اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

ماتيجو ا نلعب لعبه مفيده

nora

Recommended Posts

يارب ماتكسفونيش وتشتركوا هنا <_< وخاصة انكم لما تعرفو ايه هي اللعبه المفيده هتطلعوا تجروا

ايه رايكم كل واحد يقول عيب او عيوبه وايه الي مش قادر يصلحه ولو حد يقدر يساعده في تغيره يقول وهكذا ايه رايكم في نشر الغسيل دهmfb:

تم تعديل بواسطة folana

رابط هذا التعليق

نوره انت نسيتي تجيبي المترجم بتاعك

متيجو ناعب لعبه مفيده ( ناعب !!!!!!!!!! دا العنوااااااااااااااااااااااان)

يارب متكسفونيش زتشركو هنا ( زتشركو دي عاصمة ايه)

ولو حد يقدر يسعده في تغيره (يسعده ازاي)

بجد حرام

انت ساقطه لغه عربيه ولا ايه ولا انت العيال ضيعو منك الحرف

والله كانت كويسه وبتعرف تكتب وبتبعبر كويس قبل الجواز

كسفتينا قدام الاجانب

ممكن الترجمه <_<

* لسانك لا تذكر به عورة امرىء فكلك عورات وللناس أعين

* إذا الشعب يوما أراد الحياة فلا بد أن يستجيب القدر

رابط هذا التعليق

بسم الله ... اول حالة

" مش بعرف اشارك حد في همومي - بالاصح مصايبي- افضل شايلها جوه واقلب فيها واحل من هنا ومن هناك ... ومحدش من اللى حواليا حاسس بحاجة بل بالعكس ممكن يكونوا فاكريني فى افضل حال ... لغاية ما كل شيئ ينتهي ... ويفاجئ الجميع بما كنت فيه ولم يعلم به احد "

تفتكري هعيش؟

المعذب

و. ت.

شبرا المظلات

يا عابر الدهر سيب بينا أثر قدمك

اياك تكون امعة وجودك شبه عدمك

رابط هذا التعليق

انا اكبر عيب فيا انى مش متسامحة واحيانا قلبى اسود

ازاى افهمكم

يعنى قلبى مربعات ابيض فى اسود

لو حد وقع فى الاسود مستحيل يطلع منة مهما حصل

الاهم انى لما حد يغلط فيا اغفر اول مرة بس لو اتكررت اطلع الى انا سمحت عليه واحسب بالضعف

يعنى زى الجمل يشيل بس لو فاض بية ياويل الى يعملها معايا

رابط هذا التعليق

نوره انت نسيتي تجيبي المترجم بتاعك

متيجو ناعب لعبه مفيده ( ناعب !!!!!!!!!! دا العنوااااااااااااااااااااااان)

يارب متكسفونيش زتشركو هنا ( زتشركو دي عاصمة ايه)

ولو حد يقدر يسعده في تغيره (يسعده ازاي)

بجد حرام

والله كانت كويسه وبتعرف تكتب وبتبعبر كويس قبل الجواز

كسفتينا قدام الاجانب

ممكن الترجمه <_<

والله انت وس س و داركر خلاص وقفنلي على الوحد اصلي بكتب بسرعه فالحروف بتضيع مني اهو ده عيب فيا يا انا ناس قوليلي انت اغيرو ازايmfb:

رابط هذا التعليق

والله انت وس س و داركر خلاص وقفنلي على الوحد اصلي بكتب بسرعه فالحروف بتضيع مني اهو ده عيب فيا يا انا ناس قوليلي انت اغيرو ازاي<_<

يظهر انه مفيش فايدة!!!! mfb:

فاكارتيني ب كيوت لاما بي تيكتيب الكا لام :wub:

يارب الرحمه..!!

رابط هذا التعليق

أنا كنت أخدت عهد على نفسي اني ما تكلمش في الموضوع ده تاني بس بجد الحكاية زادت عن الحد.....

والله انت وس س و داركر خلاص وقفنلي على الوحد اصلي بكتب بسرعه فالحروف.....

إسمها عالواحده مش الوحد....

رايكم في نشر الغسل ده

الغسيل مش الغسل......

----------------------------------------------------------------------------------

حتى إنتي يا أناناس اسمها حروف مش حرف.....

