتعمل كذا و "في " ستات ده الوقت بتعمل " × " كذا :lol: لكن ده ما ينفعش يتعمم على "زمان " و لا " ده الوقت "

اما موضوع الجمال ده فانا ببص له من زاويتين :

الزاوية الاولى هى زاوية التصنع و المبالغة في التقليد سواء الغرب او حتى الزميلات في النادى و الشغل و الخ .. فعلاً دى ظاهرة و منتشرة جداً و خلة الستات - اغلبهم - شكلهم واحد ... و لاحظى ان مش كل حاجه ممكن تليق على الكل .. و حدث و لا حرج ..

الزاوية الثانية هى زاوية انهماك المرأة المصرية في العمل كضرورة اقتصادية ليس من باب تحقيق الذات و بالتالى تضطر المرأة للعمل بغض النظر عن شكله او نوعه مما يحقق داخلها نوع من الاحباط و ينعكس على صورتها الخارجية ... و ممكن تشوفِ ده في المصالح الحكومية و قد ايه شكلهم بيدل و يدعو الى الاحباط ... بل و الرعب احياناً :P

الماتش متباع

رابط هذا التعليق

يعنى انا مش فاهم جمال ايه الى انت بتتكلم عليه ده كان ذمان

دلوقتى بيزحمونا فى كل حاجة ومعظم الى شغالين بنات

اظاهر هيبقى مصير الراجل انه يقعد فى البيت

مهه من كتر ما بيزحمونا بقو خشنين و يقلولك المساواه و المراة نص ولا ربع ولا تلتين المجتمع

واذا حصلت حرب احنا الى بنروح فى الرجلين وبعد كده تقولى جمال.

و بعد كده انا عندى عقده من اى كامة فيها ج , م, ا, ل

هو ورانا ورانا فى كل حته

رابط هذا التعليق

اما موضوع الجمال ده فانا ببص له من زاويتين :

الزاوية الاولى هى زاوية التصنع و المبالغة في التقليد سواء الغرب او حتى الزميلات في النادى و الشغل و الخ .. فعلاً دى ظاهرة و منتشرة جداً و خلة الستات - اغلبهم - شكلهم واحد ... و لاحظى ان مش كل حاجه ممكن تليق على الكل .. و حدث و لا حرج ..

الزاوية الثانية هى زاوية انهماك المرأة المصرية في العمل كضرورة اقتصادية ليس من باب تحقيق الذات و بالتالى تضطر المرأة للعمل بغض النظر عن شكله او نوعه مما يحقق داخلها نوع من الاحباط و ينعكس على صورتها الخارجية ... و ممكن تشوفِ ده في المصالح الحكومية و قد ايه شكلهم بيدل و يدعو الى الاحباط ... بل و الرعب احياناً :lol:

أيوة كدة اتعدلوا :rolleyes:

:P

يعنى انا مش فاهم جمال ايه الى انت بتتكلم عليه ده كان ذمان

دلوقتى بيزحمونا فى كل حاجة ومعظم الى شغالين بنات

اظاهر هيبقى مصير الراجل انه يقعد فى البيت

مهه من كتر ما بيزحمونا بقو خشنين و يقلولك المساواه و المراة نص ولا ربع ولا تلتين المجتمع

واذا حصلت حرب احنا الى بنروح فى الرجلين وبعد كده تقولى جمال.

و بعد كده انا عندى عقده من اى كامة فيها ج , م, ا, ل

هو ورانا ورانا فى كل حته

عارف يا عمر...

معانا فى الشغل خواجة جالنا من حوالى سنة لكنه كان شغال فى شركة مصرية تانية من حوالى سنتين.. لما جه يأسس الإدارة بتاعته اشترط ان كل اللى يشتغلوا معاه يكونوا ستات...

الشهادة لله الراجل محترم جدا ولا عمر حد لاحظ عليه انه بتاع كدة ولا كدة... بتاع شغل وبس..

لما سألوه اشمعنى عاوز إدارتك تبقى كلها بنات؟؟

رد وقاااااااال....

لأن البنات فى مصر بتتحمل المسئولية أكتر من الرجالة وبتكون مطيعة وملتزمة... بعكس الشباب اللى واخدينها فهلوة ويضربوا أرقام وتقارير مزورة ولما تيجى تحاسبه يفضل يكذب ويدخلك فى متاهات.

المائدة - 51

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

يا اخوانا..

