اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 2
      عاوز خدمه للاخوه اللى عايشين فى الرياض لو سمحتم اما عاوز رقم تلفون مخابز الممتاز بس رقم يكون شغال عشان الرقم اللى وصلنى من الاستعلامات مش شغال لو ما فيش رد فلو سمحتم اللى يجيب الرقم يجربه قبل ما يرسله لى وشكرا
    • 5
      السلام عليكم اخوانى انا محاسب بالسعوديه و جاى تاشيره عامل زراعى المهم حصل مشاكل مع الكفيل و اشتغل 3 شهور و لم يدفع لى راتب و هو 6 الف ريال فطلبت منه يتركنى اعمل خارج المزرعه حتى اعوض ما دفعته و ذلك مقابل انى اترك له الراتب بتاع ال 3 شهور المهم انا سبته و الان باقلى شهرين ابحث عن عمل و لم اوفق فى الحصول على العمل حتى الان انا خريج 2010 فياريت لو حد امامه عمل يساعدنى لانى الوضع بقى صعب جدا و مش مشكله فى اى محافظه فى المملكه و جزاكم الله خيرا
    • 30
      ردا علي ما تقوم به الشركات المزودة لخدمة الانترنت في مصر و علي ما تقوم به من تصعيد الامور فيما يتعلق ب سياسة الاستخدام العادل " الظالمة " تقرر الاتي : إعلان يوم الاثنين الموافق 10/8/2009 موعدا لثورة مستخدمي الانترنت في مصر في حالة عدم تراجع الشركات عن قراراها فيما يتعلق بسياسة الاستخدام العادل . مباديء هذه الثورة . نحن ندفع مقابل الخدمة التي نحصل عليها ولسنا عبيد احسان هذه الشركات . ليس من حق شركات النت في مصر تحديد سعة الدونلود لكل خط حسب ما تراه في الوقت الذي تراه ( النهارده يقولي انت اخرك
    • 6
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اتمنى منكم اخواني واخواتي من ام الدنيا مصر العزيزه التواصل معي ,, عندي استفسارات عن جامعات مصريه (لغرض الدراسه) وفي مواضيع ثانيه ( عمل و,,, ) ايميلي للتواصل الفوري (الايميل لايستقبل رسائل ) الاخر الكريم سلطان .. اذا كان عندك اي استفسار يخص الدراسة في جامعة 6 اكتوبر .. فيُمكنك ادراجه هنا بكل سهولة وسنحاول الاجابة عليه تحياتي الادارة سي السيد
    • 2
      #########################
  • أضف...