اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 9
      عندي مشكله مع المنتدى من سنة 2008 كنت بهاجم بتوع غزه و كنت بنزل ملفات يوتيوب كتير ضدهم و بصراحه سوءت فيها و الاداره منعت عني خاصية اضافة ملفات اليوتيوب من ساعتها لغاية دلوقتي المشكله دي معايا بتطلعلي رساله بتقول: لقد قمت باضافة رابط لموقع تم منعه من قبل الاداره ممكن بقى تشيلوا العقوبه اللي بقالها 7 سنين دي؟ شكرا سأحاول ان اعدل مداخلتك باضافة صورة توضيحية مع فيديو يوتيوب http://www.youtube.com/watch?v=IqIuCL8xz3Q
    • 1
      هل يمكن عمل زياره للوالدين واثنين من اخوانى معا ً لاداء فريضه العمرة ام لا ؟؟؟ سمعت انه صعب انى اعمل زيارة لاخوانى فياريت اللى عندة معلومات يقولى
    • 2
      إخواني الكرام لو معايا تأشيرة يمكن الاستقدام من خلالها لكن مش معايا المؤهل المصدق فهل ده يمنع الموافقة على الاستقدام و لا ممكن التغاضي عن هذا الأمر و الاكتفاء بإن المهنة مثبتة في الإقامة و الباسبور ... أنا لا يمكنني الآن إحضار شهادة المؤهل و خايف يكون ده عائق عند تقديم الأوراق مع العلم إن إقامتي تستخرج من الرياض لكن التواجد بين المدينة و مكة و جدة فهل لو الإجراءات صعبة من الرياض ممكن أطلعها من أي من المدن التي أقيم فيها بشكل أكبر ؟ معلش طولت عليكم بس اتمنى بجد تجاوبوني للأهمية ... شكراً
    • 3
      السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اليوم صدرت التاشيره الخاصه بي للعمل بالسعوديه ولكن لظروف مفاجئه .. لا استطيع السفر هذه الفتره فايه هي اقصي مده اقدر اقعدها في مصر من تاريخ اصدار التاشيره بحيث التاشيره لا تنتهي مثلا .... وهل لو لا قدر الله مقدرتش اسافر هيروح علي الشركه فلوس التاشيره دي ولا هيقدروا يرجعهوها مثلا او يستعيدوا الرسوم ... لاني قلقان جدا ان لا قدر الله تروح عليهم التاشيره منتظر ردود حضراتكم ... باسرع وقت جزاكم الله كل خير
    • 2
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اهلا بكل اعضاء الموقع الكرام المشكله عندي انى كل لما اوصل مشاركاتى الي 30 مشاركه علشان الرسايل الخاصه تانى يوم افتح الموقع الاقيه خصم كل المشاركات الجديده ووصل تانى للعدد القديم وموش قادره ارسل خاص خالص ممكن حد يقولي اعمل ايه ؟
  • أضف...