اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

أضحك ... أضحك ...أضحك...أضحك

Diab

Recommended Posts

واحد غلبه النعاس صمم يلاعبه تاني

حد راح يشتري عيش من الفرن فتح اول رغيف لأى ديل فار

فتح تاني رغيف لأى راس الفار فتح ثالث رغيف لأى بطن الفار فراح يشتكي صاحب الفرن في الشرطه جه صاحب الفرن قال للراجل دي مسابقه جمع الفار تكسب الفرن

واحد فافى وهو نازل من البيت أمه سالته "رايح فين؟" فقال لها "مش هقولك انا حر" ، نزل ووقف تاكسى فالسواق ساله "على فين يا باشا؟؟؟" قال له يعنى أنا مقولتش لمامي هقول لك أنت"

مره واحد بلديتنا بعت لمراته جواب كاتب فيه 6 حروف ح فمراته قالت للبوسطجي "اقرا لي الجواب" فقال لها اللى فيه قالت "بس انا فهمت" قال لها البوسطجي "فهمتي ايه" قالت له "حضرة حرم حج حمدان حضروا لة حمار"

ه واحد كسلان محكوم عليه بالإعدام ردما فى حفرة فبيقلوله "نفسك فى ايه قبل ما نردم؟" راح قالهم "أشرب قالولوه "اطلع اشرب" راح رد وقال "انا لسه هطلع يا عم اردم اردم!!"

في محشش يقول: أحلى خمس أشياء في الدنيا ثلاث الأكل و النوم.

رجل لبناني يَعِيشُ في دبي أوقفَ سيارته الـ بي إم دبليو الجديد ه أمام مكتبِه ليتباها أمام زملائِه

وبينما هو يخَرجَ من السيارة, عَبرتْ شاحنة قريبا جداً ومزّقتْ البابِ من جانب السائقَ بالكامل

.

اللبناني مَسكَ هاتفه الخلوي فوراً، وتَلفنَ للشرطةَ، وخلال دقائقِ وصل شرطي.

وقَبْلَ أَنْ يبدأ الشرطي بالسؤال، بَدأَ اللبناني بصُراخ بشكل هستيري كما خرج البعض مِنْ زملاءِ مكتبِه ليكملوا المشهد

:

كيف إن الـ. بي إم دبليو ، التي أستلمها باليوم السابق، خرّبَت بالكامل ولَنْ تَكُونَ نفسها، مهما عَمِلَ عليها

.

عندما توقف اللبناني أخيراً مِنْ الضَجيج والاهتياج

،

هَزَّ الشرطي رأسهَ في اشمئزاز واستغرب.قائلا: "أنا لا أَستطيعُ أن أفهم كَيفَ يمكن أن تكونوا أيها اللبنانيين مادييين لهذه الدرجة. أنت تُركّزُ على أملاكِكَ المادية فقط ولا تُلاحظُ أي شئ آخر

.. "

سَألَ اللبناني ....كَيْفَ تَقُولُ شيء كهذا؟

'.

أجابَ الشرطي ، "هل لاحظت بأنّ ذراعَكَ اليسارَ مبتورة مِنْ أسفل المِرْفَقِ ؟ لا بدّ وأنها بترت عندما ضَربتْك الشاحنة

صَرخَ اللبناني. .........

.يا دلي

! '

راحت ساعتي الرولكس ..

تم تعديل بواسطة Diab

أن تأتي متأخراً خيراً من أن لا تأتي أبداً

Better Late Than Never

رابط هذا التعليق

• بعد 2 أسابيع...
  • الردود 2.6k
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

مرة واحده بتقول لبنتها اسمعي يا بنتي لازم تحطي عنيكي على جوزك كويس اول ماييجي تبصي على كتفه لقيتي شعره صفرا تقوليله مين الشقرا اللي كانت معاك... لقيتي شعره سودا تقوليله مين ام شعر اسود اللي كانت معاك... مش تبقي زي الهبله كده

جات البت بقى مستنيه جوزها فبصت على كتفه مش لقت حاجه بصتله كده وهي بتضحك ضحكه صفرا وقالتله اوعى تفكر اني باكل من الكلام ده مين القرعه اللي كانت معاك

