اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

بنت في خيالي

Simba

Recommended Posts

اول ما بدء احساسي يكبر كان دايما في عقلي صوة بنت وشها مدور وشعرها ناعم اوي كنت دايما بتخيلها ملاك مع اني عمري ما شفت ملايكة بس انطباعي عن الملايكة انهم احسن من البشر بكتير علشان كده كنت بشوف وشها ملائكي

البنت اللي كانت في عقلي ومفهومي عن البنت عمري ما قابلته في حياتي . كان عندي دايما اعتقاد ان كلمة بنت شاملة حاجات اكتر من اني اكتبها دولوقتي . البنت في عقلي ان لما تبص لها ترتاح ما تشبعش ابدا ابدا من ملامح وشها تسرح فيه..... وشها يجبرك ان تتعلم فن الغزل

البنت في عقلي هادية جدا جدا لا مش النسمة..... اهدي من النسمة تحس انك بتتنفسها بتدخل وتخرج مع كل نفس داخل وخارج منك من غيرها حياتك تنتهي

البنت في خيالي ابتسامتها ليها نور خافت رومانسي يخليك تحلم ... وانت شايف ابتسامتها تحلم بابتسامتها

البنت اللي في خيالي ابتسامتها خليط من المشاعر بيلفك ويدفيك ابتسامة تقدر تحول وحش لكائن وديع

البنت اللي في خيالي اقرب لقطرة ندي علي ورقة شجر او زهرة لونها ابيض دايما تبص لها وتخاف عليها تدبل ومن جواك عارف ان مهما العمر يعدي العمر مش هيبان عليها حتي وان بان علي ملامحها بس لسه روحها نفس السن اللي في خيالي

البنت اللي في خيالي تفكيرها مش مادي انت حلمها مهما يكون حلمها مستحيل انت محور حياتها انت كلمتها الاولي في الحياة الحقيقية وكلمتها الاخيرة

البنت اللي في خيالي لما تلمس خيالها متعرفش يعني ايه هجر ما تعرفش يعني ايه تروح لمكان غيرك

البنت اللي في خيالي هي بقعة الضوء علي خشبة مسرح سودة وأنت الرواي

البنت اللي في خيالي بتصالحك علي الدنيا لما الدنيا تزعلك متقدرش تتعامل مع الدنيا الا بيها ومن خلالها

البنت اللي في خيالي.... عمري ما قابلتها ابدا

البنت اللي في خيالي ..... واللي مكانش لها اي وجود في الواقع ... لسه برضه في خيالي

البنت اللي في خيالي ... لما حبيت اسميها سمتها أمل

رابط هذا التعليق

رااااائعه جدا يا سمبا طريقه وصفك .

جعلتنى فعلا احس بكل المعانى التى تبحث عنها

فى فتاة احلامك بشكل شديد الرقى والرقه

ومغلف بكل معانى الحب والرومانسيه.

على فكره يا سمبا لا تصدق ابدا من سيقول لك يوما

انت تحلم.. وخيالك سيظل مجرد خيال!

لأن البنت اللى فى خيالك موجوده فى مكان ما

تنتظرك .. هناك قدر ما سيجمعكما لو كانت مكتوبه

لك. البنت اللى فى خيالك فى منها كتير..

البنت اللى فى خيالك اسمها امل وحتديك الأمل.

البنت اللى فى خيالك لا زم تكون زى ما هى فى خيالك

لما تقابلها. لسبب بسيط جدا انك اكيد بحبك ليها ورومانسيتك دى

حتخليها تبقى عايزه تكون حتى احلى من البنت اللى فى خيالك.

حتكون الواقع.

والواقع فى الحب احلى من الخياااااال !

طائره ورقيه

رياح شديده

خيط قصير

الطائره ليست بين السماء ولا الأرض

..هذه انا!!

لولا

رابط هذا التعليق

البنت اللي في خيالك اسمها أمل وأنا بقولك إن اسمها ( استحالة )

البنت اللي في خيالك زي النسمة وأحسن شوية وأنا بقولك استحالة... لأان السواد الأعظم منهن إسمهم ( إعصار) والباقي يبدأ بهوا لطيف ويقلب إلى عواصف ورياح عاتية

البنت اللي في خيالك إبقى قابلني لو شفتها ... كفاية عليك تبقى في خيالك ... عشان كل واحد فينا عنده بنت في خياله برضه اسمها ( استحالة )

البنت اللي في خيالك مالهاش وجود والله العظيم

لا هاتقابلها ولا هاتلمحها .... وبعد فترة ها تنساها ... بس اللي زيك هاياخد وقت كتير في النسيان

البنت اللي في خيالك معجزة وانت عارف إن مفيش معجزات دلوقتي ( انتهى زمن المعجزات )

سامحني بسأنا بقيت واقعي ونسيت حكاية البنت اللي في خيالي

تحياتي يا محترم

آخر الكلام

دع الأمور تجري في أعنتها ولا تبيتنَّ إلا خالي البال

ما بين غمضة عين وانتباهتها يغير الله حال بحال

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      أسعار الدولار في مصر في السوق السوداء اليوم (شراء) شهدت انخفاضا ملحوظا بمقدار 250 قرش (بتغير نسبته -16.13% بالمقارنة بأسعار الأمس).و سجلت أسعار الدولار اليوم في السوق الموازية 13.00 جنيها للشراء و 14.30 جنيها للبيع. مقارنة بأسعار الأمس: 15.50 جنيها للشراء و 16.50 جنيها للبيع.و في نفس الوقت أسعار الدولار في البنك مقابل الجنيه المصري شهدت ارتفاعا ملحوظا بمقدار 592 قرش (بتغير نسبته 67.04% بالمقارنة بأسعار الأمس).سجلت أسعار الدولار اليوم في البنك 14.75 جنيها للشراء و 15.75 جنيها للبيع بالمقارنة بأسع
  • أضف...