اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

هاله سرحان تعود للأضواء

Morial

Recommended Posts

خبر جديد بيقول ان هاله سرحان راجعة تاني للحقل الاعلامي بعد توقف دام اربع سنوات بسبب المرض

إضغط هنا لزيارة موقعي

تم تعديل بواسطة منال شوقي

رابط هذا التعليق

الجو خلي لها بعد وقف برامج شوبير

دلوقت ممكن تعمل برامج اباحية وتنجح فيها, ماعدش منافس

رابط هذا التعليق

هو شوبير كان بيقدم برامج اباحية يا استاذ محمد ؟

معلش انا اصلي مش متابعة التليفزيون من فترة

واخر معلوماتي عنه انه بتاع كرة قدم

تم تعديل بواسطة منال شوقي

رابط هذا التعليق

هو شوبير كان بيقدم برامج اباحية يا استاذ محمد ؟

معلش انا اصلي مش متابعة التليفزيون من فترة

واخر معلوماتي عنه انه بتاع كرة قدم

شوبير بتاع كله , زي هالة كده

هالة كانت بتقدم في الفن والسياسة والمجتمع واشتهرت بالايحاءات الجنسية واخر مهزلة ليها فضح بنات مثلوا انهم بنات ليل

شوبير بيقدم في الكرة وبيتكلم في أي مجال واشتهر بالايحاءات الجنسية وبيسخر أي مكان عشان مصالحه واكبر مهازله فضح مجموعة من الشباب تجسس عليهم وعرض صور شخصية مخلة ليهم

وربنا بيردهاله ,الجزاء من جنس العمل , سبحان الله

تم تعديل بواسطة محمد الششتاوي
رابط هذا التعليق

الست دى يتفور دمى

ولا حول ولا قوة الا بالله العلى العظيم

﴿ قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان فى الميزان حبيبتان الى الرحمن

رابط هذا التعليق

سبحان الذي يحيي العظام وهي رميم

انا مقدرتش امسك نفسى من الضحك عالمداخلة دى..

بس على فكرة سبب توقفها اصلا.. لانها قدمت حلقة عن فتيات الليل, و جابت بنات فى البرنامج بتاعها قعدوا يحكوا فى قصص مثيرة... و فى الاخر تم اكتشاف انهم بنات عاديين.. و اخدوا فلوس علشان يقولوا الكلام اللى قالوه :roseop:

قام حد رفع عليها قصية لاثارة الفتن فى المجتمع.. و كان ساعتها مفيش مجال للكلام زى دلوقتى.. يعنى انا شايف ان دلوقتى البرامج بتتكلم بشكل اكثر اباحية من الاول..

المهم انها مطلوبة من النائب العام فى مصر.. و ساعتها هربها الوليد ابن طلال على لبنان.. و ظهرت بعديها فى برنامج واحد بس مقعدش كتير.. و بعد كده اختفت. :roseop:

الله اعلم بقى ايه ظروف القضية دى.. لانها ممنوعة من دخول مصر.. او بمعنى اصح لو جت مصر, هيتقبض عليها.

رب أخرجنا من القرية الظالم أهلها...

Je suis Québécois et je suis fier de l'être

رابط هذا التعليق

بالعكس بقي

لان هالة سرحان كانت بتفتح مواضيع جريئة - وتقول للاعور انت اعور فى عينك

وهى بس مشكلتها حبتين الضحك بصوت عالى - دول اللى توهوها شوية لكن انا بعتبر انها جريئة كمذيعة وكصحفية كمان - واتكلمت فى مواضيع وقضايا بتمس مجتمعنا فى الصميم بس احنا مجتمع بيحب يدفن راسه فى الرمل وما يحبش يواجه المشاكل الحقيقية - ولا يجادل ولا يناقش -

يعنى عجباكم اوى ست رزان مغربي- وتفاهتها - الله يرحم برامجها القديمة كانت تقعد على رجل الضيف او تنام فوق الاريكة وهى بتقدم البرنامج

ولا - رخمة على - اقصدي انجى على - اللى هى فاشلة فى كل حاجة تمثيل واعلام واستظراف وتنطيط وصداقة للمثلين بالعافية وفوق كل داه وشها اللى عامل زى الرغيف لما يخمر ويكب يمين وشمال ويتلخبط - بلبسها العريان داه - مشكلة لبسها عريان اوى ومنظر كتافها رخم المفروض ما تعريهمش -