أنا الي جبته لنفسي

----------------------------------------------------------------------------------

على حسب ما فهمت من الشفرة بتاعت نورا:

يارب ما تكسفونيش وتشتركوا هنا, خصوصا لما تعرفوا إيه هيا اللعبة المفيدة، هاتطلعوا تجروا

إيه رأيكم كل واحد يقول عيوبه و إيه العيوب الي مش قادر يعالجها, ونشوف لو حد يقدر يساعده في التغير, و هكذا, إيه رأيكم في نشر الغسيل ده

تبا لك أصدي مع تحيات أنيس عبيد - القاهرة

الإجابة على السؤال بعد ترجمته:

عيوبي كتييييييييييييير بس يمكن أكبر عيب فيهم هوا إني لما بقع في مشكله ما بشوفش غيرها و دايما بكبرها و بديها أكبر من حجمها, و إن كانت فعلا مشكله كبيرة بوقف حياتي كلها عشانها و ممكن توصل لمرحلة اني أضيع من عمري سنة أو سنتين عشانها, دايما بفوق بعد فوات الأوان.......

قال تعالى : { قٍلً يّا عٌبّادٌيّ الَّذٌينّ أّسًرّفٍوا عّلّى" أّنفٍسٌهٌمً لا تّقًنّطٍوا مٌن رَّحًمّةٌ اللَّهٌ إنَّ اللَّهّ يّغًفٌرٍ الذٍَنٍوبّ جّمٌيعْا إنَّهٍ هٍوّ الًغّفٍورٍ الرَّحٌيمٍ } الزمر : 53

( نحن قوم أعزنا الله بالإسلام, و مهما إبتغينا العزة في غيره أذلنا الله )

رابط هذا التعليق

بسم الله ... اول حالة

" مش بعرف اشارك حد في همومي - بالاصح مصايبي- افضل شايلها جوه واقلب فيها واحل من هنا ومن هناك ... ومحدش من اللى حواليا حاسس بحاجة بل بالعكس ممكن يكونوا فاكريني فى افضل حال ... لغاية ما كل شيئ ينتهي ... ويفاجئ الجميع بما كنت فيه ولم يعلم به احد "

تفتكري هعيش؟

المعذب

و. ت.

شبرا المظلات

الي المعذب وت what

انا في ناس كتير كده وسبب الموضوع ده انه بيفكرو ان الناس مش هتسمعلهم او انهم مش هيعملو حاجة تساعدهم فيها ودي مصيبه لان صدقني مجرد انك تحكي دي كبيره اوي هتفك عنك جامد جدا وهتحس براحه بالعكس ده ممكن الي تعد تحل في سنه يتحل في دقائق ، وبتبقى مصيبه كبيره لو كنت متجوز ومش بتشارك مراتك في مشاكلك:angry2:

طيب فكرتي انك تحل المشكله دي بانك تعالا في مرة تكون مدايق من حاجه بسيطه واحكيها لاقرب شخص لقلبك وشوف الفرق وكل مرة كده حاول تحكي وتكبر مستوى المشكله الي بتحكيها بس اوعى في النهايه الاقيك بتحكي لكل الناس :unsure: تبقى مصيبه منعرفش نسكتك بعد كده

اما بالنسبه انك هتعيش ولا لاه متخفش خد الحقنه دي(اكسير الحياه) وبالشفا باذن الله :o

ولا اعرفك

رابط هذا التعليق

شكرا يا داركر بس فوت دا حرف طار

بخصوص مشكلتي

جوزي اجوز عليا :unsure: قصدي اني بسامح كتير بجد بس بوصل لدرجه اني ممكن اتنازل عن الي بيسببلي مشاكل بدون اي تفكير

ومشكله كمان كبيره اوي في حياتي الا وهي حسن النيه الزائد عن اللزوم وصريحه بزياده بخر كل الي عندي لما حد يسال

والموضوع ده بيسببلي مشاكل كتير وبيزعل ناس مني احيانا ويخليهم يسيئو الظن بي

اريد حله :angry2:

رابط هذا التعليق

حسبي الله ونعم الوكيل

حتي العدوى وصلت لنسر :o

انا بدات احس انكم بتدخلو علشان تترجمو للناس مع ان انا حسه انهم خلاص اتودو وعرفو لعتي خلاص :unsure:

ثما ايه الكلام الي انت كتبه ياداركر راجع قاموس نوره في تنوير اللغه والعقول:angry2:

رابط هذا التعليق

بسم الله ... اول حالة

تفتكري هعيش؟

المعذب

و. ت.

