اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 4
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.. أنا حاليا بمصر ومن سنتين تقريبا كنت في دبي وأخذت للأسف لظروف عائلية قراري الخاطئ إني أنزل و استقر في مصر والحمد لله علي كل حال حاليا وضعي صعب جدا لاني حاولت أكتر من مره اني أعدل وضعي باني أعمل أي مشروع وكنت كل مره بقع علي جدور رقبتي وأقوم وأقول الحمد لله وأحاول تاني لكن خلاص للأسف مبقيتش قادر ووصل بيا الأمر إني أمضي شيكات علي نفسي وحاوطتني الديون من كل حته والحمد لله علي كل حال... أنا بس أكون مدين بالفضل والشكر لأي حد يساعدني حتي لو بمعلومه أو نص
    • 0
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.. أنا حاليا بمصر ومن سنتين تقريبا كنت في دبي وأخذت للأسف لظروف عائلية قراري الخاطئ إني أنزل و استقر في مصر والحمد لله علي كل حال حاليا وضعي صعب جدا لاني حاولت أكتر من مره اني أعدل وضعي باني أعمل أي مشروع وكنت كل مره بقع علي جدور رقبتي وأقوم وأقول الحمد لله وأحاول تاني لكن خلاص للأسف مبقيتش قادر ووصل بيا الأمر إني أمضي شيكات علي نفسي وحاوطتني الديون من كل حته والحمد لله علي كل حال... أنا بس أكون مدين بالفضل والشكر لأي حد يساعدني حتي لو بمعلومه أو نصيحه با
    • Guest مؤمن
      0
      بلايستيشن 4 برو 5 اجهزة 50 لعبه كم الجمرك عليهم وارد من الصين
    • 0
      السلام عليكم و رحمه الله و بركاته اتمنى تكونوا بخير انا عارف انه ممنوع منعاً باتاص تحويل تاشيره السياحه الألمانيه إلى تأشيره عمل أو تاشيره دراسيه السؤال : أزاى ممكن استفيد طيب من التاشيره ؟ و هل من الممكن احولها لتأشيره دراسه لغه غير قابله للتحويل و أكسب و قت لحد ما أقدر ألقى عقد عمل أو أسجل فى جامعه ؟ ملحوظه : مع كامل أحترامى أرجوا الرد من الناس اللى فاهمه بس للأهميه و حساسيه الموقف بالنسبه لى ... تحياتى
    • 13
      بصراحه مودى مش جاى ابدا على كلام سياسه و لا خناق و لا شد اعصاب محتاجين نغير شويه ايه رايكم نلعب لعبه لطيفه و بسيطه بالعربى يعنى ناخد ريست اللعبه و ما فيها سهله خالص اكتب جمله او بيت شعر او حكمه او اى شيىء من تاليفك بشرط الا يحتوى على احرف منقطه كل الاحرف تكون بدون نقط يالله ورونا الشطاره و ادى تشجيعه :cheer: :waving: :waving:
  • أضف...