اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

نـون النسوه ،،،،

pocy

Recommended Posts

طب حد جرب الماسكار لاينر افكت بتاعة بورجوا ....انا عاوزاكوا تجربوها ...فعلا تحفة ...وبتدى ايفكت مختلف نهائى

على فكرة ...موضوع الجذم وقف ...ونام ...اتهيالى جاتلهم حالة اختناق من الريحة

رابط هذا التعليق

يابنتى الرجاله اتعودوا على شم ريحه الرجلين ومش هتفرق معاهم الريحه دى هههههههههههههههه لانها معاهم وين ما يروحوا هههههههههههههههههههه

}فقلت استغفروا ربكم إنه كان غفارا * يرسل السماء عليكم مدرارا * ويمددكم بأموال وبنين ويجعل لكم جنات ويجعل لكم أنهارا * {

"(الحمد لله الذي تواضع كل شئ لعظمته الحمد لله الذي استسلم كل شئ لقدرته)"

"سبحان الله يا فارج الهم ويا كاشف الغم فرج همى ويسر امرى وارحم ضعفي وقلة حيلتى وارزقني من حيث لا احتسب يارب العالمين"

رابط هذا التعليق

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بجد فكرة زيت الخروع جامدة ......... بس المشكلة اني قبل النوم بستعمل كريم للوجه ......... كمان هستعمل الزيت ........ ربنا يستر

بالنسبة لكريم الايدي

أفضل نوع كريم استعملته ( احسن من نيفيا لانه بيقعد شوية علشان البشرة تتشربه )

اسمه RICH MOISTURE ودة من ايفون ........... بس بجد خطيييييييير وبستخدمه في الشتا اكتر وهو كريم لليد والأظافر

وفيه كريم تاني من اوريفلام ......... بستخدمه في الصيف اكتر علشان خفيف .... واسمه SILK & CASHMERE

برده ممتاز وخفيف ينفع في الصيف

بما اننا داخلين علي الصيف وللاسف الشديد الشتا انتهت .......... وهيبدأ الحر والشمس

ديما فيه مشكلة ......... لون البشرة بيغمق وبيبقي فيه فرق في لون البشرة بيسببه الحجاب ......

ياتري ازاي نقضي علي المشكلة دي خاصة لو بنتعرض للشمس كتير ......... فيه صن بولوك للحماية مفعولة جامد ؟؟؟؟؟؟؟

اللهم إرزقني بفرحة ... تجعلني أسجد لك باكية .

رابط هذا التعليق

مساء الخيرات

بصوا يا بنات عايزة اقولكم حاجة على توبيك المرحوم سالم ههههههه

الصراحة انتم اثبتم ان الستات دي حشرية وبتتدخل في اللي ملهاش فيه ومش بتحترم خصوصية الراجل أبادااااااااااان

يعني تخيلوا لو جم هنا يغلسوا علينا ويعلقوا على كل حاجة بنكتبها مش هنتضايق منهم ؟؟ خصوصا انه ممكن تكون فيه حاجات خاصة بنون النسوة لا وكمان مش يقروها بس لا يقروها ويضحكوا علينا وفين في التوبيك بتاعنا

اشوف فيهم سنة و3 اشهر

خلاص سيبوهم في حالهم وخلونا في حالنا احسن لو شنوا علينا هجوم مش هنعرف نكتب كلمتين هنا

كريم GARNIER بييجي اعلانه عندي في التلفزيون بس مش هند صبري سارة جيسيكا باركر :lol: وانا مجربتوش قبل كده

جربت نوع كريم اسمه

intensive rescue

extra strength

من فازلين رائع بجد تحسي انه اساسه مائي البشرة بتمتصه وبيخليها ناعمة جدا وطبيعية مش بتزحلق ولا بتلزق ومرة كنت في السرير مكسلة بعد ما دهنت ايدي ورجلي رحت اخدت منه شوية ودهنت وشي ههههههههه تاني يوم بقيت ابص في مراية الحمام واقول ايه ده وشي فيه نور غريب كده وبعدين افتكرت العملة بتاعة الكريم دي