شبرا المظلات

الي المعذب وت what

انا في ناس كتير كده وسبب الموضوع ده انه بيفكرو ان الناس مش هتسمعلهم او انهم مش هيعملو حاجة تساعدهم

واذا كان في ناس - وناس كتير- موجودة ومنتظرة انها تسمع ...! وساعات كتير بيكون منهم اللى بالتأكيد يقدر يساعد...!

طيب فكرتي انك تحل المشكله دي بانك تعالا في مرة تكون مدايق من حاجه بسيطه واحكيها لاقرب شخص لقلبك وشوف الفرق وكل مرة كده حاول تحكي وتكبر مستوى المشكله الي بتحكيها

مش بتدايقني الحاجات البسيطة :unsure: موضوعي يا دكترة عن المشاكل الكبيرة :o

اوعى في النهايه الاقيك بتحكي لكل الناس :angry2: تبقى مصيبه منعرفش نسكتك بعد كده

الفكرة وما فيها اني دائما اشفق على من حولي من تحميلهم اي هم زائد عن همومهم -التى هي بطبيعة الحال موجودة لديهم- فلا استطيع طرح ما بداخلي من هموم عليهم ... ومع مرور الايام اصبحت عادة ان تكون مشكلتي هي مشكلتي انا فقط ... بالطبع لا يمنع بمكان ان استجمع ما لدى غيري من خبرات فى حل مشاكل مماثلة ولكن -اؤكد- ولكن دون ان اشعر محدثي اني فى ازمة وانه بحاجة لتحمل مسئولية مشاركتي اياها ... الى ان تمر بسلام -واحمد الله على اني فى اغلب الاحيان اهزم مشاكلي واتغلب عليها- واخرج منها بخبرة اضافية فى الحياة.

المعذب

هارب من الايام دسوقي

محطة السيوف - ترام

رابط هذا التعليق

انا اكبر عيب فيا انى مش متسامحة واحيانا قلبى اسود

ازاى افهمكم

يعنى قلبى مربعات ابيض فى اسود

لو حد وقع فى الاسود مستحيل يطلع منة مهما حصل

الاهم انى لما حد يغلط فيا اغفر اول مرة بس لو اتكررت اطلع الى انا سمحت عليه واحسب بالضعف

يعنى زى الجمل يشيل بس لو فاض بية ياويل الى يعملها معايا

يا بختك ده مش عيب دي ميزة يا بنتي اختك بتاكل على قفاها اكل ومش بعرف افتح بقى :unsure:

بصي الي بتعمليه صح بس حتت ان مستحيل يطلع منها دي صعبه تقصدي بيها انك بتقاطعيهم نهائيا ساعتها ؟؟

بس تصدقى انا بعمل كده:o

انا يا ستي مش بعاتب انا بقاطع علطول ومش بلوم خالص ومن اول غلطه بس مش مقاطعه يعني متكلمش لاه بيبقى السلام عليكم وخلاص وده عيبي وده الي كنت عيزة اقوله تعالي نشوف لينا حد يحللنا مشكلتنا احنا الاتنين:D

عرفه انا موتي وسمي الي يروح يشتكيني لحد وتبقى بتكويني كمان لما يكون بافترا بس فالنتيجه بقطع علطول كبري ياماما مش نقصه شغل عيال وقلنا وقالو ودي مشكلتي وده سبب عدم وجود صداقات ليا لان الكل هنا بيحب اللت والعجن اعمل ايه باه قوليلي انتي يا نونوس:angry2:

رابط هذا التعليق

حسبي الله ونعم الوكيل

حتي العدوى وصلت لنسر :o

انا بدات احس انكم بتدخلو علشان تترجمو للناس مع ان انا حسه انهم خلاص اتودو(اتعودوا) وعرفو لعتي(لغتي) خلاص :unsure:

ثما(ثم) ايه الكلام الي انت كتبه(كاتبه) ياداركر راجع قاموس نوره في تنوير اللغه والعقول:angry2:

لا يا نورا لا ما اتعودناش وحرام عليكي بقه كفايه الرحمه حلوه...احنا يعني علشان ساكتين ومش بنتكلم تقومي تعملي فينا كده

و بعدين زعلانه ليه من اللي بيترجموا....دول حتي ثوابهم اوي عند ربنا

يا بتاع محطه السيوف ترام انت يا واحد تاني

انت مشكلتك في طبيعتك ...انت طبعيتك كده مش بتعرف تحكي....و غالبا بتكون متلقي جيد جدا يعني تقدر تسمع اللي حواليك باحتراف و تعرف تفيدهم كويس

و ديه طبيعه فيك صعب اوي تحويلها لكن برضه لازم تكون متاكد ان مشاركتك للحواليك في مشكلتك بتزيد من الروابط بينك وبين اللي حواليك و بتدعم الثقه بينكم .....اجمل شئ في الدنيا المشاركه في كل شئ و الحزن قبل الفرح.....تعالي علي نفسك و حاول كده مره

و قولنا حسيت بايه

اما بالنسبه لي فانا يا جماعه ما فياش اي عيب شئ رائع جدا يعني....و من اميز ميزاتي اني متواضعه جداااااااا يا سلاااااااااااام عليا ...و الله حاجه روعه

there is a miracle called friendship,that dwells in the heart

you donot know how it happens

or when it gets its start

رابط هذا التعليق

اما بالنسبه لي فانا يا جماعه ما فياش اي عيب شئ رائع جدا يعني....و من اميز ميزاتي اني متواضعه جداااااااا يا سلاااااااااااام عليا ...و الله حاجه روعه

مفيش أي عيوب و متواضعة جدا...... :angry2: :unsure:

شكلي كده مش نايم كويس فا مش عارف أستوعب الكلام........

قال تعالى : { قٍلً يّا عٌبّادٌيّ الَّذٌينّ أّسًرّفٍوا عّلّى" أّنفٍسٌهٌمً لا تّقًنّطٍوا مٌن رَّحًمّةٌ اللَّهٌ إنَّ اللَّهّ يّغًفٌرٍ الذٍَنٍوبّ جّمٌيعْا إنَّهٍ هٍوّ الًغّفٍورٍ الرَّحٌيمٍ } الزمر : 53

( نحن قوم أعزنا الله بالإسلام, و مهما إبتغينا العزة في غيره أذلنا الله )

رابط هذا التعليق

حسبي الله ونعم الوكيل

حتي العدوى وصلت لنسر :D

انا بدات احس انكم بتدخلو علشان تترجمو للناس مع ان انا حسه انهم خلاص اتودو(اتعودوا) وعرفو لعتي(لغتي) خلاص :unsure:

ثما(ثم) ايه الكلام الي انت كتبه(كاتبه) ياداركر راجع قاموس نوره في تنوير اللغه والعقول:angry2:

لا يا نورا لا ما اتعودناش وحرام عليكي بقه كفايه الرحمه حلوه...احنا يعني علشان ساكتين ومش بنتكلم تقومي تعملي فينا كده

و بعدين زعلانه ليه من اللي بيترجموا....دول حتي ثوابهم اوي عند ربنا

انا مش هقولك اني اعدت اضحك لحد مدمعت وخاصة على اتودو بجد انا مش بيبقى قصدي اصلي بكتب من غير ما ابص على الشاشه وخلاص الي يفهم كلمه يقول نورة قصدها كذا:o

وايه الكمال والعقل الي فيكي يا نونا ده معقوله في كده في الدنيا ولا انا اتعميت:o

رابط هذا التعليق

ايه يا داركر انت اخر واحد تتكلم

اذا كنت عايزه تتجوز واحده تايهه و مش عارفه هيا فين....روح ...روح... نام كوس وابقي تعالي اتكلم معانا

لا يا ستي ما اتعمتيش ولا حاجه بعد الشر عنك :unsure:

يا نورا يا حبيبتي اصل عيوبي ديه لو عرفتوها مش هاتعرفوني تاني

بس اذا كنت مصره خدي القليل منها و يبقي الكثير

انا

متناقضه

ملوله (مش ممله ها ...واضحه )

غير اني في الترواه شويه....و متسالينيش يعني ايه؟

ها اتفضلي حلي بقه يا ستي

طب واحد تاني ومقدور عليه يفضفض بكلمتين تبقي مشكلته اتحلت لكن انا هاتعملي ايه فيا :angry2:

رابط هذا التعليق

يا بتاع محطه السيوف ترام انت يا واحد تاني

انت مشكلتك في طبيعتك ...انت طبعيتك كده مش بتعرف تحكي....