ولا تفاهتها وتفاهة برامجها - والليستة فيها كتيررررر مذيعات تافهة وما تشرفش -

اعتقد ان هالة سرحان طول مشوارها الاعلامى ناقشت قضايا جامدة بس احنا مفهمناش الست دي ممتازة - بصراحة ليها رؤيه فى قضايا كتير احسن من رجالة بشنبات

طبعا مع احترامي لشنب اخويا عنبي اللى لسة حيربيه :roseop: - مع ان اعتقد ان شنبك يا عنبي حيبقي يوقف عليه الصقر - يامرعب

نـحن البلـــــدان الحقيقـيــة فى هــذا العـــالم . . . وليـــــس مــا يرســــم فـــوق الخرائــط

نـحن الرمـــوز الحقيقيــــة فى هــــذا العــالم . . . وليــــــس اسمـــــاء القـــــادة العظمــاء . . . لاننـا نحـن من صنعـناهـم

فرسـان العالـم الحقيقيـون . . هــم شعــوب الارض

رابط هذا التعليق

بس على فكرة سبب توقفها اصلا.. لانها قدمت حلقة عن فتيات الليل, و جابت بنات فى البرنامج بتاعها قعدوا يحكوا فى قصص مثيرة... و فى الاخر تم اكتشاف انهم بنات عاديين.. و اخدوا فلوس علشان يقولوا الكلام اللى قالوه :blink:

قام حد رفع عليها قصية لاثارة الفتن فى المجتمع.. و كان ساعتها مفيش مجال للكلام زى دلوقتى.. يعنى انا شايف ان دلوقتى البرامج بتتكلم بشكل اكثر اباحية من الاول..

المهم انها مطلوبة من النائب العام فى مصر.. و ساعتها هربها الوليد ابن طلال على لبنان.. و ظهرت بعديها فى برنامج واحد بس مقعدش كتير.. و بعد كده اختفت. :roseop:

الله اعلم بقى ايه ظروف القضية دى.. لانها ممنوعة من دخول مصر.. او بمعنى اصح لو جت مصر, هيتقبض عليها.

تصحيح بسيط لعامة شعب المحاورات -

على فكرة - دي قضية متلفقة لهالة سرحان

علشان يخربوا بيتها لانها ناقشت موضوع ما كنش على مزاج ناس معينة - راحو قامو بالواجب معاها :roseop:

نـحن البلـــــدان الحقيقـيــة فى هــذا العـــالم . . . وليـــــس مــا يرســــم فـــوق الخرائــط

نـحن الرمـــوز الحقيقيــــة فى هــــذا العــالم . . . وليــــــس اسمـــــاء القـــــادة العظمــاء . . . لاننـا نحـن من صنعـناهـم

رابط هذا التعليق

بس على فكرة سبب توقفها اصلا.. لانها قدمت حلقة عن فتيات الليل, و جابت بنات فى البرنامج بتاعها قعدوا يحكوا فى قصص مثيرة... و فى الاخر تم اكتشاف انهم بنات عاديين.. و اخدوا فلوس علشان يقولوا الكلام اللى قالوه :blink:

علشان يخربوا بيتها لانها ناقشت موضوع ما كنش على مزاج ناس معينة - راحو قامو بالواجب معاها :roseop:

متلفقة لها ليه يعنى؟ و هو حضرتك فاكرة ان هالة سرحان قليلة فى البلد؟ wst::

مانقدرش نقول حاجة زى دى... بس عموما انا اتفرجت عالحلقات.. و كنت شاكك بنسبة كبيرة ان الحوار كله مفتكس.. و البنات نفسهم اعترفوا :P اصل لو حضرتك تفتكرى.. انها جابت البنات تحكى حكاوى.. و كانت شبيهة جدا بحكاوى الافلام, و حتى جابوا لقطات لافلام :diablo:

طالما اننا مانعرفش حيثيات الموضوع.. يبقى مانقدرش نقطع بالحكم.. انها متلفقة ولا لا.. و لو انى استبعد حاجة زى دى.

و عموما يعنى احنا مش بنتكلم عن واحدة ملاك يعنى.. و كأنها لا تخطىء... الله اعلم بحالها.. و ربنا يهدينا و يهديها.