ده شكله

من CLINIQUE استخدمت حاجات كتير فيه اللي حسيت انه كويس وفيه حاجات حسيت انها مش مناسبة لبشرتي

استخدمت الثري ستيبس :lol: عبارة عن غسول للبشرة وتونيك وكريم بتستخدميهم مرتين في اليوم ودي صورتهم

طبعا انا اشتريت المجموعة مرة واحدة بس ولسه عندي بقاليها سنة تقريبا واللي اشتريته تاني كان الغسول وبصراحة مش ناوية اشتريهم تاني لان سعرهم غالي والنتيجة مش وااو على السعر يعني

جربت كمان مقشر للوجه بيستخدم كل 7 ايام مرة ودي صورته

يعني مش بطال الوش بينور اوي بعد الاستخدام زي اي مقشر

استخدمت كمان كريم للايد وصن سكرين من كلينك بس انا عموما الماركة دي محبيتهاش مش عارفة ليه باحس نتايجها مش مبهرة وسعرها غالي

مالك باشوفه هنا كمان في المولات وله شعبية كبيرة جدا وواحدة صاحبتي قالت لي جربي ادخلي هيعملولك ميك اب كامل ويجربوا كل اللي نفسك فيه ويقولولك الالوان المناسبة ليكي ويدوكي استشارت وقالت لي اند يو دونت هاف تو باي اني ثينج بس المعلومة دي وصلتني بعد ما جه استاذ عمر فصعب اوي اني ادخل اقعد في محل ميك اب 5 دقايق حتى

ده انا ابني يبقى قاعد في عربيته مبسوط وانا باتمشى في المول اول ما يلاقيني حودت يمين ولا شمال عشان ادخل محل يعرف انه هندخل مكان وهنستنى شوية من غير تغيير مناظر يروح فاتح لي السرينة هههه

فيه كمان حاجة جربتها من لانكوم وعجبتني اوي اوي كريم غسول للوجه اسمه كريم تو فوم اول ما بتحطيه على وشك بيكون زي الكريم وبعدين لما بتدلكيه بالميه بيبقى رغوة بتنضف وبتنقي وتنعم وبجد رائعة

علب المكياج بقى

الحقيقة انا اشتريت علبة مكياج واحدة بس في حياتي كلها كنت في ثانوي وامي وقتها رقعت بالصوت لاني اشتريتها ماركة بوبا ...... ياه انتي قديمة كده

استنوا اشوف لسه ليها اثر ولا انقرضت الماركة دي

ياه تصوروا لسه موجودة كانت حاجة شبه كده وكانت غالية جدا وقتها وانا كنت صغيرة وبدل ما اشتري قلمين روج وعلبة بودرة ضربت في علبة بوبا بس متنازلتش عن موقفي

المهم من التجربة دي لقيت اني استخدمت حاجات لحد ما خلصت وحاجات تانية متلمستش تقريبا فعرفت ان شراء علبة مكياج كاملة شيء غير عملي كمان العبوات الكبيرة من اي شيء لان الافضل العبوة تخلص وتجيبي غيرها عشان الحاجة متبقاش قديمة وملمسها وريحتها يتغيروا وكمان لان كل يوم في عالم التجميل فيه جديد فخلصي اللي عندك وشوفي ايه الجديد واشتريه طبعا اقصد بخصوص الالوان بس الكريمات والاساسيات اللي بترتاحي عليها خلاص اعتمديها ولو حبيتي تجربي حاجة جديدة فيه سامبلز ممكن تطلبيها وتجربي لو عجبتك اشتري معجبتكيش مخسرناش حاجة

هابقى اكمل لكم وقت تاني بقى عن الحاجات المنفصلة اللي جربتها مكياش

دمتم بخير وسلام

قال رسول الله صلى الله عليه و سلم :

