اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 3
      بدون لف او دوران ممكن افهم ايه هى تورته ...... البرلمان الى بيقاتل عليها الشعب قصدى حراميه الشعب يعنى عايز اعرف ايه هى المميزات الى بيحصل عليها عضو البرلمان الحصانه هل كل هذة الاموال يتم صرفها من اجل الحصول على الحصانه يبق اكيد انت حرامى وعايز تتحامى من القانون سلطة ونفوذ طيب ما الوزير ورجال الاعمال بتترشح همامحتاجين سلطة او نفوذ ولا خايفين على الى عملوة وعايزين يحافظوا عليه ولو زاد يبقى خير اموال ياعم الحاج دة فى ملايين بتنصرف على الارض فى الدعايه والانتخابات والاصوات اصبحت بالفلو
    • 39
      في الحقيقة أتأمل كل صورة شخصية وأشعر أن في خلفيتها روح تمثلها روح خجولة روح متوثبة روح متأملة روح حنونة أريد أن أتحدث عن كثير من الصور الشخصية كصورة البنت الجميلة التي تضحك واضعة كفيها على خديها الرقيقتين (صورة أماني الشخصية) أو صورة الفتاة ثلاثية الأبعاد التي تسير في حزم واثق حاملة معها علم مصر ( صورة نجفة) أو صورة الشيخ المصري الأصيل المبتسم ( صورة الأستاذ أحمد محمود) أو صورة مادا............................. أو صورتي أنا (مليش نفس يعني) أرجو أن يختار كل شخص منكم صورة شخصية ويت
    • 0
      يحكى ان رجلا تقدم لخطبة فتاة غاية في الحسن والجمال رائعة فاتنة ساحرة تنادي من يراها بجمالها الفتاه واغراءها الكبير الجم فتقدم اليها هذا الرجل الفقير المحتاج وطلبها فقالت له ان مهري كبير جدا فاراد ان يسرق تاجرا فرآه التاجر فقال له انا احتكم معك ولا بد ان اراها هذه المرأة التي تدعوك للسرقة بكل هذا المبلغ فلما رآها قال للرجل انت رجل مسكين غلبان فقير لن تقدر عليها وعلى مهرها وعشرتها دعها لي فلما تخاصما ذهبا جميعا للقاضي فقال القاضي لابد ان ارها فلما رآها القاضي قال لهما انكما لا تستحقانهما
    • 10
      يالله حالاً بالاً بالاً هنوا أم بي فورتين واك واك كل سنة وانت طيب يا محمد وعقبال 100 سنة ولما نقول الباشمهندس MB14 يعني الأسمنت ... يعني الناس المُسلحة .. يعني البورصة وشقاوتها ورجالتها ... وبدل التورتة والكلام اللي ما يأكلش عيش ده .. أنا جايب لك هديه هاتحبها ( شكارة أسمنت طازة بالشيء الفُلاني )
  • أضف...