اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

اجتماع طارئ للاعضاء ورايا!!!

nora

Recommended Posts

:)

انا خلاص معدتش قدرة على الوضع ده مش معقوله بجد الاعضاء الي موجودين في الكويت بيتزايدو بشكل ملحوظ :D وكل شويه طلعين بموضوع جديد ايه مفيش غيركم في المنتدى :sad: اشي عايز سيارة واشي عايز رخصه واشي منين يودي على فين وهنا يجب علينا ان نقف ونتحد جميعا لوقف هذا الزحف الكويتي على المنتدى خيفه بعد شويه لاسم المنتدى يتحول الي محاورات المصريين بالكويت :)

والحل

1- يا اما نلبسهم تهمه ونبلغ عليهم في مقابلتهم بتاعت يوم الاربعاء والتفاصيل كلها عندنا المكان والزمان

2- يا اما نفجر المكان بالي فيه( وانا هولع عربيه داركر 206 الي فاضحها في النت وبيعايرها هريحو منها على الاخر علشان ميصرفش عليها تاني ابدا:sad:) وعلى راي المثل صباعك الي يوجعك اقطعه

3- يا اما نبعتلهم فيروسات تولع في اجهزتهم

4-نشر الفتنه بينهم وبين بعض ونوقعهم في بعض

يلا ادي الاقتراحات لو حد عنده راي يعرضو بسرعه او يختار حل من ال4 بسرعه المقابله بتاعتهم بكرة

عقلي الباطن :

وروني باه هتخروجو ازاي اما مخليتكم تندمو انكم فكرتم في الخروج والهنا بالسلطات والشاي واللذي منه :D

رابط هذا التعليق

• الردود 47
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

انا خلاص معدتش قدرة على الوضع ده مش معقوله بجد الاعضاء الي موجودين في الكويت بيتزايدو بشكل ملحوظ :D

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

شوفي يانورا..هوة الصراحه مافيش مشكله أنهم يزيدوا..ربنا يوفقهم....لكن المشكله لما يقعدوا يغيظوا الغلابه بتوع السعوديه... :) ويعملوا حركات شريرة..ويتفقوا علي الملأ كده..ولا هاممهم مشاعرنا..أة والله :sad: :sad:

وبعدين تعالي هنا...هوة مش برضه أنتي نورا..الله كانت فرحانه فينا..علشان مقهورين من الأخوة الأعداء في الكويت؟؟ :) :sad:

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

بالنسبه لإقتراحاتك البناءة....أنا أوؤيدها كلها......وممكن أزيد عليها باقتراح جديد...

نبلغ السلطات عنهم....بضم السين..علي رأي سي السيد.....والمكافأة فيفتي فيفتي... :sad: :D

صن ضحكة الأطفال يارب

فإن هي غردت في ظمأ الرمال أعشوشبت

لكن إن زودوها وبكيوا ..ونكدوا ..... هايتلطشوا

رابط هذا التعليق

:) :sad: :sad:

أنا مش فاهم ليه الحقد ده كله مش كفاية انه في ناس اعتذرت عن حضور لقاء يوم الخميس, كمان عايزين تقضوا علينا.

على كل حال الأيام بيننا, وهانغيلكم انتوا و الحاقدين الي وراء دفعكم لكتابة هذا الموضوع أغنية كدنا العوازل.

إحنا بعون الله ما بنتهددش, وما بنخافش الا من ربنا.

قال تعالى : { قٍلً يّا عٌبّادٌيّ الَّذٌينّ أّسًرّفٍوا عّلّى" أّنفٍسٌهٌمً لا تّقًنّطٍوا مٌن رَّحًمّةٌ اللَّهٌ إنَّ اللَّهّ يّغًفٌرٍ الذٍَنٍوبّ جّمٌيعْا إنَّهٍ هٍوّ الًغّفٍورٍ الرَّحٌيمٍ } الزمر : 53

( نحن قوم أعزنا الله بالإسلام, و مهما إبتغينا العزة في غيره أذلنا الله )

رابط هذا التعليق

ممممممممممممممممممم هى دى فعلا الروح الحلوة بين الاخوة المصريين ووفقك الله يانورا على ضم الشمل بين الاخوة حقيقى مجهود تتحسدى علية