( أنا زعيم ببيت في ربض الجنة لمن ترك المراء وإن كان محقا، وببيت في وسط الجنة لمن ترك الكذب وإن كان مازحاً، وببيت في أعلى الجنة لمن حسَّن خُلُقَه )

صدق رسول الله صلى الله عليه وسلم

رابط هذا التعليق

ده انتى باين عليكى يا جود فيث واعرة جوى فى المكياج(من غير تعطيش للجيم)

كملى يا حبيبتى

عارفة انا فعلا طول عمرى ماحبش علب المكياج الكاملة لانها مش عمليه خااااااالص

وفيه الوان مش بقرب عليها ابداااااااا

ده حتى الأيشادو بحب اجيبه برضو اللى هو بيبقى لون واحد او لونين مع بعض

رابط هذا التعليق

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بجد فكرة زيت الخروع جامدة ......... بس المشكلة اني قبل النوم بستعمل كريم للوجه ......... كمان هستعمل الزيت ........ ربنا يستر

بالنسبة لكريم الايدي

أفضل نوع كريم استعملته ( احسن من نيفيا لانه بيقعد شوية علشان البشرة تتشربه )

اسمه RICH MOISTURE ودة من ايفون ........... بس بجد خطيييييييير وبستخدمه في الشتا اكتر وهو كريم لليد والأظافر

وفيه كريم تاني من اوريفلام ......... بستخدمه في الصيف اكتر علشان خفيف .... واسمه SILK & CASHMERE

برده ممتاز وخفيف ينفع في الصيف

بما اننا داخلين علي الصيف وللاسف الشديد الشتا انتهت .......... وهيبدأ الحر والشمس

ديما فيه مشكلة ......... لون البشرة بيغمق وبيبقي فيه فرق في لون البشرة بيسببه الحجاب ......

ياتري ازاي نقضي علي المشكلة دي خاصة لو بنتعرض للشمس كتير ......... فيه صن بولوك للحماية مفعولة جامد ؟؟؟؟؟؟؟

انا منتظره رد معاكى يا رضوى وربنا يسهل الا ايه اخبار العصابه

}فقلت استغفروا ربكم إنه كان غفارا * يرسل السماء عليكم مدرارا * ويمددكم بأموال وبنين ويجعل لكم جنات ويجعل لكم أنهارا * {

"سبحان الله يا فارج الهم ويا كاشف الغم فرج همى ويسر امرى وارحم ضعفي وقلة حيلتى وارزقني من حيث لا احتسب يارب العالمين"

رابط هذا التعليق

فعلا جربت اللوشن بتاع فازلين ...بس الاستخدام الليلى ...ببذور العنب تحفه ...وموش دهنى بالمرة

وكمان مغذى ..موش مجرد ترطيب ...على فكرة عجب كمان بابا جدا ...ةبيستخدمه اكتر منى فى الشتا

بالنسبة لسؤال روودى ...الصن بلوك بتاع بايو ديرما ...فوتو ديرم بس ياريت تجيبى على حسب نوع بشرتك ...وده بيدىSPF100% بس انا شخصيا ..بيجير معايا وبحس انى بلمع ...زيادة عن اللزوم ...يمكن العيب فى طريقة الاستخدام

وده شكلة

تم تعديل بواسطة shiko

رابط هذا التعليق

مساء الخيرات

بصوا يا بنات عايزة اقولكم حاجة على توبيك المرحوم سالم ههههههه

الصراحة انتم اثبتم ان الستات دي حشرية وبتتدخل في اللي ملهاش فيه ومش بتحترم خصوصية الراجل أبادااااااااااان

يعني تخيلوا لو جم هنا يغلسوا علينا ويعلقوا على كل حاجة بنكتبها مش هنتضايق منهم ؟؟ خصوصا انه ممكن تكون فيه حاجات خاصة بنون النسوة لا وكمان مش يقروها بس لا يقروها ويضحكوا علينا وفين في التوبيك بتاعنا

اشوف فيهم سنة و3 اشهر

خلاص سيبوهم في حالهم وخلونا في حالنا احسن لو شنوا علينا هجوم مش هنعرف نكتب كلمتين هنا

