اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

شخصيتك من وجبتك

بنت النيل

Recommended Posts

اذا كنت تحب اكل ،، اذا فأنت

الشطة والفلفل والاطعمه الحاره والمخللات ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، اذا فانت تحاول ان تتغلب على المجهول

الفطائر والبطاطس المحمره والجبن والفول ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،عاشق للمنافسه وتحرص على استمرار العمل والانتاج وعدم تضيع الوقت

قطع الدجاج المقليه والشاورما ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، متمسك بالتقاليد القديمة وحياتك الاسرية هادئه وتكره السرعة وتهتم بالاسترخاء

الربيان والمأكولات البحرية ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، تحب المغامره و الاقدام وتتميز بحب الذات

البيتزا،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، تهتم بتكوين الصدقات و المشاركة فى الرحلات وتتميز بالتبذير

الهمبورغر ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، لديك القدرة على اتخاذ القرارات الحكيمة وجمع شمل الاصدقاء وقضاء اوقات سعيدة

المأكولات الصينيه ،،،،،،،،،،،،،،،،، تتميز بشخصية تحيطها هالة من الغموض والسرية ورغبه قوية للتعرف على اسرار الغير والسفر

الايس كريم ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، ممتاز بالرقه وخفه الظل و الهدوء

الجاتوه والكيك ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، شخصية فنانه وجذابه ولك قدرات خلاقه

وبحبك وحشتينى ... بحبك وأنتى نور عينى

ولو أنتى مطلعه ... عينى بحبك موووت

مــــــــــصــــــــــــــر

رابط هذا التعليق

كلام لذيذ و لكن أنا كمان باحب كل الأكل

ده00 وعلي كده الواحد شخصيته تبقي

آخر لخبطه00 :ninja:

Honesty is such a lonely word..everyone is so untrue

Honesty is hardly ever heard.. and mostly what I need from you

رابط هذا التعليق

أنا باكل كل ده.........

تقريبا........

أبقى إيه........

كما يقول الهنود :cry:

:ninja: سيم سيم

"نحن شعب ينتحر -بمزاجه- إنتحاراً جماعياً ببطء كين

~~~~~

قال رسول الله صلى الله عليه و سلم : "انها ستكون سنون خداعات .. يخون فيها الأمين ويؤتمن فيها الخائن .. ويكذب فيها الصادق .. ويصدق فيها الكاذب .. وينطق فيها الرويبضة .. قالوا وما الرويبضة يا رسول الله ؟ قال : الرجل التافه يتكلم فى أمر العامة

~~~~~

فكيف إذا جئنا من كل أمة بشهيد وجئنا بك على هؤلاء شهيدا (41) يومئذ يود الذين كفروا وعصوا الرسول لو تسوى بهم الأرض ولا يكتمون الله حديثا (42){النساء}

رابط هذا التعليق

أنا باكل كل ده.........

تقريبا........

أبقى إيه........

تبقى محتاج تعمل رجيم يا ارسين :ninja:

بس تبقى ذى ما قالت هدى الواحد تبقى شخصيته فعلا ملخبطه مش راسى على حال

وبينى وبينك انا كمان كنت باكل كل ده بس اليومين دول عامله ذى ما قلت لك فى الاول ومحرومه من كل ده :cry:

وبحبك وحشتينى ... بحبك وأنتى نور عينى

ولو أنتى مطلعه ... عينى بحبك موووت

مــــــــــصــــــــــــــر

رابط هذا التعليق

أنا باكل كل ده.........

تقريبا........

أبقى إيه........

تبقى محتاج تعمل رجيم يا ارسين :)

بس تبقى ذى ما قالت هدى الواحد تبقى شخصيته فعلا ملخبطه مش راسى على حال

وبينى وبينك انا كمان كنت باكل كل ده بس اليومين دول عامله ذى ما قلت لك فى الاول ومحرومه من كل ده :blink:

مجتاج رجيم آه.........

شخصيتي ملخبطة ما أظنش..........

ألام على هواك وليس عدلا ................ إذا أحببت مثلك أن ألاما

رابط هذا التعليق

باموت فى المش ابقي ايه غاوية فقر :)

A liberal is a man or a woman or a child who looks forward to a better day, a more tranquil night,and a bright, infinite future

.

رابط هذا التعليق

بسم الله الرحمن الرحيم

انا بقى باموت فى كل الماكولات دى عدا الصينية لانى مجربتهاش وبرضه باموت فى المش والجبنة القديمة زى نجفة

على كدة انا ابقى شرهة ولا ايه بس بصراحة انا تخنت شويه من الاكل قوليلى باكل كل حاجة ابقى ايه

امانى

الصداقة كنز لا يفنى لازم نحافظ عليه

رابط هذا التعليق

أنا باكل كل ده.........

تقريبا........

أبقى إيه........