رابط هذا التعليق

على كل حال الأيام بيننا, وهانغيلكم انتوا و الحاقدين الي وراء دفعكم لكتابة هذا الموضوع أغنية كدنا العوازل<<<<<<<<<<<<<<أتفضلي شوفي...مش قلتك..دمهم بقي خفيف...أحنا هنا ولا يهمنا وبنتفق علي الخاص..علشان عيون الحاسدين .... :) :sad:

صن ضحكة الأطفال يارب

رابط هذا التعليق

انتم عرفين هما الميزا الى عندهم ان الكويت صغيرة جدا

فممكن يتقابلوا بسهولة انما احنا هنا فى السعودية صعب لانها كبييييييره جدا :D

رابط هذا التعليق

ها ها ها ها ها

انسواااااااااااااا

انسوا

اوكي

اديني اهوه رجعتلكم و هافوقلكم .....مش علشان زعلتلي يومين كده هتاكلونا.....لا اصحوا احنا صاحين اوي و عارفين كل حاجه

و بلاش بقه الجوانيات اللي مش حلوه ديه هه

المنتدي طول عمره كان بتاع السعوديه...ايش الرياض و ايشي جده و ايش الشوربه ديه و لا الحساء ديه ما نيش عارفه اسمها ايه

ما فيهاش حاجه لما نشم نفسنا يومين

و بدل الشماته ديه روحوا ...شوفولكوا حته تتقابلوا فيها ......ايه الحقد ده ياااااااااااااااااساتر

و النبي يا جماحه لو لقيتوني بعد يومين كده مختفيه ابقوا اسالوا عليا .....هه

انا بس بااوح ....

there is a miracle called friendship,that dwells in the heart

you donot know how it happens

or when it gets its start

رابط هذا التعليق

خبر عاجل :excl:

جائنا البيان التالي :

قالت مصادر امنيه وجود بلبله بين صفوف الاخوة (دي كده مش من القلب ) المصرين في الكويت و عدم استقرار الوضع بينهم في المقابله التي كان من المقرر قيامها يوم الاربعاء وقد تاجل الموعد الي يوم الخميس (عقبال لما تتاجل لاجل غير مسمي :D) ومن ناحيت اخرى اكدت الارصاد الجويه بالكويت عن ظهور ظاهرة غريبه الا وهي سحابت زرقاء قادمه من الجهه الشرقيه للبلاد اي من السعوديه والا الان لم تستقر هذه السحابه ولكن تؤكد المؤشرات عن اتجاهها الي شارع الخليج العربي وتحديدا مقهى ليالي الحلميه الكائن تقريبا بين السالميه و مدينه الكويت (بركاتك يا س س >_>عرفتو باه سر تغيبو عن المنتدى وعزوفه عن تكملت موضوعه ذكرايات س س في الريف المصري ) والي الان لم يأكد اي شيء تابعونا كان معكم من جبهت القتال نورة الامورة

فاصل اعلاني وسنعود

اختى المحاورة اخي المحاور تعاطفك وحده مش كفايه يا اما تقول رايك وتشارك يتعد تدعى معانا لتفكيك الشمل في انتضار مساهمتكم على موضوع اجتماع طارئ:ph34r:

رابط هذا التعليق

:D

هو فعلن الموضوع ذاد عن حدة جداً ......

وانا عن نفسي من موقعي هنا في ارض المحروسة باتبرع بفتح صندوق تبرعات للضحاية ... وتكون العملة بالدرهم او بالريال ( الجنيهات المصرية يمتنعون )

درهم يابية .... ريال ياهانم

سعدوا اخونكم في المحاورات :ph34r: :excl:

كلكم راعي وكلكم مسؤل عن رعيتة

اصلح رعايتك لمن ترعاهم

يصلح من يرعاك رعايتة لك

رابط هذا التعليق

نياااههاهاهاههاهاهاه (وش واحد شمتان وبيغيظ)

- الا معرفتيش يا اخت نوره اخر الاخبار

- قول ياابو جناحات بايظه انت :wub:

- نسر ياهانم...اسمي نسر :D

- نسر ولاغراب...خلص في المخلص ...عاوز تقول ايه؟!!

