اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      غيرت كورونا كثيرا من مظاهر الحياة التى عرفتها شعوب العالم وفى مصر تغيرت عادات رواد المقاهى واختفت سحب الدعرض الصفحة
    • 62
      مش عايز حد يستغرب ومش عايز حد يزعل من العنوان فكما تم تقسيم الأمة إلى فسطاطين تم تقسيم نساء الأمة إلى فئتين الفئة الأولى تسمى أخوات ومفردها " أخت " والفئة الثانية تسمى " نساء الرصيف " ومفردها " واحدة من على الرصيف " هذا ليس تقسيمي ولكنه تقسيم فضيلة المحامي المفوه والكادر الكبير والقيادي الإخواني البارز وعضو مجلس الشعب السابق عن الإخوان المسلمين. يرى المحامي والخطيب المفوه أن " الأخ " يجب أن يتزوج من " أخت " وليس من واحدة أحبها من على الرصيف. ياترى هل سيتحول الإخوان لـ " جيتو إسلامي " داخل
    • 26
      على اساس ان حضرتك و حركتك ما بتقسمش البشر الله يرحم الجدع جدع و الجبان جبان الله يرحم كل اللي باع صوته بازازة زيت و كيس سكر هانقصيهم من حساباتنا و الكلام موجود هنا على فكرة مش بافتري على حضرتك عاوزين تقسموا مصر ما شاء الله دا اللي حضرتك بتقوله اكتر من اللي اسرائيل بتحلم بيه ارحمنا برحمتك يا رب بس عارف و الله ما هاسكت على كلامك دا و الله لأفضح 6 ابريل دي في كل مكان انا موجودة فيه
    • 3
      السلام عليكم جميعا باركولي ههخلص أقساط عربيتي من شركة عبد اللطيف جميل الشهر اللي جاي أخيرا المطلوب يا جدعان المفروض أعمل ايه::: ما هو نص خطاب نقل الملكية اللي المفروض اجيبه من الكفيل للشركة؟؟؟؟ ما هو الورق المطلوب لتسجيل العربية في السفاره؟؟؟؟؟؟ ومتشكرين أوي أوي
    • 0
      كـركـر جـمل عبده حسين أحمد: قال الأستاذ محمد حسنين هيكل عن لقائه بعبد الناصر: «أنا التقيت به قبل الثورة ثلاث مرات .. وكان اللقاء الأول في (عراق المنشية) بفلسطين .. وكنت حينها مراسلاً حربياً» .. وعن اللقاءين الثاني والثالث .. قال في كتابه (سقوط نظام) إن اللقاء الثاني جرى في مكتبه بدار أخبار اليوم عام 1951م .. ويقول اللواء جمال حماد: إن اللقاء الثالث كان في شارع فؤاد يوم 26 يناير 1952م .. يوم حريق القاهرة .. كما ذكر هيكل. < وفي مقال للمقدم المتقاعد جلال ندا .. عن حقيقة هذه اللقاءات .. نشرته
  • أضف...