اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

مهم جداً (عذاب القبر)

cute teen

Recommended Posts

مهم تم تعديل بواسطة أحمد محمود

the cutest teen

be cool u rule

رابط هذا التعليق

وبعدين معاكي يا كيوت !!!

أنا كده هازعل منك ..

حاولي تختاري عناوين معبره عن محتوى مواضيعك

لإن أنا ملاحظ إن كل عناوينك يا " مهم " أو " مهم جداً " أو Hi أو " حد عارف " ... إلخ

النقطة الثانية المهمة حاولي تختاري التبويب الصحيح للموضوع مش ترميه في أي حته وخلاص

مع تحياتي ،،

آبيه سين سين الشهير بالأشكيف المُخيف

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

آبيه س س

ازاي اغير مكان الموضوع ده ؟؟؟

و احطوا فين احسان

the cutest teen

be cool u rule

رابط هذا التعليق

آبيه س س

انتاه شكلك مش طيئني

يعني عيزني اسيب المنتدا عشان اريحك -_-

the cutest teen

be cool u rule

رابط هذا التعليق

أبدا ياكيوت عمو سي السيد دا عسسل خالص ومش قاصد يزعلك بس تعرفي الاستايل الجميل بتاعك دا جديد علينا هنا في المنتدى ودا مش معناه أبدا اننا زعلانين منك بالعكس مبسوطين جدا علشان معانا كل الفئات وخصوصا الأولاد و البنات اللى زي العسل زيك اللى بيدورو على بلدهم وهما بره مصر رغم صغر سنهم

لكن المشكله أنه عمو سي السيد عنده حق لأنه الموضوع علشان تحطيه في المنتدى له شروط شوفي مثلا موضوعك اللى قولت فيه انك مكتئبة او مش مبسوطه الناس ردت عليه لانه موضوع رغم بساطته إلا أنه عبر عن حاجه جواكي فكدا دايما مش تنقلى حاجه من منتديات تانيه أو حتى مواقع إلا إذا قدرتي تعلقي عليها أو تحطي رأي شخصي ليكي تعبري عن وجهك نظرك ودي أعظم فايده ليكي من المنتدى أنك تتعلمى تعبري عن رأيك وتتعلمى كمان من الأخرين وتتعلمي تحمل أصحاب الأراء المضادة لرأيك ..... فأنتى في فرصه حلوه وفي وسط ناس اللى بيعاملك على انك ابنه واللى بيعاملك لى انك اخت صغيره يعني الكل يتمنى لك الفايده والتعلم

أنا لا أكتب الأشـــعار فالأشعـــــــــار تكتبني

أريد الصمت كي أحيا ولكن الذي ألقاه ُينطقني

رابط هذا التعليق

آبيه س س

انتاه شكلك مش طيئني

ايه ياأبيىىه سين سين

انت مش طيئها ليه؟

انا جي اهدي النفوووس بس

واللهي لو كيوت عيزها تسيب المنتدا حسيبه ان كمان هه

انتا بأيت شرير اوي خالص

اهديكي يكيوت ابيات الشعر دي تعبيرن عن المنسبه الحلوا :P

نـبـئـت أن أبــا قـابـوس أوعـدنـي ولا قـــرارَ عـلـى زأرٍ مــن الأســدِ

مــهـلاً فــداءً لــك الأقــوامُ كـلـهُمُ ومــا أُثـمِّـرُ مــن مــالٍ ومــن ولـدِ

فــلا لـعمر الـذي مـسَّحتُ كـعبته وما أُريقَ على الأنصابِ من جسدِ

مـا إن بـدأتُ بـشيءٍ أنـت تـكرههُ إذن فـلا رفـعت سوطي إلى يدي

Vouloir, c'est pouvoir

اذا كنت لا تقرأ الا ما يعجبك فقط فإنك لن تتعلم ابدا

Merry Chris 2 all Orthodox brothers

Still songs r possible

رابط هذا التعليق

آبيه س س

انتاه شكلك مش طيئني

اهديكي يكيوت ابيات الشعر دي تعبيرن عن المنسبه الحلوا :o

مــهـلاً فــداءً لــك الأقــوامُ كـلـهُمُ ومــا أُثـمِّـرُ مــن مــالٍ ومــن ولـدِ

والله ياكيوت لو سمحتى تبقى تشرحىلى معنى الابيات دى احسن انا يادوب بأفك الخط..... :P

{ لَّقَدْ كُنتَ فِي غَفْلَةٍ مِّنْ هَـٰذَا فَكَشَفْنَا عَنكَ غِطَآءَكَ فَبَصَرُكَ ٱلْيَوْمَ حَدِيدٌ }

رابط هذا التعليق

انا آسف على التعليق التالى ..

فى العنوان "عزاب " .... وهو عكس المعنى المراد تماما ... لأن عذاب "الم" بالذال وليس الزين

عزاب مصدرها "عزب" ومعنهاها الشئ الطيب الذى تطيب به النفس

والله اعلم

لطالما فقدت الأمل فى هذه البلد الميت... ولكن اليوم تعود الروح للجسد الموهون وتجري فى شريانه دماء الأمل ...فانتظروا بترالأطراف الفاسدة من الجسد.

"لا اله الا انت سبحانك ... إنى كنت من الظالمين"

"سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم"

رابط هذا التعليق

اهديكي يكيوت ابيات الشعر دي تعبيرن عن المنسبه الحلوا -_-

هوا ده معنا ئه مش فهما

و انتا عارف اني مش حفهمو

انا آسف على التعليق التالى ..