ولد بيذاكر جغرافيا سال أمه اين تقع جزر القمر قالت له اسال ابوك هو الى مبيحطش الحاجة مكانها

مرة واحد بيقول لصاحبة امبارح رجعت البيت لقيت مراتى بتخونى مع واحد...صاحبة قالة وعملت اية قالى جريت على المطبخ وجبت سكينة ومسكت لمونة جبتها نصين وعملت كباية لمون علشان اهدى اعصابى...قالة ومعملتش حاجة للراجل!! قالة لا طبعا هوا يقوم يعمل لنفسة

واحدة وحشة أشترت برفان

أبوها قال لها: ده رجالى

قالت له: هايبقى لاهما ولا ريحتهم

طيب ليه الفراعنه بنو 3 اهرامات بس؟

عشان يدوب على قد الشلن

Better Late Than Never

رابط هذا التعليق

واحد فيلسوف وواحد أمي

راحوا رحله تخييميه فى الغابه

وبعد ما وصلوا الى بقعه جميله...

أعدوا خيمتهم وتناولو العشاء وتسامروا

ثم ذهبوا للخيمه للنوم

وبعد منتصف الليل... ايقظ الامي صديقه الفيلسوف

وقال له: انظر الى الاعلى وقل لى ماذا ترى؟

فقال الفيلسوف: أرى ملايين النجوم

فسأله: وماذا تكتشف من هذا؟

ففكر الفيلسوف قليلا وقال:

لو قلنا فلكيا ، فهذا يدلنا على وجود مئات وملايين الكواكب والمجرات

اما بالنسبه للوقت فتقريبا الساعه الان قبل الثالثه صباحا بدقائق،

وبالنسبه للجو....فأظن ان الجو سيكون صحوا وجميلا غدآ

ثم أخيرآ فإن الله سبحانه وتعالى يرينا قدرته ، وكم نحن ضعفاء وتافهين بالنسبه لهذا الكون العظيم

لكن قللى انت: على ماذا يدلك هذا المنظر...؟

فقال الامي :

ياحمار ، خيمتنا انسرقت

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

فقال الامي :

ياحمار ، خيمتنا انسرقت

طول ما انا عمال اقرا النكتة وانا عمال اقول ايه التعقيد ده

البساطة مفيش احسن منها فيها الخلاصة :lol:

رابط هذا التعليق

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

حبايب الحلوين.....اللي ع النت سهرانين....و في المنتدي منورين

خدوا الحبة الجايين

مرة واحد غبى ماشى فى الشارع لقى قرد مشي بيه قابل عسكرى مرور سألوا اودى القرد ده فين العسكرى قال له ودىه جنينة الحيوان تانى يوم معدى بالقرد العسكرى قال له مش قلتلك وديه جنينة الحيوان قال له ما أنا وديته امبارح ، النهاردة بقى هاوديه السينما.

مره قرية كلها أغبيا كان فيها حفره كل يوم واحد يقع فيها عملوا مجلس علشان يشوفوا حل للحفره دي قام واحد وقال يا جماعه احنا نحط عربية اسعاف جنب الحفره علشان المصابين يتنقلوا بسرعه قام التاني قال احنا نبني مستشفى جنب الحفره علشان يتنقلوا أسرع قام التالت قالهم يا جامعه انتوا مغلبين نفسكم ليه احنا نردم الحفرة دي ..ونحفر واحدة تانية جنب المستشفى

واحد غبي جاله عقد عمل فى الكويت، يوم السفر قاعد فى المطار فالمذيع الداخلى بيقول : "على ركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول"، "النداء الاخير لركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول." فموظف المطار بيقوله "رحله الكويت هتطلع يا أستاذ" ، فيرد عليه ويقوله : "يا عم دول طالعين رحله .. انا طالع شغل."

واحد غبى قوى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه.... فبص لهم وقال: ياجزم كنت هتخنق.