رابط هذا التعليق

متلفقة لها ليه يعنى؟ و هو حضرتك فاكرة ان هالة سرحان قليلة فى البلد؟ wst::

مانقدرش نقول حاجة زى دى... بس عموما انا اتفرجت عالحلقات.. و كنت شاكك بنسبة كبيرة ان الحوار كله مفتكس.. و البنات نفسهم اعترفوا :P اصل لو حضرتك تفتكرى.. انها جابت البنات تحكى حكاوى.. و كانت شبيهة جدا بحكاوى الافلام, و حتى جابوا لقطات لافلام :diablo:

طالما اننا مانعرفش حيثيات الموضوع.. يبقى مانقدرش نقطع بالحكم.. انها متلفقة ولا لا.. و لو انى استبعد حاجة زى دى.

و عموما يعنى احنا مش بنتكلم عن واحدة ملاك يعنى.. و كأنها لا تخطىء... الله اعلم بحالها.. و ربنا يهدينا و يهديها.

ويعنى هو يعنى هشام طلعت هو اللى شوية ؟؟؟

رابط هذا التعليق

بس على فكرة سبب توقفها اصلا.. لانها قدمت حلقة عن فتيات الليل, و جابت بنات فى البرنامج بتاعها قعدوا يحكوا فى قصص مثيرة... و فى الاخر تم اكتشاف انهم بنات عاديين.. و اخدوا فلوس علشان يقولوا الكلام اللى قالوه :diablo:

علشان يخربوا بيتها لانها ناقشت موضوع ما كنش على مزاج ناس معينة - راحو قامو بالواجب معاها :blink:

متلفقة لها ليه يعنى؟ و هو حضرتك فاكرة ان هالة سرحان قليلة فى البلد؟ :P

مانقدرش نقول حاجة زى دى... بس عموما انا اتفرجت عالحلقات.. و كنت شاكك بنسبة كبيرة ان الحوار كله مفتكس.. و البنات نفسهم اعترفوا :P اصل لو حضرتك تفتكرى.. انها جابت البنات تحكى حكاوى.. و كانت شبيهة جدا بحكاوى الافلام, و حتى جابوا لقطات لافلام wst::

ويعنى هو يعنى هشام طلعت هو اللى شوية ؟؟؟

يعنى حضرتك مقتنعة ان القضية متلفقة لهشام؟ :roseop: و انه مش طرف فيها "بأى شكل من الاشكال".. حتى و لو كان على سبيل التهديد؟ wst::

رابط هذا التعليق

حسبى الله ونعم الوكيل

قال هالة سرحان قال

رابط هذا التعليق

هو على حد علمي وماقيل وقتها ان سبب ادانة هالة مش انها جابت البنات وخلتهم يقولوا انهم ( كده ) وهم ( مش كده ) .. وانما لان البنات قالوا بان رجال الشرطه عارفين الي بيعملوه وساكتين وبمقابل .. طبعا وبما ان هالة متهمه بانها هي الي لقنتهم الكلام الي قالوه يبقى هي كده بالبقين دول .. خبطت في الحلل ..

عن نفس بحب في هالة سرحان حاجه وحده بس .. انها ذكية ومخها نظيف وفي نفس الوقت مهتمه بشكلها زي اي ( فارغة عقل ) .. عن نفسي بشوف لو ربنا رزقها شويه ادب واحترام كان زمانها الست الكاملة من وجهة نظري ..

عيبها بس انها مش بتستغل ذكائها وقبولها في حاجه تفيد زي مابتعمل منى الشاذلي مثلا ..

ربنا يهديها ويهدينا جميعا يارب ..

..إذا دعتك قدرتك على ظلم الناس فتذكر قدرة الله عليك ..

رابط هذا التعليق

اهو دا خبر عكننة ع الصبح

الله يسامحك يا منال يعني انا صاحية مروقة و قاعدة اكل كيك

الكيكاية وقفت في زوري يا شيخة wst::

ما انا كمان اتعكننت يا ريمو ومهنش عليا اتعكنن لوحدي فقلت تشاركوني العكننه من باب المشاركة الوجدانيه يعني

:)

وايا كان هي مفبركة الحكاية اياها وللا لاء الا اني سبحان الله مبطيقهاش لله في لله

ده حتي صوتها بيعملي استبحس في المريء

علي فكرة كان فيه فتوي صدرت ضدها بقطع رجلها وايدها {رجل واحدة وايد واحدة{

قبل مرضها مباشرة علي اساس انها من المفسدين في الارض

بس المفروض تتعظ بعد الابتلاء الي كانت فيه

رابط هذا التعليق

لو بايدى اقطع رقبتها بلا رحمة

ولكن الحمد لله انه مش بايدى

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...