اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 2
      مش فاهم حاجه ؟ يعني بما إن دي اخر درجة في التقاضي .. وخلاص كده الحكم نهائي ... فهل الدولة هاتبيع مدينتي في المزاد العلني .. وزي ما أعلن المهندس الفخراني إن معاه مجموعة من المستثمرين مستعده تدفع 300 % للدولة زيادة عن سعر طلعت مصطفى ؟ وما موقف اللي شاريين في مدينتي اللي زمان أعصابهم إتحرقت من التخبط الموجود في الدولة ده ؟
    • 9
      إيه الراجل الملاك اللي هبط علينا فجأة من السماء ده ؟ من هو المهندس حمدي الفخراني الذي نفخر إن مصر أنجبت شخص محترم مثلة أثار قضايا كانت محسومه بالتواطيء مع حيتان الحكومة ؟ والجدير بالذكر بأن شركة بالم هيلز هي إحدى شركات الوزير أحمد المغربي وزير الإسكان .. شراكة مع إبن خالته الوزير محمد لطفي منصور وزير النقل السابق ورئيس مجلس إدارة مجموعة منصور .. ههههههههههههههههه يعني زيتنا في دقيقنا والعملية ما بتروحش بعيد وأهالي مع بعضيهم
    • 12
      أيوه وبعدين ؟؟؟؟ اللي أشترى في مدينتي دلوقت .. هايقعد في الشارع .. ولا هايحولوا مدينتي إلى مساكن شعبية وبلوكات وتتباع بالمزاد العلني ؟؟؟
    • 0
      انا سمعت يا جماعه ان كل وحدات المرحله الاولي سيتم تسليمها في ابريل باستثناء المرحله 17 حد عنده اخبار تانيه؟
    • 49
      أنا عاوزة حد ينصحني لأني فعلا محتارة ، أتفقت مبدئياً على شراء شقة بالتقسيط لمدة 4 سنوات في مدينتي -مجموعة طلعت مصطفى - مساحة الشقة 69م وسعرها الإجمالي 315000 جنيه بدون التشطيب الداخلي ، أنا المفروض حدفع دفعة الحجز يوم السبت مبلغ 33200 جنيه ، فهل السعر ده مناسب وهل الشراء في مدينتي مضمون في الوقت الحالي . أنا مستنية رد من حضراتكم في أسرع وقت ممكن عشان أخذ القرار وشكرا
  • أضف...