تبقى مفجوع يا أخويا ولموأخذة

ولازم تعمل رجيم شديد قوى وتربط الحزام.. وتوفر مصاريف الأكل دي .. هههههههههههه

اهلا بيك

أخوك الاسكندراني

:sad: :unsure: :unsure: :lol:

أبو أحمد الأسكندراني

رابط هذا التعليق

اذا كنت تحب اكل ،، اذا فأنت

الشطة والفلفل والاطعمه الحاره والمخللات ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، اذا فانت تحاول ان تتغلب على المجهول

الفطائر والبطاطس المحمره والجبن والفول ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،عاشق للمنافسه وتحرص على استمرار العمل والانتاج وعدم تضيع الوقت

قطع الدجاج المقليه والشاورما ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، متمسك بالتقاليد القديمة وحياتك الاسرية هادئه وتكره السرعة وتهتم بالاسترخاء

الربيان والمأكولات البحرية ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، تحب المغامره و الاقدام وتتميز بحب الذات

البيتزا،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، تهتم بتكوين الصدقات و المشاركة فى الرحلات وتتميز بالتبذير

الهمبورغر ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، لديك القدرة على اتخاذ القرارات الحكيمة وجمع شمل الاصدقاء وقضاء اوقات سعيدة

والله يا بنت النيل حيرتينا .. نأكل أيه ولا أيه

وفتحتي نفسنا على الأكلات الحلوة .. بس أه أه أه .. لو من ايديكي الحلوين

وتكون على حسابك برده ما يضرش وكده نضمن اننا نأكل كل الأصناف الحلوة دي وببلاش

واوعدك ان كل يوم ننوع الاكل .. طالما ببلاش .. والمثل بيقول أبو بلاش كثر منه ؟؟؟

بس زوديلنا الجمبري الله يكرمك علشان الاسكندرانية بيحبوه.. ويجعله عامر.. هههههههههه

أبو أحمد الاسكندراني

:sad: :unsure: :unsure: :lol:

المأكولات الصينيه ،،،،،،،،،،،،،،،،، تتميز بشخصية تحيطها هالة من الغموض والسرية ورغبه قوية للتعرف على اسرار الغير والسفر

الايس كريم ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، ممتاز بالرقه وخفه الظل و الهدوء

الجاتوه والكيك ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، شخصية فنانه وجذابه ولك قدرات خلاقه

أبو أحمد الأسكندراني

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 1
      انظر لتاريخ ميلادك في هذا الجدول و اعرف أيهم أنت سأقوم بالترجمة لمن يشارك :) Look Up Your Birthday And See What You Are..... January 01 - 09 ~ Dog January 10 - 24 ~ Mouse January 25 - 31 ~ Lion February 01 - 05 ~ Cat February 06 - 14 ~ Dove February 15 - 21 ~ Turtle February 22 - 28 ~ Panther March 01 - 12 ~ Monkey March 13 - 15 ~ Lion March 16 - 23 ~ Mouse March 24 - 31 ~ Cat April 01 - 03 ~ Dog April 04 - 14 ~ Panther April 15 - 26 ~ Mouse April 27 - 30 ~ Turtle May 01 - 13
    • 23
      مواضيع الأبراج واعرف شخصيتك من تاريخ ميلادك وأبين زين وأضرب الودع وأشوف كله هجص في هجص ... ومع إختلاف طرق هؤلاء النصابين إلا إنهم يتفقون في نقطة واحده وهي إن كل انواع الشخصيات عندهم بها كل الصفات الجميلة ... الله طب مين إبن ..... إحم إحم يا جدعان لما كل الناس حلوه ومتنزنة ومرحة وإجتماعية lol شوفوا كده الموضوع اللي جاني على الميل ده شخصيتك من تاريخ ميلادك مثال : إذا كان تاريخ ميلادك هو 15/8/1982 اجمع الأرقام كالتالي : 5+1+8+2+8+9+1 = 34 …. ثم اجمع ناتج الجمع : 4+3 = 7 ……… إذا أنت شخصي
    • 5
      يارب يكون الجزء الاول عجبكم وده جزء جديد اتمنى ينول اعجابكم برضه كل ماعليك انك تدوس بالماوس على شكل من الاشكال وتظهر النتيجة ادخل هنا بس كل واحد يقول اختار اى شكل واى نتيجة ظهرت وهلى توافق معه التحليل ام لا
    • 52
      صراع ذهني يكشف قدرتك على التخيل يلعب الخيال دور كبير في التخلص من نوبات التوتر المعتادة ، وتحويل الحالة النفسية من سيئة لجيدة، من خلال القدرة على رؤية وتشكيل الصور والرموز العقلية بالصورة التى نريدها بل قد يصل الأمر إلى الاحساس بها أيضا. ويعرف الخبراء الخيال بأنه القدرة على تصور الأشياء والأدوات تصورًا مرئيًا في المخيلة ،وهي عملية عقلية لاسترجاع صور حسية مختلفة وأحداث من الحياة الماضية وتضمينها وتشكيلها لصور ورسوم وأحداث جديدة. ويؤكد خبراء علم النفس يمكنك استخدام قدرة التخيل كنوع من المصارعة
    • 1
      ” الذوبان الزوجي ” هذا المصطلح كثيراً ما يتداول في الحياة الزوجية بين الرجل والمرأة ، و بالرغم من أنه ينطبق على معظم النساء إلا أن بعضهن لا يدركن مفهومه ولا يتخيلن مدي خطورته على حياتهن الزوجية . ويذكر خبراء العلاقات الزوجية أن الذوبان الزوجي هو ذوبان أحد الطرفين في الآخر و غالباً ما يكون في مجتمعاتنا العربية ، ذوبان المرأة في الرجل بمعنى أن تفقد المرأة شخصيتها وهويتها وتذيبها في الطرف الأخر بحيث يكون دورها مجرد منفذ لأوامر الرجل فقط . وينمو هذا الذوبان خلال فترة الخطوبة ويكبر ويتربي بعد الزوا
  • أضف...