اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      تصدر فيلم نوم التلات لشباك التذاكر فى موسم عيد الفطر كان بالطبع بعيدا عن كل التوقعاتعرض الصفحة
    • 2
      http://www.youtube.com/watch?v=C1hI-1wGCpU&sns=fb
    • 12
      أنا آسف إن ده يكون أول موضوع أكتبه من فترة طويلة, بس أنا فعلاً حزين من الموقف ده ومش عارف أنا اللى غلط ولا أنا اللى صح, ومش عارف ليه أصلاً وصلنا للحال ده. سامحونى فى ذكرى للتفاصيل بتوسع عشان بس أبقى قلت اللى لى واللى عليا. نبتدى الحكاية من أول شهر 8 اللى فات, لما حصلت مشكلة فى الأرضية الخشب عندى فى الشقة واضطريت إنى أخلعها كلها وأركب بدالها سيراميك. ورغبة منى فى تقليل الخسارة والتكاليف اللى اتكلفتها فعرضت الخشب اللى تم خلعه للبيع, وكان فى واحد -وليكن رمزه "س" عشان ما يحصلش لخبطة- متابع الموضو
    • 0
      أعتذر انى كنت بعيدا عن المنتدى الكام يوم اللى عدوا لكن كان هناك حدثان يتصلان بالتاريخ المصرى ولم أجد من ذكرهما وأتعشم ان أكون مخطئا الاول :ذكرى ميلاد الرئيس الراحل جمال عبدالناصر وهو -ان اتفقت مع قراراته أو اختلفت-لكنه كان علامة فى تاريخ مصر الحديثة الثانى:وفاة ذاكرة مصر فى العصرالحديث الدكتور يونان لبيب رزق المؤرخ الذى شهد له الكثيرون بالموضوعية والانصاف ماحدش علق على الحدثين -فرأيت من واجبى التنويه
  • أضف...