مرة واحد محشش اتصل على بيت قال محمد موجود قالوا الرقم غلط قالهم... طيب بتردوا ليه

مرة واحد مسطول قال لواحد مسطول تانى هو العمود ده منور قاله معرفش أصلى مش من المنطقة

بس خلاص

فوتكم بعافية

احلام كلها ضحك......و حاجات حلوة كده

رابط هذا التعليق

واحد فتح الحنفية لقاها بتنزل مية .... عجايب bv:-

wst::

:roseop:

ضحكتني اوي

ع جنب

استاذي سمبا....هو حضرتك تعرف بنت اخويا......اصلها دايما بتقولي النكتة دي....و مستنية اجازة الصيف بفارغ الصبر عشان انا متاكدة انها هتقولهالي تااااااااااااااني

مسااااااااك سعااااااااااااادة......بكل بساطة

رابط هذا التعليق

واحد قال لواحد الساعه كام رمى الشاكوش على العجله وطلع يجرى

واحد قال لواحد هات تفاحه قاله انت شايفنى دكتور

لما الدنيا تقسى عليك اوعى تخاف منها وتكش تربس عترس فيها ياولدى هى كده متجش غير وش

دوس فيها وجمد قلبك بس اياك على ضعيف تفش توصل فيها لاعلى مناصب بس اياك فى يوم تغش

رابط هذا التعليق

تلاتة بيحششوا واحد قال لهم

لو البوليس جه دلوقتى نعمل ايه واحد قال انا هاعمل نفسى سيجارة مرمية على الارض

والتانى قال انا هاعمل نفسى سيجارة مرمية على الطفاية

والتالت قال انا هاعمل نفسي سيجارة مرمية من الشباك

لما جه البوليس

واحد رمى نفسه على الارض

والتانى رمى نفسه على الطفاية

والتالت رمى نفسه من الشباك فوقع على واحد فى الشارع

راح اللي ماشي قال له احرقونا بقه احرقونا :roseop:

Better Late Than Never

رابط هذا التعليق

ايه النكت دى انتم متفقين مع بعض ولا ايه ...

.

فينك يا حووو - اختفيت ليه تعالى اتفرج :lol:

ومالها النكت كلها - كدا كلها يعنى لمؤاااااخذة . . .. :roseop::roseop: :roseop:

جرالكم ايه يا عيــــــــــــــــــــــ wst:: ـــــــــــــااااال wst::

اغابي

:wub:

نـحن البلـــــدان الحقيقـيــة فى هــذا العـــالم . . . وليـــــس مــا يرســــم فـــوق الخرائــط

نـحن الرمـــوز الحقيقيــــة فى هــــذا العــالم . . . وليــــــس اسمـــــاء القـــــادة العظمــاء . . . لاننـا نحـن من صنعـناهـم

فرسـان العالـم الحقيقيـون . . هــم شعــوب الارض

رابط هذا التعليق

حلاق وابنة بيتفرجوا علي ماتش كورة فالولد سمع المعلق بيقول (وشاطها بمشط رجله وجات في المقص وجووووووووووووون) راح الولد لابوة وقاله الحق

يا بابا دول باينلهم بيلعبوا في العدة

مرة تلاتة مصاصين دماء دخلوا قهوة اتنين طلبوا كبيتين دم و واحد طلب كباية مية سخنه ليههه ؟

عشان معاة دم فتلة

نساء العالم اتحدن وقررن انهم مش هيعملوا أي حاجة من واجبات البيت.... وبعد اسبوع اتقابلوا عشان يعرفوا النتايج

الزوجة الفرنسية: انا قلت لجوزي ميشيل انا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع ده كله وقالت أول يوم ما شفتش حاجة وتاني يوم ما شفتش حاجة وتالت يوم بدأ يغسل ويمسح وقالي انتي بتتعبي خالص يا مراتي يا حبيبتي

الزوجة الانجليزية: انا قلت لجوزي انا مش هعمل حاجة خالص في البيت الاسبوع ده اول يوم ما شفتش حاجة... تاني يوم بدأ يعمل الاكل تالت يوم غدانى وعشانى بره

الزوجة المصرية: انا قلت لابو العيال انا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع ده اول يوم ما شفتش حاجة تاني يوم ما شفتش حاجة... ثالت يوم ابتديت أشوف شوية بعيني الشمال

اتنين مساطيل واحد سأل التاني هو النهارده السبت و لا الحد ؟؟ قاله الاتنين قاله ماشاء الله هما بقو سوا

