اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      شاهدت أشرف عبدالباقى وفريقه على المسرح مرتين الأولى عندما كان الفريق يسمى تياترو مصرعرض الصفحة
    • 1
      حتى لو كان عمل إيه كان كتيره قوي هاياخد 200 الف صوت
    • 8
      السلام عليكم اخـــواني واخـــواتي عنـــدي لعبـــه جـديـده وارجـــو منكــم المشاركه اذا تكرمتــــم.... وهــــــــــــــــــــــي لعبــــه سهلـــــه عبـــاره عـــن حــــــرفين فقط يعني مثلا( فــــر) واللي بعدي يجي ويكمـــــــلها (( فـــــــراوله)) ومثال ثاني : (ار) والي بعــــدي يقول ((ارنب)) فهمتو قصدي يلا بســـــــم الله نبتـــــــدي الى بعدى (((((((((((((((((((((( جو ))))))))))))))))))))))))))
    • 1
      رباعيات وربع ... ( في ذكري مبدع الرباعيات ) كان نفسي أسمع منه غنوة برمهات يجوز تحق الحق وتعيــــــد اللي فات ومصر تطلع طاهرة م الماء المهيـــن تزيح بفجر الفلاحيــــــــن ليل الموات •• وبنبض سكان الصفيح تحي اللي مــات  غنيت قصاقيص الورق و جــَمعتــــها عاتبتني علي أيام نسيــــت بـْعترتها الطفل دا اللي بـَخـَلت الدنيــــا عليه علي نور عينيه أنا كنت أعمي شفتــــها •• وانت بدمِا القلب الحزين ـ فرّحتهــــــا
    • 0
      وا اسلاماه يارسول الله أغيثهم جهلهم حطم نفوسهم نسيوا مين سارق فلوسهم مين...؟وبالجزمة دايسهم وعلي الكلمه حاسبهم بمقاس الخوف محاصرهم قايسهم يحتكم فيهم خبيثهم.... يارسول الله تعالي امتك صبحت في حالة واقعة في شبك الهبالة نصها فقر وبطالة لابسة خيش أو لابسة بالة واكلة من باقي الزبالة ونصها التاني بيتحكم عوالة نفط والا قحط والا زيت بقالة ارتضي ذل العمالة والشيطان أصبح فارسهم يارسول الله أمانة نظرة لدموع الارامل والحزاني زيح عن الامة غيامات الجهالة اللي زرعها ف اراضينا الخيانة تدي
  • أضف...