اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

سبا اكواتونيك "SPA AQUATONIC "

قلب ابيض

Recommended Posts

ولا تزعلى نفسك يا فتفوته

طيب هم عندهم زمزم ولا عندهم حرم

طيب انا كده حرم مكى كده حرم مدينى

ده كفايه بس هواااااااا المدينه لوحده

ولا ياسلام بقى لما تروحى تصلى ركعتين فى الحرم المكى وتشربى مية زمزم وتدعى بقى باللى انتى عاوزاه

انا مش عاوز اتكلم اكتر من كده علشان الموضوع مش يتحول بس انا قولت ادخل اصبرك واطلع

كملى يا تااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانت عاوزين نعرف من باب العلم بالشىء فقط لا غير

تم تعديل بواسطة محمد العنبى

لما الدنيا تقسى عليك اوعى تخاف منها وتكش تربس عترس فيها ياولدى هى كده متجش غير وش

دوس فيها وجمد قلبك بس اياك على ضعيف تفش توصل فيها لاعلى مناصب بس اياك فى يوم تغش

رابط هذا التعليق

انا رحت دعوه قبل كده المكان تحفه والبيسين والجيم ممتاز ناهيكى عن المناظر هناك حاجه اخر ابداع بجد

وربنا يكرمنا ونسكن قريب ونعرف نروح

}فقلت استغفروا ربكم إنه كان غفارا * يرسل السماء عليكم مدرارا * ويمددكم بأموال وبنين ويجعل لكم جنات ويجعل لكم أنهارا * {

"(الحمد لله الذي تواضع كل شئ لعظمته الحمد لله الذي استسلم كل شئ لقدرته)"

"سبحان الله يا فارج الهم ويا كاشف الغم فرج همى ويسر امرى وارحم ضعفي وقلة حيلتى وارزقني من حيث لا احتسب يارب العالمين"

رابط هذا التعليق

يعني مكفاكيش اللي كتبتيه اول يوم جايه تكملي علينا بالبلاوي الزرقا دي ؟؟ :lol: :roseop:

انتي حره اتحملي بقى اللي هايجرالك :) :)

نصيحه: حاسبي على نفسك ياختشي وبلاش تخرجي من البيت يومين كده لما نفوق من اثار الصدمه wst:: :lol: :unsure:

رابط هذا التعليق

فتفت انتى عارفه انى بحبك --صح ؟؟

خلاص بقى ماتديش فرصه للناس الوحشه توقع بيننا فهمانى؟؟؟وبلاش الاسبا اللى هايحط بيننا الضغينه دى !

امشى يا سباااااا خلاص بح :unsure:

عنبى : تاااااااااااااانت دى تريقه ؟؟؟

سؤال بس :roseop:

يا جماعه انتو ليه اخدتو الموضوع بالشكل ده ؟000انا حبيت انقل لكم صوره اعتقد انها جديده بالنسبه لناس كتير انا كنت واحده منهم

وبعدين انا مش عارفه بتقارنوا ايه بايه؟؟ مافيش وجه مقارته نهاااائى بين اللى بتقولوه واللى بقوله

وهاتروحوا بعيد ليه الاسبا ده اقل حاجه عندى :lol: wst::

بوسى : مافيش حاجه بعيده فى الكويت ابدا 0000بس فين النفس !!!!! :)

رايحه كندا : الحافظ ربنا 000انما الاعمال بالنيات ولكل امرء مانوى :lol:

رابط هذا التعليق

عنبى : تاااااااااااااانت دى تريقه ؟؟؟

ده هزار ياماما قلب ابيض

ومافيش حد يقدر يتريق وانا هنا نطخه على طول

لما الدنيا تقسى عليك اوعى تخاف منها وتكش تربس عترس فيها ياولدى هى كده متجش غير وش

دوس فيها وجمد قلبك بس اياك على ضعيف تفش توصل فيها لاعلى مناصب بس اياك فى يوم تغش

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...