اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      فى إطار خطته الرامية لتعريف المجتمعات الغربية بالصورة الصحيحة عن الإسلام التى تتبناها مؤسسة الأزهر الشريفعرض المقال كاملاً
    • 9
      بعد السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تحياتى لكل المصريين داخل المنتدى (مصرى أو مصرية) بصراحه يا جماعه من غير ما اطول عليكو معروف ان المصريين ولاد بلد وجدعان لكن فى الغربه انا مش شايف كده خالص ياريت نبدء بأنفسنا نحن ظاهره جميله جدن بلاحظها فى السعودية وهى تجمعات السودانيين والباكستانيين وبصراحه مش بشوف اكتر من اتنين مصريين مع بعض ساعات بنكون فى حديقه واحده ومعديين ورايحين جايين على بعض ومش عارفين هل ده مصرى ولا لاه لكن والله معروف جدن المصرى بملامحه لون النيل فى وجهه والله انا اقتراحى
    • 1
      اثناء تجولي في الانترنت دخلت احد المواقع فظهرت لي الرساله دي : =============================== من فضلك قوم بتحميل تول بار اليكسا لدعم موقعنا من مميزات برنامج Alexa toolbar دعم كل المواقع التي تتصفحها و زيادة ارباحها مما يعني استمرارها و تطورها سيظهر لك ترتيب كل موقع تتصفحه عالمياً + تقيمة مما يجعلك تستطيع التعرف علي المواقع الكبيره من الصغيره مشاهدة المواقع المشابهة للموقع الذي تتصفحه إمكانية رؤية كيف كان شكل مواقعك المفضله في الماضي مشاهدة المواقع الا
    • 12
      لقيت الفكره دى و انا بتفرج على النت و عجبتنى قولت انقلهالكم تشفوها ياعرايس ولت زمن كتابة الاسماء على الخواتم والحين الموضة تحطي صورت خطيبك في الخاتم وهو يحط صورتك الفكرة ابتكرتها شركة Altınbaş التركية
    • 14
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. عندي مشكلة ( مطيرة النوم من عيني ) من امبارح .. دلوقت بنتي في كيجي ثري نظام انترناشونال في السعوديه .. بمعنى انها باذن الله المفروض السنة الجايه تدخل اولى ابتدائي .. المشكلة ان برتب نفسي ان غالبا هدخلها المدرسة السنة الجايه باذن الله في مصر .. وكنت مخططه اما هدخلها نوتردام او التجريبية للغات والاثنين دول في نفس المربع السكني بتاعنا .. الورطه الي تورطتها ان بما اننا نظام زياره مش اقامه فبنتي في المدرسة بشكل ( ودي ) يعني ملهاش ملف عندهم اصلا .. هم رفضوا اس
  • أضف...