مرة واحدة صحت من النوم الفجر ملقتش جوزها جنبها.. لبست الروب وقعدت تدور عليه لقته قاعد فى المطبخ وحاطط فنجان قهوه قدامه ومستغرق فى التفكير لاحظت دموع نازلة من عينيه سألته ايه الموضوع ؟ قاعد لوحدك ليه فى نص الليل؟؟؟

قالها فاكرة لما اتواعدنا من عشرين سنة ؟؟؟ قالتله اه فاكرة قالها: فاكرة لما شافنا

أبوكي واحنا في العربية؟؟؟ قالتله: آه فاكرة قالها: فاكرة لما حط مسدسه في وشي

وقالي يا تتجوزها يا اسجنك عشرين سنة؟؟؟ قالتله: آه فاكرة

نزلت الدموع من عينه وقالها: لو كنت دخلت السجن كنت خرجت النهاردة

قولوا لا إله إلا الله تفلحوا

إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا

إضغط هنا لقراءة القرآن الكريم من المصحف الشريف

إضغط هنا لزيارة موقع رسول الله

إضغط هنا لعرض البث المباشر من المسجد الحرام

تردد قناة الرحمه الجديد على النايل سات التردد 10873 معدل الترميز 27500 رأسي 3\4

تردد قناة الرحمه الجديد على العرب سات التردد 12149 معدل الترميز 27500 أفقي 3\4

رابط هذا التعليق

حلاق وابنة بيتفرجوا علي ماتش كورة فالولد سمع المعلق بيقول (وشاطها بمشط رجله وجات في المقص وجووووووووووووون) راح الولد لابوة وقاله الحق

يا بابا دول باينلهم بيلعبوا في العدة

مرة تلاتة مصاصين دماء دخلوا قهوة اتنين طلبوا كبيتين دم و واحد طلب كباية مية سخنه ليههه ؟

عشان معاة دم فتلة

نساء العالم اتحدن وقررن انهم مش هيعملوا أي حاجة من واجبات البيت.... وبعد اسبوع اتقابلوا عشان يعرفوا النتايج

الزوجة الفرنسية: انا قلت لجوزي ميشيل انا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع ده كله وقالت أول يوم ما شفتش حاجة وتاني يوم ما شفتش حاجة وتالت يوم بدأ يغسل ويمسح وقالي انتي بتتعبي خالص يا مراتي يا حبيبتي

الزوجة الانجليزية: انا قلت لجوزي انا مش هعمل حاجة خالص في البيت الاسبوع ده اول يوم ما شفتش حاجة... تاني يوم بدأ يعمل الاكل تالت يوم غدانى وعشانى بره

الزوجة المصرية: انا قلت لابو العيال انا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع ده اول يوم ما شفتش حاجة تاني يوم ما شفتش حاجة... ثالت يوم ابتديت أشوف شوية بعيني الشمال

اتنين مساطيل واحد سأل التاني هو النهارده السبت و لا الحد ؟؟ قاله الاتنين قاله ماشاء الله هما بقو سوا

مرة واحدة صحت من النوم الفجر ملقتش جوزها جنبها.. لبست الروب وقعدت تدور عليه لقته قاعد فى المطبخ وحاطط فنجان قهوه قدامه ومستغرق فى التفكير لاحظت دموع نازلة من عينيه سألته ايه الموضوع ؟ قاعد لوحدك ليه فى نص الليل؟؟؟

قالها فاكرة لما اتواعدنا من عشرين سنة ؟؟؟ قالتله اه فاكرة قالها: فاكرة لما شافنا

أبوكي واحنا في العربية؟؟؟ قالتله: آه فاكرة قالها: فاكرة لما حط مسدسه في وشي

وقالي يا تتجوزها يا اسجنك عشرين سنة؟؟؟ قالتله: آه فاكرة

نزلت الدموع من عينه وقالها: لو كنت دخلت السجن كنت خرجت النهاردة

جامدين اوي

:rolleyes: بس حرام عليكوا بهدلة بقي في الزوجات المصريات

هو فيه في الدنيا زي الزوجة المصرية والأم المصرية

معلش نسيت اننا في دعوة للابتسام كنت هقلبها سياسة :rolleyes: :rolleyes:

اللهم إرزقني بفرحة ... تجعلني أسجد لك باكية .

