اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

بين السطور حياتى

اياد شمس الدين

Recommended Posts

ارحمينى يا دنيا وسبيني وخدني يا قبري في ترابك كل اللي حبتهم دمروني وما عاد لي باب إلا بابك سنين انجرحت يا قلبي وكتيرأنا عشت عذابك وكل لحظة الدنيا بتزيد جروحك وآلامك طفولة كانت بريئة والخوف جوه الضلوع من أب لازم يربى لو كان من السيل دموع وكان الطريق طويل وصوت الألم مسموع وانا في حضنك يا امى كان للأمل رجوع حبيت في لحظة صبا وجريت ارقص واغني وقولت للدنيا هنا تقفي وتحكى عنى واتارى الحبيب ماكنش طالبني ولا طالب قلبي كان عايز يعيش بفكره ويغير من العروق دمى وقالي أنا طالب كده يا إما تستغني عنى رفضت انول الرضا لو كان هيمد عمري وفى لحظة خدعني القدر وخطف منى امى وخد من الجسد دم العروق وساب مكانها همي صاحبت الناس وكتير منهم حبتهم وحبونى ومن اخلاصى واحساسى قدروا سنين يعاشروني وجيت كتير على ظروفي وياما فى احزانهم نادونى ومنهم نصفهم القدر وواحدة واحدة نسيونى ومنهم خلونى ابكى وكتير فى رزقى حاربونى يارتنى ما كنت قابلتهم ولا سلمت بعيونى وتانى حبيت وجريت وفتحت للأمل احضانى جبت الشبكة واديت لكل الناس عنوانى وقدرت اداوى وقدرت انسى كثير من احزانى واه من الليالى تخدنى من حزن لحزن تانى وكأن نجمى بين النجوم بيدور على احزانى قولتلها انتى امى واختى انتى الصديق والحبيب الغالى وانتى العمر الباقى وانتى القلب اللى يداوى انا الطفل اللى بين ايديكى الأقى جواب لسؤالى وانا الحبيب الأنانى طالب كل لحظة فى هواكى لو نزلت دموعى ماتقوليش ده ضعف منى واسألى زمانى قبل ماتلومى دموعى خدينى فى صدرك ونسينى احزانى ضمى جبينى على جبينك اروينى وخدينى تانى وتانى لكن اقول لمين وهيا فى كل لحظة غضب بايعانى كل الخيوط اللى بينا دابت وراحت احلى ايامى واه منك يادنيا يا تسيبينى يا تنسينى احزانى يا تخدنى فى ترابك يا قبرى وتفنا ايامى

ان كان حبى لك موتا لكرامتى فالتموت انت وحبى من اجل ان تحيا كرامتى وكوني واثقة سيدتي

سيحبك آلاف غيرى .. وستستلمين بريد الشوق .. لكنك ..لن تجدى بعدى

.. رجلاً يهواكِ بهذاالصدق ..لن تجدى أبداً

ولا فى الغرب .. ولا فى الشرق

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...