اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• Guest مؤمن
      0
      بلايستيشن 4 برو 5 اجهزة 50 لعبه كم الجمرك عليهم وارد من الصين
    • 0
      شاهدت أشرف عبدالباقى وفريقه على المسرح مرتين الأولى عندما كان الفريق يسمى تياترو مصرعرض الصفحة
    • 46
      ((^هل تصدق ان كلمه الووووو تخسرك مائه وعشرين حسنه كل مكالمه ؟ ^)) أخي العزيز ...... أختي العزيزة يقول الرسول صلى الله عليه و سلم (( لن تدخلوا الجنة حتى تؤمنوا و لن تؤمنوا حتى تحابوا , ألا ادلكم على شىء إذا فعلتموة تحاببتم , افشوا السلام بينكم )) . . الموضوع خطير جدا ,, لا تستهينوا به ,, كثير منا بل لا أبالغ لو قلت معظمنا يبدأ بكلمة (( ألو ))عند بداية أي حديث عبر الهاتف . تتصل بصديق لك فيقول (( ألو )) فتقول له (( ألو )) او مرحبا و كلمة ألو بمعنى مرحبا و كلاهما ليس بحرام و لكنهم فى الميز
    • 6
      موضوع مكون من عده اسئله ليه الناس بتحسد اصل الحسد يعنى تمنى زوال النعمه من المحسود طب ليه الناس تتمنى كده وهل كل الناس بتحسد فعلا ومين اللى قال موضوه اللى عنيهم مقوره ومدوره يبقوا بيحسدوا واللى اللى عيونهم ضيقه برضوا بيحسدوا طب هل فعلا الواحد ممكن يحسد نفسه ؟؟؟؟ طب ازاى ماهو فى مثل بيقول ما يحسد المال الا اصحابه طب ازاى ؟؟؟؟ ازاى اتمنى زوال النعمه منى ؟؟؟؟؟ معلش صدعتكوا بس انا بقالى فتره كل ما اجى اشوف تفسير لحلم الاقي انه حسد والحل بالرقيه الشرعيه طب امنع ا
    • 10
      علشان ما نزعلش الناس الى يتقول ان احنا بنزل اللعب فى ايام الشغل ادى لعبه جديده فى الويك اند هنلعبها مع بعض لان انا لسه شيفاها ولسه مجربتش فيها اللعبه باختصار مطلوب منكم تحركوا المربع الأخضر من فوق لتحت يعني نفس مكانه إللي فوق ده بس تحت االرابط من هنا اللعبة دي شبه مستحيلة ، لكن بتتحل (على حسب ما هو مكتوب يعنى :closedeyes: ) يالا مين هايحلها الأول ؟
  • أضف...