رابط هذا التعليق

امال فين الزوجة الايطالية يا عاشق ايطاليا :Zamalek: - اشمعنى هنا مش جايب سيرتها

ولا الموضوع فيه كوسة وبطيخ وواسطة

اصل الزوجة الايطاليه حيكون ليها وجه نظر مختلفة :diablo:

قال ايطاليا قال :diablo:

اغابي

:hunting:

تم تعديل بواسطة اغابي

نـحن البلـــــدان الحقيقـيــة فى هــذا العـــالم . . . وليـــــس مــا يرســــم فـــوق الخرائــط

نـحن الرمـــوز الحقيقيــــة فى هــــذا العــالم . . . وليــــــس اسمـــــاء القـــــادة العظمــاء . . . لاننـا نحـن من صنعـناهـم

رابط هذا التعليق

بخيل راح يزور امه فى المستشفى

لقى مكتوب على الباب "ادفع"

قال ربنا يشفيها ابقى اشوفها لما ترجع البيت....

--------------------------------------------------------

صعايدة سرقوا البنك

معرفوش يعدوا الفلوس قالوا بكرة نعرف من الجرايد!!

مسطول حاضر عزاء واحدة حلوة

المقرئ قال

اذكروا محاسن موتاكم

قال المسطول

الله يرحمها كانت صاروخ!!

صعيدى جاتله رساله حلوة قعد يضحك

اتصل بالى بعتهاله وقاله

والنبى ابعتها تانى

واحد اتصل بمراته قالها

حضرى المايه السخنه انا جاى فى الطريق

صاحبه قاله

دانت حمش اوى

قاله امال اغسل المواعين بمايه ساقعه!!

بطيخه بتقول للخضار متخلوش البصل يجى هنا

علشان الناس بتطفش

البصل سمع الكلام فزعق وقال

تروح تشوف نفسها الصايعه

اى حد يطبطب عليها تروح معاه

واحد بيقول لصاحبه عيب مراتك تحدفك بالشبشب واحنا قاعدين

قاله بس بزمتك جه فيا

واحد بيقول لصاحبه احنا فى الجنه هيجبولنا ستات اشطه

قاله والستات بتوعنا

قاله هيعذبوا بيهم الكفار

واحد بيقول لخطيبته لما ازمرلك انزلى

قالتله ليه يا حبيبى انت جبت عربيه

قالها لا

جبت زمارة

صعيدى اشترى موبايل سامسونج

بعت رساله لخطيبته ماتتصليش علي النوكييا علشان بعته

العقول الكبيرة تبحث عن الأفكار ..

والعقول المتفتحة تناقش الأحداث ...

والعقول الصغيرة تتطفل علي شؤون الناس ....

رابط هذا التعليق

واحد اتصل بمراته قالها

حضرى المايه السخنه انا جاى فى الطريق

صاحبه قاله

دانت حمش اوى

قاله امال اغسل المواعين بمايه ساقعه!!ههههههههههههههه. :lol: :roseop::roseop: ...نكتة بجد ضحكتنى من قلبى....شكرا...... :roseop: واحد بيقول لصاحبه احنا فى الجنه هيجبولنا ستات اشطه

قاله والستات بتوعنا

قاله هيعذبوا بيهم الكفار

هههههههههههههدى بجد بجد احلى صحكتنى جدا ومن قلبى :roseop: .....شكرا

ياريت نكت تانية علشان بحب اضحك على النكت الظريفة...ووحجيب لك نكتة تضحكك من قلبك....شكرا

نوارة :lol:

قل

يا رب تجد الله بجانبك يعطيك طاقة هائلة لتصبح كما تريد لا كما يريد لك الآخرون

قل يا رب و سافر نحو هدفك و لن يخذلك الله

و من يأمل حبا يمنحه الله قلبا قادرا علي الحب

حين يصبح اليقين هو خبزك و دعاؤك و صلاتك و عملك و علمك....