كريم GARNIER بييجي اعلانه عندي في التلفزيون بس مش هند صبري سارة جيسيكا باركر :lol: وانا مجربتوش قبل كده

جربت نوع كريم اسمه

intensive rescue

extra strength

من فازلين رائع بجد تحسي انه اساسه مائي البشرة بتمتصه وبيخليها ناعمة جدا وطبيعية مش بتزحلق ولا بتلزق ومرة كنت في السرير مكسلة بعد ما دهنت ايدي ورجلي رحت اخدت منه شوية ودهنت وشي ههههههههه تاني يوم بقيت ابص في مراية الحمام واقول ايه ده وشي فيه نور غريب كده وبعدين افتكرت العملة بتاعة الكريم دي

ده شكله

من CLINIQUE استخدمت حاجات كتير فيه اللي حسيت انه كويس وفيه حاجات حسيت انها مش مناسبة لبشرتي

استخدمت الثري ستيبس :lol: عبارة عن غسول للبشرة وتونيك وكريم بتستخدميهم مرتين في اليوم ودي صورتهم

طبعا انا اشتريت المجموعة مرة واحدة بس ولسه عندي بقاليها سنة تقريبا واللي اشتريته تاني كان الغسول وبصراحة مش ناوية اشتريهم تاني لان سعرهم غالي والنتيجة مش وااو على السعر يعني

جربت كمان مقشر للوجه بيستخدم كل 7 ايام مرة ودي صورته

يعني مش بطال الوش بينور اوي بعد الاستخدام زي اي مقشر

استخدمت كمان كريم للايد وصن سكرين من كلينك بس انا عموما الماركة دي محبيتهاش مش عارفة ليه باحس نتايجها مش مبهرة وسعرها غالي

مالك باشوفه هنا كمان في المولات وله شعبية كبيرة جدا وواحدة صاحبتي قالت لي جربي ادخلي هيعملولك ميك اب كامل ويجربوا كل اللي نفسك فيه ويقولولك الالوان المناسبة ليكي ويدوكي استشارت وقالت لي اند يو دونت هاف تو باي اني ثينج بس المعلومة دي وصلتني بعد ما جه استاذ عمر فصعب اوي اني ادخل اقعد في محل ميك اب 5 دقايق حتى

ده انا ابني يبقى قاعد في عربيته مبسوط وانا باتمشى في المول اول ما يلاقيني حودت يمين ولا شمال عشان ادخل محل يعرف انه هندخل مكان وهنستنى شوية من غير تغيير مناظر يروح فاتح لي السرينة هههه

فيه كمان حاجة جربتها من لانكوم وعجبتني اوي اوي كريم غسول للوجه اسمه كريم تو فوم اول ما بتحطيه على وشك بيكون زي الكريم وبعدين لما بتدلكيه بالميه بيبقى رغوة بتنضف وبتنقي وتنعم وبجد رائعة

علب المكياج بقى

الحقيقة انا اشتريت علبة مكياج واحدة بس في حياتي كلها كنت في ثانوي وامي وقتها رقعت بالصوت لاني اشتريتها ماركة بوبا ...... ياه انتي قديمة كده

استنوا اشوف لسه ليها اثر ولا انقرضت الماركة دي

ياه تصوروا لسه موجودة كانت حاجة شبه كده وكانت غالية جدا وقتها وانا كنت صغيرة وبدل ما اشتري قلمين روج وعلبة بودرة ضربت في علبة بوبا بس متنازلتش عن موقفي

المهم من التجربة دي لقيت اني استخدمت حاجات لحد ما خلصت وحاجات تانية متلمستش تقريبا فعرفت ان شراء علبة مكياج كاملة شيء غير عملي كمان العبوات الكبيرة من اي شيء لان الافضل العبوة تخلص وتجيبي غيرها عشان الحاجة متبقاش قديمة وملمسها وريحتها يتغيروا وكمان لان كل يوم في عالم التجميل فيه جديد فخلصي اللي عندك وشوفي ايه الجديد واشتريه طبعا اقصد بخصوص الالوان بس الكريمات والاساسيات اللي بترتاحي عليها خلاص اعتمديها ولو حبيتي تجربي حاجة جديدة فيه سامبلز ممكن تطلبيها وتجربي لو عجبتك اشتري معجبتكيش مخسرناش حاجة

