اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

مفيش حاجه ...!!!؟؟؟

ياسر ابو احمد

Recommended Posts

الحكايه انه .. مفيش حاجه .. حيحصل ايه .. ولا حاجه .. لانه مفيش ايه ؟؟.. مفيش حاجه ..

ومش قادر اقول ولا حاجه ..

ده مش كلامي ولا حاجه ده كلام اللي في الرابط ده واسيبكم تسمعوا ...:

http://www.up4world.com/download.php?id=qls9uonOfkZCO6N4YiUQ

بس ياريت تقولولي رأيكم ايه .. في اي حاجه ... :wub: mfb:

رابط هذا التعليق

طيب صحيح ما هوة مفيش حاجة :angry2:

والدنيا أخر ألصطة وكلة على سنجرة عشرة فى كل حاجة :ph34r:

موصلاتنا فاضية :excl: والشغل مرطرط -_- -_- والشباب مش محتاجين اى حاجة -_-

يبقى ظلم نقول أن ناقصنا ايتها حاجة :angry2:

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      خرج الصربى ميلتون سريدوفيتش ميتشو المدير الفنى الأسبق لنادى للزمالك والمنتخب الزامبى الحالى من بوابة القلعة عرض المقال كاملاً
    • Guest خايف
      0
      انا خايف اعمل التحاليل والكشف ويطلع عندى حاجه بالرغم من انى عامل تحليل البى سى ار والحمدلله مفيش حاجه بس خايف من المكان اللى هعمل فى التحاليل والكشف هل فى حل وسمت عن حاجه اسمها الاجسام المضاضه هل ليها حل ؟ ارجو الافاده 
    • 3
      مفيش فى الدولة حد فوق القانون ولا فوق الحق ربنا يحميك يا ريس و يقويك على كل من يريد الشر لـ مصرسواء كان إرهابى أو فاسد أو لص بيسرق حقوق الناس و حقوق الدولة ربنا ينصرك و يبارك فيك . هكذا تكون دولة العدل  اللي شفته بعيني في الأيام اللي فاتت أسعدني كثيرا وأنا بشوف قوة الدولة وسيطرتها واستردادها للأملاك العامة وأخذها على يد المغتصبين والحرامية 
    • 2
      الفيديو ده بيفكرنى بالاغنية اللى كان بيغنيها يونس شلبى هو و سعيد صالح فى العيال كبرت... https://www.youtube.com/watch?v=0oS1RxdDmKY
    • 16
      انا عملت الكشف الطبي وتحليل الفايروس بتاريخ 28/6 ولغاية دلوقتي التأشيرة مطلعتش وكنت كل ما اكلم المكتب يقولوا لسه الجواز في القنصلية ومن كام يوم قالولي راجع المستشفي اللي عملت فيها الكشف مبعتوش الشهادة الصحية وقالوا الجواز خرج من القنصلية وكلمت المستشفي قالوا الشهادة اتبعتت وانا فعلا كنت شايف الشهادة طلعت في موقع انجاز ودلوقتي انا مش عارف اي حاجة في اي حاجة وكلمت مكتب السفريات بيقولوا الجواز دخل القنصلية تاني بس مش عارف كلامهم صح ولا لا
  • أضف...