والنبي لبلب ... :unsure:

و غالبا بتكون متلقي جيد جدا يعني تقدر تسمع اللي حواليك باحتراف و تعرف تفيدهم كويس

دي عندك حق فيها :D

لازم تكون متاكد ان مشاركتك للحواليك في مشكلتك بتزيد من الروابط بينك وبين اللي حواليك و بتدعم الثقه بينكم

طيب تصدقي ان الروابط قوية وزي الفل مع كل اللى حواليا ... وده لاني تقدري تقولي - وده فضل وكرم من ربنا عليا بحمده عليه- الموجود دائما ... المستمع دائما ... المستعد لمد يد ... وفي اغلب الاحيان لدي حلول لمشاكل الاصدقاء والمحيطين (صاحب صاحبه وكده)

اجمل شئ في الدنيا المشاركه في كل شئ و الحزن قبل الفرح.....تعالي علي نفسك و حاول كده مره

و قولنا حسيت بايه

ياللا هحاول اهه (انتي اللى جبتيه لنفسك) خلينا نجرب :angry2:

انا دلوقتي قاعد بتفرج على فيلم "حبيبي دائما" والفيلم ده بعد ما يخلص بيجيبلي اكتئاب وخشونة فى المفاصل يصاحبه صعوبة فى البلع ... ومع ذلك بقعد اتفرج عليه كل مرة... هتساعدني!!! :o

المعذب

ابن الجنايني بقى ظابط يا انجي

لوران من ناحية شارع ابوقير

رابط هذا التعليق

واحد تاني انت منين بالظبط حيرتني

اكيد واحد تاني غير الاولاني :angry2:

رابط هذا التعليق

يارب ماتكسفونيش وتشتركوا هنا :unsure: وخاصة انكم لما تعرفو ايه هي اللعبه المفيده هتطلعوا تجروا

ايه رايكم كل واحد يقول عيب او عيوبه وايه الي مش قادر يصلحه ولو حد يقدر يساعده في تغيره يقول وهكذا ايه رايكم في نشر الغسيل ده:o

السلام عليكم ورحمة الله .....

نورا... :angry2: اخر مرة حاصلح لك العنوان ......انا باهزر ..اغلطى ولا يهمك وانا كل ما الاقى حاجة غلط حابقى اصلحها ..وان شاء الله حاعمل نفسى مش واخدة بالى بعد كده....

انت بتدرسى فى النزام البرتان انت كمان ؟....

{ لَّقَدْ كُنتَ فِي غَفْلَةٍ مِّنْ هَـٰذَا فَكَشَفْنَا عَنكَ غِطَآءَكَ فَبَصَرُكَ ٱلْيَوْمَ حَدِيدٌ }

رابط هذا التعليق

طيب تصدقي ان الروابط قوية وزي الفل مع كل اللى حواليا ... وده لاني تقدري تقولي - وده فضل وكرم من ربنا عليا بحمده عليه- الموجود دائما ... المستمع دائما ... المستعد لمد يد ... وفي اغلب الاحيان لدي حلول لمشاكل الاصدقاء والمحيطين (صاحب صاحبه وكده)

اه بس خلي بالك ممكن اللي حواليك يزعلوا....اقولك ليه علشان انا كده انا اي حد يدوس علي الزرار افضل اتكلم اتكلم و بعدين لما اكتشف ان اللي قدامي مش بيبادلني نفس التجاوب بحس ايه ده هو ما انا مش اهل للثقه ولا ايه....و لا رايي مش قد المقام و لا تفكيري نص كم يعني