هابقى اكمل لكم وقت تاني بقى عن الحاجات المنفصلة اللي جربتها مكياش

دمتم بخير وسلام

جود فيث ايوه هو ده الشغل الله ينور عليكى وبراحه علينا فى الحركات دى

بس بسم الله ماشاء الله عليكى منتظره جديدك يا قمر

:happy: :happy: :happy:

رابط هذا التعليق

فعلا جربت اللوشن بتاع فازلين ...بس الاستخدام الليلى ...ببذور العنب تحفه ...وموش دهنى بالمرة

وكمان مغذى ..موش مجرد ترطيب ...على فكرة عجب كمان بابا جدا ...ةبيستخدمه اكتر منى فى الشتا

بالنسبة لسؤال روودى ...الصن بلوك بتاع بايو ديرما ...فوتو ديرم بس ياريت تجيبى على حسب نوع بشرتك ...وده بيدىSPF100% بس انا شخصيا ..بيجير معايا وبحس انى بلمع ...زيادة عن اللزوم ...يمكن العيب فى طريقة الاستخدام

وده شكلة

الكريم بتاع بايو ديرما ده هو اللى انا بستخدمه يا شيكو لكن بصراحة بجيبه SPF 75% بس مش عارفة ليه بخاف من الكريمات اللى 100%

وفعلا بيجير معايا برضو ومش عارفة ليه

طب هقولكوا على حاجة اى صن بلوك انا بحس انه بيخلى وشى يعرق جاااامد مش عارفة ليه لو حطيت منديل على وشى بلاقيه بيجيب مياه......حد فيكوا بيحس بكده؟؟؟

يا ريت حد يرد عليا

رابط هذا التعليق

انا جربته مرة فعلا وحسيت ان وشى شوية بيسخن بس قلت يمكن عشان المسام او حاجة

انا بصراحة جربته مرة واحدة بس هو عندى هاجربه تانى واقولك

عجبنى فى بيودرما المنظف cleanser وكمان الكريم ده حلو اوى لأنى باحس انه علاجى اكتر للجفاف من الميه او البرد وحتى ياتوتة ممكن تجربيه لموضوع الاحمرار اللى بييجى من غسيل الاطباق ودى صورته

يا بخت من يقدر يقول

واللي ف ضميره يطلَّعه

يا بخت من يقدر يفضفض بالكلام

وكل واحد يسمعه

يقف في وسط الناس ويصرخ : آه يا ناس

ولا ملام

ييجى الطبيب يحكي له ع اللي بيوجعه

يكشف مكان الجرح ويحط الدوا

ولو انكوى

يقدر ينوح

وأنا اللي مليان بالجروح

ما اقدرش أقول

ما اقدرش أبوح

والسهم يسكن صدري ماقدرش أنزعه

صلاح جاهين

رابط هذا التعليق

انا جربته مرة فعلا وحسيت ان وشى شوية بيسخن بس قلت يمكن عشان المسام او حاجة

انا بصراحة جربته مرة واحدة بس هو عندى هاجربه تانى واقولك

عجبنى فى بيودرما المنظف cleanser وكمان الكريم ده حلو اوى لأنى باحس انه علاجى اكتر للجفاف من الميه او البرد وحتى ياتوتة ممكن تجربيه لموضوع الاحمرار اللى بييجى من غسيل الاطباق ودى صورته

ده مش احمرار يا دودى دى اكزيما ومتبتة كمان

عاوزين بقى نتكلم عليها فى الخطوة الجاية ان شاء الله

رابط هذا التعليق

ازيكم يا بنات

انا غبت شوية وجيت لقيت ماشاء الله شغل جامد وايشاربات وربطات وماكياجات mfb: .............