يؤكد لك الله أنك اخترت الصواب حتي لو كان كل ما حولك هو الخطأ

رابط هذا التعليق

ليه مصر مش محتاجة بطاطين ؟؟ علشان شركة اتصالات غطت مصر كلها

إيه وجه الشبه بين الحلاق وجورباتشوف ؟؟ الإتنين بيتعاملوا مع الروس

ايه اكتر حيوان مبيعرفش يستخبى ؟؟ الثعبان بان بان بان بان بان

طيب ايه اكتر حيوان بيسمع اغاني اجنبي ؟؟ الغراب راب راب راب راب راب

طيب ايه اكتر حيوان بيسيح في الحر ؟؟ التمساح ساح ساح ساح

تم تعديل بواسطة Diab

Better Late Than Never

رابط هذا التعليق

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه لذيذة قوى نكاتكم دى وخدو دول بقا لسة جوزى جايبهم لى طازة

فى واحد معاة ارنب عاوز يبيعة فجالة واح محشش وقالة بكام القرد ؟فرد علية وقالة يا اخى دا ارنب.........فقالة المحشش يابو الشباب انا بسال الارنب مش سالتك انت :lol:

مدير ونايبة لبسو قناع وراحو عند واحد من الموظفين وسالوة اية رايك فى المدير ونايبة

قال الموظف الاتنين زفت ففكو القناع

ام قالهم والتلات والاربع ملل wst::

احول سالوة اية امنيتك فى الحياة قال اشوف واحد ماشى لوحدة :lol:

خروف قال لخروف صاحبة مر عليك عيدين ومش ذبحوك لية

قالة اصلى متسجل فى شهادة الميلاد حمار :P

مريض خدالدواء قبل ميعادة لية؟؟؟؟؟؟

عشان يفاجى الجراثيم :lol:

غبى عاوز يزور الدولارات قام جاب مية دولار ومسح الصفرررر jmb-)

واحد عصبى اتوز واحدة عصبيه يوم الولادة .....الواد قال للدكتور وسع انت ابعد انا هانزل لوحدى

عفا اللة عما سلف

رابط هذا التعليق

واحد عصبى اتوز واحدة عصبيه يوم الولادة .....الواد قال للدكتور وسع انت ابعد انا هانزل لوحدى

جميلة يا صافى - هههههه :roseop: ههههههه نكتة جديدة -

على جنب كدا - انا عصبية جدا -_-

اغابي

رابط هذا التعليق

بونجور عليكم

حبة كده ع غيار الريق

مره واحد صعيدى دخل محل اجهزه كهربائيه علشان يشترى تلفزيون دخل سال صاحب المحل

ابكام التلفزيون ده صاحب المحل قلو امشى ياض مابنبعش لصعايده الصعيدى راح حلق شنبو ولبس بدله ورحلو تانى وسالو بكام التلفزيون ده قالو امشى ياض مابنبعش لصعايده الصعيدى اتجنن راح لبس وحده ست ورحاو تانى وقالو بكام التلفزيون ده قالو امشى ياض مابنبعش لصعايده الصعيدى قالو انتا بتعرفنى ازاى صاحب المحل قالو عشان دى غساله مش تلفزيون

مرة واحد باشا دار عليه الزمن وافتقر

حب يشتغل اشتغل بياع فجل وجرجير طول النهار واقف فى السوق

وعمال يقول : فجل يا حوش .... جرجير يا كلاب

واحد صعيدي راح للدكتور بعد ما كشف عليه قاله اطلع اعمل اشاعة, الصعيدي ركب الاسانسير لقاه كله مرايات افتكر هو ده جهاز الاشاعة فقلع ملط و وقف مستني , شوية ممرضة بتفتح الأسانسير شافته راحت مصرخة , قالها :يالهوي سرطان؟

واحد محشش و واحد سكران بيقلدو صوت دورية البوليس

المحشش يقول "واااااااااااااااااااوييييييييييييي"

و السكران يقول "أزرق أحمر أزرق أحمر أزرق أحمر أزرق أحمر

كلب بيقول لواحد صاحبه

هو

قاله هو

قاله هو

قاله هو

قاله هو هو

قاله لو سمحت ماتغيرش الموضوع

واحد صعيدي سمع عن خطف الطيارات وقف قطر سوهاج و قاله اطلع على ليبيا و الا حنسف القطر