فاهمني ....لازم تراعي النقطه ديه....و يمكن ده من طبعي انه مش باعرف ان تكون علاقتي باصحابي انيهم يسمعوني و انا ما اسمعهمش باحس انها كده انانيه

ياللا هحاول اهه (انتي اللى جبتيه لنفسك) خلينا نجرب :angry2:

انا دلوقتي قاعد بتفرج على فيلم "حبيبي دائما" والفيلم ده بعد ما يخلص بيجيبلي اكتئاب وخشونة فى المفاصل يصاحبه صعوبة فى البلع ... ومع ذلك بقعد اتفرج عليه كل مرة... هتساعدني!!! :o

انت باين عليك = رومانصي = اوي

شوف يا سيدي تطلع فورا علي محاورات المصريين تدخل علي باب الشعر و الادب تفتح علي اشعاري الفولاذيه تجد فيها الخلاصه و ما تنساش يكون في ايدك كوبايه حلبه حصي تحتسيها و حاطط السماعه علي ودنك و تسمع حاول تفتكرني لعبد الحليم

المعذب

ابن الجنايني بقى ظابط يا انجي

لوران من ناحية شارع ابوقير

يا مامي.....ايه ده ...ده بيت حماتي....اوعي تكون ..هو :unsure:

تم تعديل بواسطة نانو

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 4
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.. أنا حاليا بمصر ومن سنتين تقريبا كنت في دبي وأخذت للأسف لظروف عائلية قراري الخاطئ إني أنزل و استقر في مصر والحمد لله علي كل حال حاليا وضعي صعب جدا لاني حاولت أكتر من مره اني أعدل وضعي باني أعمل أي مشروع وكنت كل مره بقع علي جدور رقبتي وأقوم وأقول الحمد لله وأحاول تاني لكن خلاص للأسف مبقيتش قادر ووصل بيا الأمر إني أمضي شيكات علي نفسي وحاوطتني الديون من كل حته والحمد لله علي كل حال... أنا بس أكون مدين بالفضل والشكر لأي حد يساعدني حتي لو بمعلومه أو نص
    • 0
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.. أنا حاليا بمصر ومن سنتين تقريبا كنت في دبي وأخذت للأسف لظروف عائلية قراري الخاطئ إني أنزل و استقر في مصر والحمد لله علي كل حال حاليا وضعي صعب جدا لاني حاولت أكتر من مره اني أعدل وضعي باني أعمل أي مشروع وكنت كل مره بقع علي جدور رقبتي وأقوم وأقول الحمد لله وأحاول تاني لكن خلاص للأسف مبقيتش قادر ووصل بيا الأمر إني أمضي شيكات علي نفسي وحاوطتني الديون من كل حته والحمد لله علي كل حال... أنا بس أكون مدين بالفضل والشكر لأي حد يساعدني حتي لو بمعلومه أو نصيحه با
    • Guest مؤمن
      0
      بلايستيشن 4 برو 5 اجهزة 50 لعبه كم الجمرك عليهم وارد من الصين
    • 0
      السلام عليكم و رحمه الله و بركاته اتمنى تكونوا بخير انا عارف انه ممنوع منعاً باتاص تحويل تاشيره السياحه الألمانيه إلى تأشيره عمل أو تاشيره دراسيه السؤال : أزاى ممكن استفيد طيب من التاشيره ؟ و هل من الممكن احولها لتأشيره دراسه لغه غير قابله للتحويل و أكسب و قت لحد ما أقدر ألقى عقد عمل أو أسجل فى جامعه ؟ ملحوظه : مع كامل أحترامى أرجوا الرد من الناس اللى فاهمه بس للأهميه و حساسيه الموقف بالنسبه لى ... تحياتى
    • 13
      بصراحه مودى مش جاى ابدا على كلام سياسه و لا خناق و لا شد اعصاب محتاجين نغير شويه ايه رايكم نلعب لعبه لطيفه و بسيطه بالعربى يعنى ناخد ريست اللعبه و ما فيها سهله خالص اكتب جمله او بيت شعر او حكمه او اى شيىء من تاليفك بشرط الا يحتوى على احرف منقطه كل الاحرف تكون بدون نقط يالله ورونا الشطاره و ادى تشجيعه :cheer: :waving: :waving:
  • أضف...