lovelyramy بتاريخ: 19 نوفمبر 2009 تقديم بلاغ مشاركة بتاريخ: 19 نوفمبر 2009 السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا باختصار باعمل سكرتير لرجل اعمال بجده وهو الان طلب منى انا اعمل بجوار اعمال الاستيراد والتصدير والسكرتاريه مديرا للموارد البشريه بالشركه بعد رحيل المدير بشكل مفاجىء المهم انا عندى معرفه بالموارد البشريه لانى خريج اداره اعمال وتسويق لكن قوانين العمل واجراءات التعامل مع الجوازات هنا فى السعوديه من تجديد اقامه وخروج وعوده وخروج نهائى والكلام دا كله انا ماعنديش علم بيه وكذلك المستندات المطلوبه بصراحه انا حاسس انى ورثت تركه ملغمه ومليانه بالمشاكل ياريت لو فى حد هنا يقدر يساعدنى فى فهم الامور دى والالمام بها يساعدنى وجزاه الله كل خير اخوكم فى الله رامى رابط هذا التعليق شارك المزيد من خيارات المشاركة
Recommended Posts
انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد
يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق
انشئ حساب جديد
سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .
سجل حساب جديدتسجيل دخول
هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.
سجل دخولك الان