مرة جماعة راكبين عربية أجرة و مسافرين و السواق عمال يجري بسرعة قوي

واحد قاله ياعم هدي شوية

السواق قاله: بتفهم في البيجو

قاله: لأ

قاله: طب اخرس

سرعة العربية عمالة تزيد فواحد تاني

ياعم هدي شوية حتموتنا معاك الله يحرقك

السواق زعق: بتفهم في البيجو

قاله: لأ

قاله: طب اخرس

السواق عمال يجري فواحد تاني

ياعم انت حتموتنا

قاله بتفهم في البيجو

قاله أيوة بفهم في البيجو

قاله طب تعالى وقفها عشان أنا مش عارف

بس خلاص

صباحكم استفتاح بضحكة رايقة

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 31
      سلاح الوفد الفتاك []
    • 4
      ﻓﻲ ﺍﻭﻝ ﺻﻔﺤﺔ ﺑﺎﻟﺠـﻮﺍﺯ ﺍﻻﻣﺮﻳﻜﻲ !! ﻣﻜﺘـﻮﺏ : . . . ... ... . . ﺣﺎﻣﻞ ﻫﺬﻩ ﺍﻟﺠﻮﺍﺯ ﺗﺤﺖ ﺣﻤﺎﻳﺔ ﺍﻟﻮﻻﻳﺎﺕ ﺍﻟﻤﺘﺤﺪﻩ ﺍﻻﻣﺮﻳﻜﻴﻪ ﻓﻮﻕ ﺍﻱ ﺍﺭﺽ ﻭﺗﺤﺖ ﺍﻱ ﺳﻤﺎﺀ ﻭﻓﻲ ﺍﻟﺠﻮﺍﺯ ﺍﻟﻜﻨﺪﻱ : ﻧﺤﺮﻙ ﺍﺳﻄﻮﻟﻨﺎ ﻣﻦ ﺍﺟﻠﻚ . . . . . . . . وفي ﺍﻟﺠﻮﺍﺯ المصرى ﻋﻨﺪ ﻓﻘﺪﺍﻥ ﺍﻟﺠﻮﺍﺯ ﺗﺪﻓﻊ ﻏﺮﺍﻣﻪ ﻣﺎﻟﻴﻪ ولا يستبدل
    • 28
      مش عارف طالبه معايا اليومين دول ثقافة وفن وحركات ... يمكن هروب من قرف المذاكرة - أنا كان مالي ما كنت في حالي وكبيري أضرب ميكي أو سوبر ميكي .. إيه اللي رماني رمية المذاكرة والوجبات المنزلية وزمزمية الميه كل يوم وشاندوشت الجبنه بالقوطة اللي زي ما يكون مقرر عليه هو راخر - المهم اتكعبلت من يومين تلاته في موقع فاروق حُسني .. قصدي الفنان فرفور حُسني اللي عيني عينك بيستغل مركزة كوزير ثقافة وكل شويه يرزعنا معرض انقح من التاني ويبيع لوحاته بملايين .. في تحدي صارخ لكل الأعراف والقوانين اللي بتمنع أستغل
    • 47
      السلام عليكم ورحمه الله وبركاته يا ربى ان عظمت ذنوبى فلقد علمت ربى بأن عفوك اعظم هذه تذكره لمن تطيب انفسهم بأطلاق العبارات الكاذبه بغرض الضحك وان كان الغرض المقصود منها هو تسليه الوقت وترويح القلب ولكنها لاتخرج عن نطاق الكذب ايها الاخوه الاحباب أولم تسمعوا يا اخوتى الى حديث الرسول صلى الله عليه وسلم فقد ثبت عن النبي صلى الله عليه وسلم أنه قال: "ويل للذي يحدث بالحديث ليضحك به القوم فيكذب، ويل له ويل له"، أخرجه أحمد وأبو داود والنسائي عن معاوية بن حيدة. قال ابن حجر: إسناده قوي وحسنه الأل
    • 16
      أضحك واللا .... أعيط كاريكاتير الاستاذ مصطفي حسين الموقع الأخبار
  • أضف...