فى العنوان "عزاب " .... وهو عكس المعنى المراد تماما ... لأن عذابعزاب "الم" بالذال وليس الزين

عزاب مصدرها "عزب" ومعنهاها الشئ الطيب الذى تطيب به النفس

والله اعلم

يعني المفروض يبئا اسمو ( عزاب \عزاب) القبر

the cutest teen

be cool u rule

رابط هذا التعليق

يعني المفروض يبئا اسمو ( عزاب \عزاب) القبر

أختنا الحبيبه....كيوتين

يااجمل من الفل والياسمين

احس بمدي معاناتك في الدخول الي عالم اللغه والتعبيرات

لكن اصبري علي نفسك ولا تتعجلي

واكتبي ولا تنكسفي

ونحن معك وانت معنا

..................................

علي فكره واضح انك لك مكانه طيبه عندنا كلنا

واصبري..واقري كتير...كتير وركزي في الكلمات واكتبي

ربنا يوفقك

تم تعديل بواسطة khedr

يامصر... يامصر...يامصر

ياااااااااااااااااااااااااااااامصر

رابط هذا التعليق

أبدا ياكيوت عمو سي السيد دا عسسل خالص ومش قاصد يزعلك بس تعرفي الاستايل الجميل بتاعك دا جديد علينا هنا في المنتدى ودا مش معناه أبدا اننا زعلانين منك بالعكس مبسوطين جدا علشان معانا كل الفئات وخصوصا الأولاد و البنات اللى زي العسل زيك اللى بيدورو على بلدهم وهما بره مصر رغم صغر سنهم

لكن المشكله أنه عمو سي السيد عنده حق لأنه الموضوع علشان تحطيه في المنتدى له شروط شوفي مثلا موضوعك اللى قولت فيه انك مكتئبة او مش مبسوطه الناس ردت عليه لانه موضوع رغم بساطته إلا أنه عبر عن حاجه جواكي فكدا دايما مش تنقلى حاجه من منتديات تانيه أو حتى مواقع إلا إذا قدرتي تعلقي عليها أو تحطي رأي شخصي ليكي تعبري عن وجهك نظرك ودي أعظم فايده ليكي من المنتدى أنك تتعلمى تعبري عن رأيك وتتعلمى كمان من الأخرين وتتعلمي تحمل أصحاب الأراء المضادة لرأيك ..... فأنتى في فرصه حلوه وفي وسط ناس اللى بيعاملك على انك ابنه واللى بيعاملك لى انك اخت صغيره يعني الكل يتمنى لك الفايده والتعلم

الموضوع ده انا الى حطاطوا في المنتدى التاني بس معرفتش احطو هنا فربط هناك بهنا

و بعدان مفيش رد على الموضوع ده الى ب..........................................................................

لان بعد متشوف الصور بتجيلك صدما صح

يبئا حعلا على ازاي :) -_- :ph34r: :ph34r:

؟؟؟؟؟؟؟؟

the cutest teen

be cool u rule

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      المعبر يعطل أبوة الآباء وأمومة الأمهات وصداقة الأصدقاء وعشق العشاق. هنا تصعب ممارسة الحنان. هنا تنتفى فرصة العرض المقال كاملاً
    • 0
      عيد القيامة المجيد أكبر الأعياد المسيحية السنوية .عيد القيامة يمثل عبورا من الظلمة إلى النور ومن الموت إلعرض الصفحة
    • 44
      فجعت فجر اليوم الاثنين 21 ربيع الاول 1433هـ الموافق 13 فبراير عام 2012م بخبر فيضان روح امي الطاهرة الى بارئها عز وجل وأستنحلفكم بالله أن تدعو الله تعالى للحاجة / عواطف ابراهيم جمعة بالرحمة والمغفرة وأن يثبتها عند السؤال في القبر - فلقد كانت اماً مصريةً حنونةً قضت كل حياتها تضحي من اجل تربية وتعليم وخدمة اولادها حتى النفس الأخير - رحمك الله يا امي وأسكنك فسيح جناته وبدلك دارا خير من دار الدنيا السطر يناديني ويناشدني هيّا اكتب وقوافي الشعر تعاندني مني تهرب..وأناديها أستجديها.. دون
    • 5
      قال رسول الله صلى الله عليه وسلم ::من احب لقاء الله احب الله لقاءه ومن كره لقاء الله كره الله لقاءه:: قالت عائشه رضى الله عنها اكراهية فى الموت يارسول الله فكلنا نكره الموت:: قال ليس ذاك ياعائشه ::ولكن المؤمن اذا حضرة الموت بشر برضوان الله فاحب لقاء الله فحب الله لقاءه ::وان الكافر اذا حضره الموت بشر بعزاب الله وسخطه فكره لقاء الله فكره الله لقائه:: والمراد بلقاء الله هنا هو المصير الى الدار الاخرة:: ومن اجمل ولا احلى من مصير الشهداء:: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم::ان ارواح الشهداء فى ج
    • 2
      ابدأ الآن ألملم في أنكساري وضعفي .... وقلقي وخوفي .. كم الساعة الآن ....حقا لا أدري ... فقد كنت البارحة اتألم وحدي .... جاء منتصف الليل ... ليغرس خنجراً في أعماق قلبي ... وما تعودت من الليل أن يحرمني من حبي .... تسمعني جدران الغرفة وأنا أهذي .... جالسا في مقعدي بلا حراك ... اتأمل ثوبي الذي اهدا ه الليل لي ... ثوباً من أشواك .. ثوبي الجديد يؤلمني ... لما لم تعودي وتنزعيه عني تمر ساعة بها اكثر من ألف عام ... ولم يكتفي الليل بشق قلبي بخنجره ... هناك شئ آخر أحضره ... بعض السهام ... يغرسها ليلي في
  • أضف...