ربنا يسهل واقدر اقرا كل اللى فات.............

انا عايزة ارد علي فتفوتة بخصوص الفوتو ديرم بتاع بيوديرما انا كمان بستعمله وفعلا بيخللى وشى يعرق جااااااااااامد وكمان بحس انه بيخللى التراب والغبار بتاع الشارع يلزق فيه لانى احيانا امسح بمنديل من كتر احساسى بالعرق والاقى المنديل بيبقى اسود.........

بس للاسف انا ماقدرش اخرج من غيره لان بشرتى حساسة جدا ولا تتحمل الشمس لدرجة ان ايام الامتياز وكنت بخرج واتعرض للشمس كتير كانت خدودى احمرت بشكل ملفت جدا شبه الاكزيما كده واتخضيت على نفسى وافتكرتها بدايات الذئبة الحمراء والعياذ بالله ...........

ورحت ساعتها لدكتور محمد الداروتى وهو اللى نصحنى انى ما اخرجش من باب بيتنا من غير ما احط الفوتو ديرم وفعلا نفعنى جدا وحمانى من الشمس جدا

ام مروان

الكويت منورة بيكى يا قمر انتى وبوسى و قلب ابيض ..........

انا ساكنة فى الرقعى القديم لقربه من شغل زوجى فى منطقة الصباح الطبية :blink: ..........

كان نفسى فعلا اسكن فى السالمية بس زوجى مش موافق :lol:

تم تعديل بواسطة طبيبة مصرية
an1cqgUFg2B0010Mjk0bHN8NTk4MDM5N3NhfFdlIGFyZSBpbiBsb3ZlIHNpbmNl.gif
رابط هذا التعليق

ازيكم يا بنات

انا غبت شوية وجيت لقيت ماشاء الله شغل جامد وايشاربات وربطات وماكياجات mfb: .............

ربنا يسهل واقدر اقرا كل اللى فات.............

انا عايزة ارد علي فتفوتة بخصوص الفوتو ديرم بتاع بيوديرما انا كمان بستعمله وفعلا بيخللى وشى يعرق جااااااااااامد وكمان بحس انه بيخللى التراب والغبار بتاع الشارع يلزق فيه لانى احيانا امسح بمنديل من كتر احساسى بالعرق والاقى المنديل بيبقى اسود.........

بس للاسف انا ماقدرش اخرج من غيره لان بشرتى حساسة جدا ولا تتحمل الشمس لدرجة ان ايام الامتياز وكنت بخرج واتعرض للشمس كتير كانت خدودى احمرت بشكل ملفت جدا شبه الاكزيما كده واتخضيت على نفسى وافتكرتها بدايات الذئبة الحمراء والعياذ بالله ...........

ورحت ساعتها لدكتور محمد الداروتى وهو اللى نصحنى انى ما اخرجش من باب بيتنا من غير ما احط الفوتو ديرم وفعلا نفعنى جدا وحمانى من الشمس جدا

ام مروان

الكويت منورة بيكى يا قمر انتى وبوسى و قلب ابيض ..........

انا ساكنة فى الرقعى القديم لقربه من شغل زوجى فى منطقة الصباح الطبية :blink: ..........

كان نفسى فعلا اسكن فى السالمية بس زوجى مش موافق :lol:

ازيك يا قمر ايه فينك وفين اراضيكِ واخبارك واخبار الحلوين

لا متقوليش كده انتى اللى منوره الكويت كلها يا جميل

بجد انتى فى الرقعى جانبي يعنى طب مش تقولى كان الواحد عدى عليكى كده

عارفه انتى قريبه برضه من مين قلب ابيض عقبالى يارب اما ابقي قريبه من ام مروان

رابط هذا التعليق

....يا نون ازيكم اجمعين ....والله منورين ...