- باردون موزموزيل :) .... احنا االمحاوراتين في الكويت (بكسر الكاف والواو والياء وكله) ..احنا هنتقابل كلنا واللي اعتذر رجع ف كلامه :D

- انشالله تولع فيكو يابعييد...وانت يادلعادي جاي تغم علينا منافسنا ولا ايه!!

- باردون موزموزيل ...انا جاي بس ابلغك بالاخبار الاأنقح...االا انت ماسمعتهاش؟!!! -_-

- لا يابو مراخير ..خلص وقول؟!! :ph34r:

- بيقولو ان المحاوراتيين في الكويك هيبعتو طيارة للسعودي والامارت وفرنسا (عشان ياشو دي) ويلمو المحاوراتيين فيها عشان يتقابلو معانا....وان ده غيظا وكيدا في المحاوراتيين اللي ف مصر

صمت. :excl: .........ثم زئيييير. :wub: ......ثم انفجار :) .......الله يرحمك يانسر...كان راجل طيب وابن حلال والله!! -_-

يارب الرحمه..!!

رابط هذا التعليق

:ph34r:

هو فعلن الموضوع ذاد عن حدة جداً ......

وانا عن نفسي من موقعي هنا في ارض المحروسة باتبرع بفتح صندوق تبرعات للضحاية ... وتكون العملة بالدرهم او بالريال ( الجنيهات المصرية يمتنعون )

درهم يابية .... ريال ياهانم

سعدوا اخونكم في المحاورات :wub: :wub:

دينار يا ديزل....دينار

يعني تبقي تقول دينار يا بيه :D .....اوكي

و عموما احنا باذن الله ناوين بس لسه مش اكيد ان احنا نحاول .....مجرد محاوله...مش اكيد ...ان احنا نفتكركم .....

يعني نفتكر اسمايكم و نقول اااااااااااااايه يارتهم كانوا معانا......المهم انتوا ما تقلقوش علينا و احنا هنوعدكم ان احنا نتبسط اوي مع بعض

يالا ....انتظروا التقرير الشامل المفصل عن تلكمو المقابله التاريخيه :excl:

رابط هذا التعليق

والله يا ناش انا خلاص بدات افقد اعصابي على القله المندثه مين يقول اني افتح المنتدى الصبح الاقي كل المواضيع في الكويت لدرجه افتكرت ان تم عمل انقلاب انترنتي وتم احتلال الموقع الموضوع في تزايد ملحوض لدرجه عملو موضوع الي عايز خدمه في الكويت يا حول الله عموما ماعلينا انت جهزتي التهمه خلاص وجبتي الموبيلات علم وجاري التبليغ

نانو النسر داركر وكل الي ريحين اكتبو وصياتكم بسرعه والحقو وثقوها في السفارة ولا اقولكم بلاش خلوها فيجبكم هتوصلهم هتوصلهم :angry2: سلام والله هتوحشونا وكان حلو ولسه صغيرررر:)

رابط هذا التعليق

حسبنا الله ونعم الوكيل

ربنا ما يدعل لنا جار وله عيون

مليتوا البلد

خرج الثعلب يوما في رداء الواعظين

ومشى في الأرض يهذى ويسب الماكرين

رابط هذا التعليق

دينار يا ديزل....دينار

يعني تبقي تقول دينار يا بيه .....اوكي

دينار ولا درهم ... الي تجودي بية ياست الكل ;) ومن ادم شيء بيداة الاتئاة ... وهنيالك يافعل الخير ;) وهو كلة لصالح الشعب :D

......................................................................

نورا ياختشي ... الموضوع كدة مش نافع الناس بتوع الكوييت دول كل مادة ماعملين يتفرعنوا زيادة

والجهود الذاتية دي مش نفعة .... انت تحولي بدبلوماسيتك تتحلف مع الاعضاء الي في دول اخرى .. وتحرضيهم على المقاومة :angry2: ... وتحولي تزرعي في اصحبنا بتوع الكويت ناس توئعهم في بعض ( خل التبرعات تذيد والصندوق يشتغل :) )

وربنا يوفقك

أه ..... نورا انت لسة مدفعتيش التبرع بتاعك يانورا ......الي في الكويت بدائو يدفعوا :angry2: كدة منظر المقومة هيبقى وحش

تقبل التبرعات على حساب رقم 0111011010100 بنك تعميق العلاقات وتوثيق الروابط

ودمتم بخير ووفاق ;)

تم تعديل بواسطة Eldisel

كلكم راعي وكلكم مسؤل عن رعيتة

اصلح رعايتك لمن ترعاهم

يصلح من يرعاك رعايتة لك

رابط هذا التعليق

يانهار أبيض.....ده أنا كنت كاتبه حتة رد علي أعدائنا في الكويت...وأتمسح :angry2: :angry2:

ويقولوا عنينا وحشه...ياعم رووووووح..