إنتوا يا جماعة ياللي بتقولو إن مافيش رجالة حلوين.. :rolleyes:

الكلام ده غير دقيق على الإطلاق

لإنكم ببساطة إنتو اللي ماشفتوش :P

لو سمحتو..

لما تشوفوا عصفور الأول إبقوا اتكلموا :lol:

(وش واحد أليت)

العشب طاطا للنسايم ونـــــــــــــــــــخ

أخضر طري مالهش في الحســــــن أخ

عصفور عبيـط انا .. غاوي بهجه وغـــــنا

ح انزل هنا.. وانشالله يهبرني فـــــــــخ

رابط هذا التعليق

...

اما عن البنات هنا في دبي ... فمش بأخذ بالى قوى الحقيقة :rolleyes:

ايام البارك اخونا طفشان كان كل ما يبعبع بكلمة عن بنات حواء نلاقيه وراها كاتب تذييل (طبعا مش كلهن دي قلة مندسة انما انا الحمد لله) وطبعا كلنا فاهمين كان بيعمل كده ليه ........يا ترى يا هل ترى المحاورات بردة متراقبة يا طفطف :lol:

و ممكن تشوفِ ده في المصالح الحكومية و قد ايه شكلهم بيدل و يدعو الى الاحباط ... بل و الرعب احياناً

الله يسامحك فضحتني من الضحك

تم تعديل بواسطة Blue_mind

ومـا مــِن كاتبٍ إلا سيَفْنَى ....... ويُبقي اللهُ مــا كتبت يـداهُ

فلا تكتُب بخطِك غير شيءٍ ....... يسُرك في القيامةٍ أن تراهُ

رابط هذا التعليق

السلام عليكم

أولا أنا أسفة يا أيتاذ أحمد على الدخول رغم التحدير

لكن أعمل إيه لما قرأت ....لو دخلتن ستندمن !!!

مقدرتش أحوش نفسي.............فضول بعيد عنك :lol:

لكن ........صراحة........صراحة........صراحة........مندمتش

أصلك قلت:

w6w_w6w_200504242138278a20d7c7.gifw6w_w6w_2005042421372095167ae2.gif

بلاد زي سوريا و'(المغرب)' و فلسطين وتونس - مش محتاج اقول لبنان - بل وحتي الاردن

مرسي يأحمد كلك زوق و دي عشانكm,mh.gif

عندك حق

أصلي جمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــيـــلة أويـــــــــــــــي :rolleyes:

حتى شوفhmim.jpg

شوفتو الجمال دا في حتة تانية غير دي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أحم.............أحم......

أسيبكم تكملو موضوعكم أحسن :P

أي ..........أي.........أخ...لا.....كفاية.....حرام عليكو يا بنات......هسكت .....هسكت أهو.......... :huh: إهئ إهئ

رابط هذا التعليق

مين اللي قال ان الرجالة بقت وحشة

عوزين تشوفوا الجمال كله هتشوفوا صورتي فى موضوع صورتي مع هيفاء لاني حاولت احطها هنا المرفقات مشتغلتش

معلش أنا متزوج يعني مفيش داعى للحب من أول نظرة والذي منه

البحر موعدنا ...........وشاطئنا العواصف جازف فقد بعد القريب ومات من ترجوه واشتد المخالف لن يرحم الموج الجبان ولن ينال الأمن خائف القلب تسكنه المواويل الحزينة ......... والمدائن للصيارف خلت الاماكن للقطيعة من تعادي أو تخالف جازف ولا تأمن لهذا الليل أن يمضي ولا أن يصلح الاشياء تالف هذا طريق البحر ................لا يفضي لغير البحر والمجهول قد يخفى لعارف جازف فان سدت جميع طرائق الدنيا امامك فاقتحمها ولا تقف كي لا تموت وانت واقف

محمد ابراهيم ابو سنة

رابط هذا التعليق

السلام عليكم

أولا أنا أسفة يا أيتاذ أحمد على الدخول رغم التحدير

لكن أعمل إيه لما قرأت ....لو دخلتن ستندمن !!!

مقدرتش أحوش نفسي.............فضول بعيد عنك :lol:

لكن ........صراحة........صراحة........صراحة........مندمتش

أصلك قلت:

w6w_w6w_200504242138278a20d7c7.gifw6w_w6w_2005042421372095167ae2.gif

بلاد زي سوريا و'(المغرب)' و فلسطين وتونس - مش محتاج اقول لبنان - بل وحتي الاردن

مرسي يأحمد كلك زوق و دي عشانكm,mh.gif

عندك حق

أصلي جمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــيـــلة أويـــــــــــــــي :rolleyes:

حتى شوفhmim.jpg

شوفتو الجمال دا في حتة تانية غير دي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أحم.............أحم......