ماتيجو نتكلم على الحركات والشقاوة ؟؟

ولا ايه نفسكوا مقطوع؟؟

طب بلاش شقاوات ...ايه رايكم نتكلم فى الديكورات ...بحبها

حد هنا بيعرف يعمل ابتكارات ابداعية ...دى غير طشة الملوخية...

ويغير فى المكان بلمسات اضافية ؟؟

اللى عنده افكار ديكورية ..يقولى ...وانا هانقلكم اخر اخبار الديكورات فى البيت والمكتب ..وبالصور ..

رابط هذا التعليق

....يا نون ازيكم اجمعين ....والله منورين ...

ماتيجو نتكلم على الحركات والشقاوة ؟؟

ولا ايه نفسكوا مقطوع؟؟

طب بلاش شقاوات ...ايه رايكم نتكلم فى الديكورات ...بحبها

حد هنا بيعرف يعمل ابتكارات ابداعية ...دى غير طشة الملوخية...

ويغير فى المكان بلمسات اضافية ؟؟

اللى عنده افكار ديكورية ..يقولى ...وانا هانقلكم اخر اخبار الديكورات فى البيت والمكتب ..وبالصور ..

خايفة اقولك انه لو اتكلمنا عليه هيبقى مصيره ذى المكرونة بالشاميل لانه مش مكانه هنا يا شيكو

شوفيلنا حاجة تانى احسن جاتلى شكوة من عضوتين بيشتكوا من موضوع المكياج وانهم اعقدوا عشان مش بيعرفوا فى الحاجات دى

لو فيه معانا هنا دكتورة تحكيلنا على موضوع الاكزيما ده يبقى يا ريت

عاوزة ابشركوا يا بنات ان جمع مذكر سالم وقع خلاص وهذا بفضل مجهوداتنا والحمد لله.......زغروطة بقى

رابط هذا التعليق

مبروووووووك علينا الكاس ...

طب هو ايه اللى منكن نتكلم فيه غير المكياش

منكن نتكلم على ايه ...لا عادى اتهيالى الديكور مالهوش مكان محدد انا راجعت القايمة "موش قايمة العفش"

رابط هذا التعليق

بنات عندى احساس وحش جدا ونفسي ارجع بلدى قوى

عايزه ارجع السويس واقعد هناك جنب اهلى ووسط ناسي

بجد حالتى النفسيه وحشه قوى

حد عنده الاحساس ده ....................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رابط هذا التعليق

للوهلة الاولى تخيلت انك عندك حالة ترجيع موش رجوع ...معلهش "اقرى الجملة تانى "

ارجعى ...يا بوسو عن اللى فى دماااااااااااااغك

مصر ...موش ناقصة مشرحة .... :roseop:

وان شاء الله تنورى القتلة قريب ...ونشوووووووووووفك... :unsure:

بس على فكرة انا ليه سؤال هو ليه الغربان منتشرة فى السويس بالتحديد وبالشكل الفظيع ده ؟؟

رابط هذا التعليق

جوزى سألنى نفس السؤال لما كان بيزورنا ايام الخطوبه وبصراحه معرفش

رابط هذا التعليق

بنات عندى احساس وحش جدا ونفسي ارجع بلدى قوى

عايزه ارجع السويس واقعد هناك جنب اهلى ووسط ناسي

بجد حالتى النفسيه وحشه قوى

حد عنده الاحساس ده ....................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اه يا بنتى حرام عليكى

يعنى انا عماله اشغل نفسى فى اى حاجه و انتى جيتى على الجرح و دلقتى بنزين

واحشنى القاعده فى البلكونه بتاعت بتنا قوى و الشارع و اخواتى و ولاد اخواتى المشكله ان الواحد مابقاش خفيف خفيف ذى زمان يعنى زمان كنت بنزل مصر فى الشهر مره انشاالله يومين بس دلوقت بجد السفر مع

بوتا مش متعه بالمره و بعمل حساب الف حاجه

رحمتك يا رب

I shall be telling this with a sigh

Somewhere ages and ages hence:

Two roads diverged in a wood, and I—

I took the one less traveled by,

And that has made all the difference

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...