أيه يا نانسي...أحنا المسافات متفرقش معانا..وإذا كانت طيارتك الجمبو مشغوله..ممكن أبعتلك الهيليكوبتر بتاعتي بس أنتي أأمري :D

نانو.....سم كده.. :)

نورا......الحياة دول....ماتقلقيش..أنا فتحت الكوتشينه..وقريت الفنجان...وولعت البخور..وجبت الإبرة اللي مش لاقيها داركر..وقاعده أخرم فيها...ويبقوا يقابلوني إذا أتقابلوا

ياديزل...هما غيروا عمله الكويت؟؟؟؟ بشرني خليني أفرح فيهم....

حتي أنت يانسر..مافيش مراعاة لمشاعر إخوانك الغلابه....روح ياشيخ......يارب تتجوز ونشوفك كده بعد عشر ;) سنين..وأنت عمال تغني ...تحت الشجرة يا وهيبه

خليك أنت يا مصري ..أنت سبب الفتنه هاه عرفت بيروحوا فين وبييجوا منين؟؟؟ طب الحمدلله...برضه مش هاتتقابلوا

رمضان.....هوة مين اللي ملا البلد.....أحنا برضه؟؟ ;)

صن ضحكة الأطفال يارب

رابط هذا التعليق

والله يا ديزل انا عملت منشورات وادتها لنشنش حبيبت البي توزع جزء عندها اه مهي السعوديه مش صغيره برضو وربنا يكرمنا كده ونقوم بضربه جويه يوم الخميس ( خلي العربيه تنفعهم والموبيلات )

ومتزعليش يا نشنش يا ختى جربي انت الشيش طاووق بتاعي بس وانت هتدعيلي ونعد ننقنق انا ونتي في العصيان الخشب وهما بيتلسوعو في اللهيب

رمضان مين الي ملا البلد بالضبط وقصدك ايه وايه علاقتك بالي حاصل في العراق :) ( اما مودتكم في دهييه)

نانو تتبسطو اخر انبساط منتم هترقصو رومبا باذن الله وهتقولو ياريت الي جرا مكان

ديزل والنبي ضيف عندك عملت اليور بيقولو هتضرب وتلعلع في السما يلا نعمل ايه لازم نشتغل

(ديزل بلاش فضايح وتقولي كده علنا ادفعي استنه اول الشهر اول ميجي هقوله علطول متخفش )

وسمعوني سلام احنا العيال البيئه الطحن :angry2:

رابط هذا التعليق

نورا وربي أنتي كارثه

:D :D :blink:

صن ضحكة الأطفال يارب

رابط هذا التعليق

مش هقول غير حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا نورا مش لاقية الا العراق

خرج الثعلب يوما في رداء الواعظين

ومشى في الأرض يهذى ويسب الماكرين

رابط هذا التعليق

تصدقي يا نورا

انت شكلك لذيذ اوي

باين يعني من شخصيتك انك لطيفه كده.....ها....ايه رايك تيجي يوم الخميس عندنا

انا هاحاول اكلمهم يمكن يوافقوا ....واهو لسه قدامنا النهار بطوله علشان يفكروا و يقرروا...و انت من اللحظه ديه

تجهزي شنطتك و تقفي علي باب الشقه و في ايدك اللاب توب بتاعك مستنيه ساعه الصفر

ان احنا يعني....نوافق عليكي و ساعتها بقه تنطلقي تركبي بقه طياره... سياره.... صاروخ.... براحتك يعني و تكوني موجوده في الميعاد اوكي

اه .....علي فكره لو اتاخرتي....ممكن ما تلاقيش مكان....ابقي شدي حيلك شويه و انت بتجري :ph34r:

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...