اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

عايز تصيف السنه دى ؟؟؟؟....الحل عندى و متصرفش كتير ...ملاليم

hopsan

Recommended Posts

نداء ودعوة اخيرة لبنتنا اثينا ابنة الشرقية الكريمه منتظرينك في الاسكندرية لتصيفي على البحر في سيدي بشر قبلي او على شاطيء المحمودية

ياسو ابن فيناس حول :lol:

ياسو شكلي بدأت صدق ان في بحر في قبلي فحذاري التلاعب بالموضوع ده و انت عارف ان المعلومة لما بتركب مش هتتمسح تاني بقولك اهو و انتم الي بتغلبوا :lol:

أنا فعلا ناوية أصيف السنة دي و لسه للأسف محجزتش و الناس قالو لي ان كان لازم من بدري أدور على مصيف و احجز هناك فربنا يسهل و احجز اليومين الجايين...

و طبعا اسكندرية على راس اللسته بس سمعت البعض بيقول انها بقت زحمة بشكل رهيب لدرجة مش بتخلي للواحد فرصة انه يقضي وقت ظريف و غير كده الخدمات هناك بسبب الزحمة بقت مش اوي...الكلام ده صحيح يا اهل اسكندرية و يا ياسو؟

و شكرا مقدما على الرد

تم تعديل بواسطة ATHENA
رابط هذا التعليق

معندكش يا هوبسان صورة للفندق الظريييييف اللي الموضوع عليه؟-طبعاً من غير ما تطلعلي ويندو تطالبني بشدة بتنزيل الملف..انت عارف إني بتاع سايبرات وبفكر ألف مرة قبل ما أنزل أي ملف جوة السايبر

خلص الكلام

يا عم Sherief AbdelWahab يا عم العمام كلها

انت عايز تشوف صوره للفندق ده ليه اذا كنت حتروح راس البر ....( من غير حسد والله ) ...سيب بقى الفندق للناس الغلابه اللى تقدر تدفع 1800 يورو فى الليله و حتقضيها فواجرا و سيمون فيميه باليل على قد ماقسم ..الله يكون فى عونهم ...دى عالم غلابه يابا ..بس بينى و بينك مش ليهم حق يصيفو برضه بدل ما يبصو لحضرتك و انت بتصيف فى راس البر ...سيبهم فى حالهم علشان ربنا يباركلك فى الكام يوم اللى حتقضيهم فى راس البر ...دنا بسمع عنها انها مصيف الملوك و الأباطره ....ماشى يا سيدى ...( مش قادر امسك نفسى )

و يا ترى هو الدره هناك بيتباع بكام ....اصلى انخبط فى نافوخى وال ايه يفكر ابيع دره هناك اصلى سمعت و السمع خير ان البياعين هناك لابسين ردنجوت و بيبيعو على عربيات بنتلى ...صحيح الكلام ده ؟

كلمه حكمه قالها ابويا ...( انت راجل فخليك قد الكلمه دى )

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...