أسيبكم تكملو موضوعكم أحسن :huh:

أي ..........أي.........أخ...لا.....كفاية.....حرام عليكو يا بنات......هسكت .....هسكت أهو.......... :) إهئ إهئ

معلش بقي يا مغربيه يعني مصريه..انا لو نزلت صورتي هتكتسح والبنات كلها هتتعقد

يا لا بقي مش هنزلها..حرام ..اه لو بس مكونتوش تصعبوا عليا :P

علي فكره انا صحباتي الانتم كلهم مغربيات :P

تم تعديل بواسطة حدوته مصريه
رابط هذا التعليق

معلش يا احمد مش قادرة مردش

نتكلم فى الجمال الاول

مفيش حاجة اسمها جمال مطلق يعنى كل واحد فى دماغة حتى الستات على فكرة

مواصفات بيحس انها المثالية والرجالة خصوصا بيكون حاجة معينة بتعجبهم فى الست بيركبوا عليها انها كلها حلوة او لا مش حنفسر اكتر من كدة لحسن ناخد انزار :rolleyes:

وبعدين انا معاك ان فعلا السوريات حلوين واللبنانيات روحهم حلوة وبعدين بيكونوا استايل اكتر

وفعلا الايرانيات الحلوة فيهم بتبقى محصلتش

المصرية باة بتكون على بعضها حلوة زى طريقة كلامها انها لماحة او دمها خفيف او جدعةاو طريقة لبسها حلوة

حاجات كتير

انما عموما فعلا نسبة الجمال او المواصفات الشكلية الخارجية بقت اقل من زمان البنات فعلا مش حلوين اوى فى مصر

بس الولاد بقوا احلى يعنى لما بفوت على فنون جميلة زمان على ايامنا كانت بنات ديكور دول التوب

وبنات عمارة بعد الولاد كمان ونحت وتصوير نص نص

دلوقت لما باروح الكلية الاقى الولاد هما الى احلى من البنات اكتر

وبعدين مفعلا كمان بيتقال على الراجل دة حلو ودة وحش من اى ست يعنى كمان الستات بتقيم الرجالة بس مبتتكلمش فى دة كتير زى الرجالة ومش بتبحلق زى الرجالة :)

كفاية كدة ولا نقول كمان :P

معلش يا احمد مش قادرة مردش

نتكلم فى الجمال الاول

مفيش حاجة اسمها جمال مطلق يعنى كل واحد فى دماغة حتى الستات على فكرة

مواصفات بيحس انها المثالية والرجالة خصوصا بيكون حاجة معينة بتعجبهم فى الست بيركبوا عليها انها كلها حلوة او لا مش حنفسر اكتر من كدة لحسن ناخد انزار :lol:

وبعدين انا معاك ان فعلا السوريات حلوين واللبنانيات روحهم حلوة وبعدين بيكونوا استايل اكتر

وفعلا الايرانيات الحلوة فيهم بتبقى محصلتش

المصرية باة بتكون على بعضها حلوة زى طريقة كلامها انها لماحة او دمها خفيف او جدعةاو طريقة لبسها حلوة

حاجات كتير

انما عموما فعلا نسبة الجمال او المواصفات الشكلية الخارجية بقت اقل من زمان البنات فعلا مش حلوين اوى فى مصر

بس الولاد بقوا احلى يعنى لما بفوت على فنون جميلة زمان على ايامنا كانت بنات ديكور دول التوب

وبنات عمارة بعد الولاد كمان ونحت وتصوير نص نص

دلوقت لما باروح الكلية الاقى الولاد هما الى احلى من البنات اكتر

وبعدين مفعلا كمان بيتقال على الراجل دة حلو ودة وحش من اى ست يعنى كمان الستات بتقيم الرجالة بس مبتتكلمش فى دة كتير زى الرجالة ومش بتبحلق زى الرجالة :P

كفاية كدة ولا نقول كمان :huh:

(على فكرة يا محمود بالنسبة لصورتك مع هيفاء وهبى ل3 اسباب اولا لانى شفت الصورة دى من زمان

ثانيا لو دة شكلك مكنتش طلعت من البيت اصلا

ثالثا الوش بس بتاع هيفاء الباقى ميخصهاش نهائىىىىىىى)

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...